Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron aloittaneeni terveellisemmän ruokavalion laihtuakseni. Kysyttiin "eikö se tule kalliiksi"

Vierailija
20.01.2024 |

On se kumma kuin tämmöisessä asiassa kysytään tuollaista. En kuitenkaan esimerkiksi tupakoi, enkä laihdutuksen aikana tietenkään käy viihteelläkään. Ruokavalio tuskin tulee kalliimmaksi kuin ruoka muutenkaan, mahdollisesti jopa halvemmaksi, ja kun ottaa huomioon että herkut yms. jäävät pois ja syö suunnitellun ruokavalion mukaan, niin ei mene niihinkään rahaa eikä tule tehtyä heräteostoksia.

Mitä vastaisitte tuohon kysymykseen? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastannut että oikeastaan säästän kun en osta herkkuja ja syön määrällisesti vähemmän. Muuten olenkin ennestään jo syönyt suht terveellisesti.

Vierailija
2/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mult kysyttiin kerran että miks mä käyn juoksemassa kun mä oon jo laiha... Mitä näihi nyt vastaa :D Kaikki ihmiset ei oikein hiffaa näitä asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin ei.

Vierailija
4/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei tule kalliiksi, ja kannattaisi hänen itsekin kokeilla.

Vierailija
5/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mult kysyttiin kerran että miks mä käyn juoksemassa kun mä oon jo laiha... Mitä näihi nyt vastaa :D Kaikki ihmiset ei oikein hiffaa näitä asioita

"Ei kiitos, en ota nyt jälkiruokaa, kun olen dieetillä."

"Mitä ihmettä??? Sähän oot jo laiha! Ethän sä tarvii mitään dieettejä!"

Vierailija
6/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että ei, vaan tulee halvemmaksi.

Vierailija
7/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumaan pystyy kyllä epäterveellisesti syömällä, mutta ok.

Vierailija
8/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuollainen on helkutin ärsyttävää. Päätetään toisen puolesta, onko hän riittävän laiha tai saako hän olla dieetillä. 

Vierailija
9/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtumaan pystyy kyllä epäterveellisesti syömällä, mutta ok.

Vaan mitä järkeä siinä on? Itseäni motivoi enemmän kun syön terveellisemmin. Se on myös terveyden kannalta parempi vaihtoehto. 

Vierailija
10/11 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pätkäpaastoa, ruokailut 6-8 tunnin aikana, vuorokaudesta, muina aikoina vain paljon vettä, teetä, kahvia yms.ilman lisukkeita. Toimii hyvin, kun siihen tottuu. 

Vierailija
11/11 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuollainen on helkutin ärsyttävää. Päätetään toisen puolesta, onko hän riittävän laiha tai saako hän olla dieetillä. 

Miksi laihduttamisesta pitää tehdä niin suuri numero? Jostakin syystä sen mainitsevat useimmin ikuiset laihduttaja eli sellaiset ihmiset, jotka ovat jo laihoja  tai ne, jotka eivät laihdu koskaan.

Eikö jälkiruuasta voi kieltäytyä mainitsematta laihdutusta "kiitos mutta  en nyt millään jaksa" ja juoksemista voi perustella kuntoilulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän