Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni ostelee nuorelle tyttöystävälleen kalliita lahjoja

Vierailija
13.07.2017 |

Ex-mieheni seurustelee itseään 10v nuoremman naisen (30v) kanssa ja ostelee tälle kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja. Minulle hän ei ostanut suhteemme aikana ikinä yhtä kalliita lahjoja. Lisäksi tämä uusi nainen on sisustanut entisen asuntomme täysin uudestaan.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia.Jos ei ole lapsia,niin ei hänen tarvitse tiliä tehdä,kuinka paljon rahaa tuhlaa ystävättäreensä.

Lasten elatus ja oma osuus huolehtimisessa on toinen juttu,mutta silloinkin saa tehdä mitä lystää,jos on talous kunnossa.

Vierailija
4/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ollut sen arvoinen että olis viitsinyt ostella.

Vierailija
5/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tuhlaavat rahaa tiettyihin naisiin ja näiden lahjoihin ja toisiin ei?

Vierailija
6/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni eronnut naisesta, jonka kanssa olisin asunut saman katon alla, joten omasta kokemuksesta en voi puhua. Mutta jos niin harmillisesti kävisi, että vielä joskus eroaisin -syystä tai toisesta- niin todennäköisesti ex-kumppanini joutuisi pettymään, jos en hänelle enää juurikaan lahjoja ostelisi. Ja olen varmaan hirveä kun en täysin tajua, miksi minun pitäisi niin tehdä, vaan ostaisin lahjoja mieluummin mahdollisesti uudelle kumppanilleni, joka olisi minua joko nuorempi tai vanhempi ellei (suunnilleen) saman ikäiseni. 

Vierailija
7/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ollut sen arvoinen että olis viitsinyt ostella.

Mikä sen arvon määrittää? Pitääkö olla riittävän kaunis?

Vierailija
8/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah..ottaako päähän? Kato mies etti sopivamman naisen itselleen. Kyllähän sitä sopivalle naiselle,jota rakastaa ostaa vaikka mitä. Niin minäkin ostelen..

Vierailija
9/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli fiksumpi,kauniimpi ja sua älykkäämpi . Elä kateudessa vaan vihreänä :) toiset kato saa ja toiset ei saa..

Vierailija
10/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sisustaisin uudestaan jos joutuisin jonkun exän kämppään asumaan edes väliaikaisesti.

Vierailija
11/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin minäkin nuorena, kun erosin ensimäisestä poikaystävästäni (asuimme 4 vuotta yhdessä), kun minua jotenkin piti päivänselvänä ja uudelle tyttöystävälleen osteli kaikkea ja liehitteli ihan eri tavalla.

Ajattelin, että minä en ollut tarpeeksi hyvä yms. Eli itsetunnon päällehän se silloin kävi.

Ollaan sitten juteltu kyseisen miehen kanssa tästäkin asiasta sitten vuosien päästä ja pohdittu suhdettamme. Hän kertoi, että minä olin ikäänkuin liukunut hänen elämään ja minua ei tarvinnut kosiskella, vaan muutimme yhteen aika pikaisesti ihan asuntopulan vuoksi ja aloimme elämään yhdessä. Ei ollut tarvetta ostella lahjoja ja yrittää tehdä vaikutusta.

Itsekin saman asian tajusin ja tajusin senkin, miksi ensirakkauteni hänen kanssaan ei onnistunut. Muutimme yhteen nuorina ja aloimme valmiin elämän päivänselvänä asiana ja siinä jäi se rakastuminen vähän väliin, kun arki tuli niin äkkiä eteen.

Kumpikin on tahoillaan naimisissa ja on jo melkein aikusia lapsiakin kummallakin. Ollaan ihan asiallisissa väleissä, vaikka todella harvoin nähdään, vaikka samassa kaupungissa elämme. Mutta sen verran on puhuttu entisestä yhteisestä ajasta, että kumpikin oppi ensimäisestä seurustelusuhteestaan sen, ettei koskaan ota toista päivänselvänä. Meistä ei olisi ikinä hyvää paria tullut, koska rakkautemme toisia kohtaan oli niin raastavaa ja rikkinäistä ja sotkimme heti alusta asti kaikki asiat ja niitä ei voinut enää paikata.

Mutta sen opimme, että seuraavissa suhteissa teimme enemmän töitä parisuhteen eteen. Jopa ostelimme niitä lahjoja toisille.

Vierailija
12/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät uudesta sisustuksesta? Kuka tahansa sisustaisi uudestaan, itse en haluaisi muuttaa miehen ja tämän entisen naisystävän asuntoon vaan hankkia yhteisen uuden kodin.

Vierailija
13/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehitelläänkö tavallisia naisia koskaan?

Vierailija
14/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todella itsekäs ihminen. Ei ihme,ettei miehen ja sinun suhteestanne tullut mitään puhumattakaan lahjoista.

Olet kateellinen ihminen ja kaiken kukkuraksi vielä pidät vääränä sitä, että ex-miehesi ja hänen uusi nsisystävänsä ei saisi laittaa kämppää sellaiseksi kun haluavat. Kasva aikuiseksi ja etsi peili!

Vierailija
15/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki miehet ovat olleet tällaisia. Olen arvoton nainen kommenttienne perusteella.

Vierailija
16/86 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sisustuksesta yhteisten lapsiemme kautta, kun ovat kertoneet minulle innoissaan esim uusituista huoneistaan. Tämä ärsyttää minua, että nainen on sisustanut minun lasteni huoneet (ex-miestäni ei sisustus kiinnosta) ja mietinkin että voinko sanoa ettei hänellä ole oikeutta minun lapsien asioihin sekaantua?

Vierailija
17/86 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sisustuksesta yhteisten lapsiemme kautta, kun ovat kertoneet minulle innoissaan esim uusituista huoneistaan. Tämä ärsyttää minua, että nainen on sisustanut minun lasteni huoneet (ex-miestäni ei sisustus kiinnosta) ja mietinkin että voinko sanoa ettei hänellä ole oikeutta minun lapsien asioihin sekaantua?

Eikö tämä ole vain hyvä juttu? Uusi nainen selvästi pitää lapsistanne kovin paljon kun on halunnut nähdä vaivaa sisustaa teidän lastenne huoneita? Jokainen sisustaa kotinsa oman näköiseksi eikä siihen ole entisillä sanomista vaikka olisi kuinka ollut yhteinen koti aiemmin. Ärsyttääkö sinua myös kaikki muu mitä uusi nainen lasten eteen tekee? Ehkä olisi aika itsekin jo mennä eteenpäin ja etsiä uusi kumppani kenen kanssa sisustaa ;) 

Vierailija
18/86 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole semmoista miettiny että saattoi olla himan persaukinen lainojen jne kanssa suhteenne aikana ja ny sitten 10v myöhemmin on tuo nuukailu johtanu mittavampaan omaisuuteen ja pääomatuloihin joilla voi sitten shoppailla.

Jos ois jääny suhteseen, tehnyt työtä sen eteen, niin oisit nyt itse saamassa noita lahjoja.

Vierailija
19/86 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs se mies muuten varmistaa nuoren tyttöystävän kiinnostuksen säilymisen kuin kalliilla lahjoilla ja väljällä sisustusbudjetilla?

Vierailija
20/86 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet katkera erosta... Jättikö miehesi sinut tämän uuden naisen takia ja sen vuoksi olet nyt ärsyyntynyt vai miksi ihmeessä olet noin kiinnostunut entisen miehesi tekemisistä?