Ex-mieheni ostelee nuorelle tyttöystävälleen kalliita lahjoja
Ex-mieheni seurustelee itseään 10v nuoremman naisen (30v) kanssa ja ostelee tälle kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja. Minulle hän ei ostanut suhteemme aikana ikinä yhtä kalliita lahjoja. Lisäksi tämä uusi nainen on sisustanut entisen asuntomme täysin uudestaan.
Kommentit (86)
Valitettava totuus on että miehet on usein naisien kanssa koska haluavat jonkun vaikkeivät pidä kumppania erityisenä. Huomaahan sen tällä palstallakin, naiset on nirsoja ja naisille kumppanit on erityisiä ihmisiä eikä kuka vaan kelpaa. Miehille taas kelpaa nainen vähemmin kriteerein, mutta naista ei sitten varsinaisesti arvosteta vaan naisen täyttämää paikkaa miehen elämässä. Eli otetaan joku kun ei jakoa parempaakaan tai mieluisempaankaan ole.
Sitten jos kunnolla rakastuu ja saa sellaisen mieluisan naisen niin johan muuttuu ääni kellossa. Ja en tällä kommentilla tarkoita että teissä olisi jotain vikaa, vaan että ei todellakaan kannata tyytyä tuollaiseen mieheen joka on kanssasi puolivaloilla.
Ei kuulu sulle! Vai pitäiskö exän käydä kysymässä sulta lupa? Hanki elämä!
Nyt käsket niiden muuttaa muualle sieltä sisustamasta
Joo, pitää olla nuori ja kaunis jotta voi saada miehen arvostuksen, palvonnan ja rakkauden. Muunlaisiin naisiin tyydytään paremman puutteessa, jolloin on ihan turha odottaa mieheltä mitään suloista huomioivaa käytöstä. Elämän julmia faktoja.
Mies vaan rakastui,tuskin on tiettyä ominaisuutta..ei ole välttämättä kauniimpi,varakkaampi jne.Se jokin siinä on!
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni seurustelee itseään 10v nuoremman naisen (30v) kanssa ja ostelee tälle kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja. Minulle hän ei ostanut suhteemme aikana ikinä yhtä kalliita lahjoja. Lisäksi tämä uusi nainen on sisustanut entisen asuntomme täysin uudestaan.
Entäs sitten? Asiahan ei sulle kuulu pätkääkään.
Totta kai exän stalkaus kuuluu asiaan, mitäs nynnyjä täällä kirjoittelee :D
Onko ap kyttäämässä exää ja naista kun ei vastaa kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki miehet ovat olleet tällaisia. Olen arvoton nainen kommenttienne perusteella.
Höpsistä, olet tavallinen nainen ja et vaadi miehiltä kallita lahjoja, matkoja ym. Luuletko, että miehet osaavat omasta päästä ostella täydellisiä lahjoja ja viedä naisia täydellisille ulkomaanmatkoille? Nämä naiset vaativat miehiltään lahjoja, näyttävät millaisia koruja haluavat, kertovat minne mennä. Siinä vaiheessa, kun miehen rahat alkavat olla loppu, naiset etsivät rikkaamman.
Ex-mieheni on seurustellut tämän naisen kanssa 4v ja ovat nyt ilmeisesti viimeisen puolen vuoden aikana sisustaneet asuntoa uusiksi naisen sinne muuton myötä. Minua ärsyttää tämä siksi, koska ajattelin että tämä suhde ei kestä kuin max muutaman vuoden ja tämä nainen jättää ex-mieheni kyllästyttyään (nainen on todella kaunis ja hyväkroppainen), mutta nyt he ovat asuneet jo yhdessä puolisen vuotta eikä eron merkkejä näy missään! En siis haikaile exäni perään, mutta ärsyttää että tämä nainen saa asua isossa asunnossa ja sisustaa lapsieni huoneita ja ostattaa miehen rahoilla louis vuitton/chanel ym laukkuja ja matkustavat vähän väliä jossain ulkomailla. Ei tuon ikäisellä naisella voi olla rahaa ostella ja matkustaa joka toinen kuukausi!
Olen siis huomannut nämä naisen laukut hänen matkakuvistaan (kyllä stalkkaan exäni ja uuden naisen instagram ja facebooktilejä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki miehet ovat olleet tällaisia. Olen arvoton nainen kommenttienne perusteella.
Höpsistä, olet tavallinen nainen ja et vaadi miehiltä kallita lahjoja, matkoja ym. Luuletko, että miehet osaavat omasta päästä ostella täydellisiä lahjoja ja viedä naisia täydellisille ulkomaanmatkoille? Nämä naiset vaativat miehiltään lahjoja, näyttävät millaisia koruja haluavat, kertovat minne mennä. Siinä vaiheessa, kun miehen rahat alkavat olla loppu, naiset etsivät rikkaamman.
No höpsistä nyt taas. Ei tuo edellinen nainen ole arvoton vaan miehiä on erillaisia. Jotkut ostaa ja jotkut ei. Minun nykyinen mieheni ostaa sopivia lahjoja vaikka en mitään pyydä, hän tuntee minut ja siksi onnistuu koruvalinnoissa ja muussa.
Exäni ei ostanut lahjoja minulle mutta ostaa nykyiselle. Ei hän minua arvottomana pitänyt tai pidä tuota toista naista arvokkaampana. Me naiset olemme myös erillaisia, exän tyttöystävä osataan hänelle lahjoja joten exä oppi uuden tavan aivan kuten minäkin kun aloin seurustella lahjoja ostavan miehen kanssa.
Eli oletko ap miten paljon itse suhteessa ostanut lahjoja? Vai odotatko että sinua vain pitää muistaa?
Tälläkin hetkellä ex-mieheni on naisen kanssa "pidennetyllä viikonloppureissulla" barcelonassa. Mies on matkustanut lapsien kanssa ulkomaille eromme jälkeen (ero tuli kun mies halusi erota tämän toisen naisen takia) ja matkustaa varmasti edelleen ja en pidä ajatuksesta että tämä nainen lähtisi mukaan, en halua kuulla lapsiltamme kuinka isän ja tämän naisen kanssa oli hauskaa tehdä sitä ja tätä. Pelkästään jo se, että saan kuunnella kuinka nainen on ollut mukana vesipuistossa ja huvipuistossa ja ostanut lapsille jäätelöt saa minut raivon partaalle. Hankkikoon omia lapsia eikä leikkisi äitiä minun lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni on seurustellut tämän naisen kanssa 4v ja ovat nyt ilmeisesti viimeisen puolen vuoden aikana sisustaneet asuntoa uusiksi naisen sinne muuton myötä. Minua ärsyttää tämä siksi, koska ajattelin että tämä suhde ei kestä kuin max muutaman vuoden ja tämä nainen jättää ex-mieheni kyllästyttyään (nainen on todella kaunis ja hyväkroppainen), mutta nyt he ovat asuneet jo yhdessä puolisen vuotta eikä eron merkkejä näy missään! En siis haikaile exäni perään, mutta ärsyttää että tämä nainen saa asua isossa asunnossa ja sisustaa lapsieni huoneita ja ostattaa miehen rahoilla louis vuitton/chanel ym laukkuja ja matkustavat vähän väliä jossain ulkomailla. Ei tuon ikäisellä naisella voi olla rahaa ostella ja matkustaa joka toinen kuukausi!
Sinä et ilmeisesti ole erosta päässyt yli, mutta parisuhde on kuitenkin aina kahden ihmisen välinen päätös, ja itsekseen siinä ei voi päättää pysyä. Miehesi uusi nainen (joka on jo 30-vuotias, ei mikään pieni tyttönen) on ollut yhdessä hänen kanssaan 4 vuotta, joten heitä voi hyvillä mielin kutsua perheeksi. Hyväksy nyt vain se, että miehesi rahat ovat myös hänen uuden naisensa rahoja, ja sinulla ei ole tähän aiheeseen mitään sanottavaa. Oletuksesi suhteen kestosta ei myöskään vaikuta yhtään mihinkään. Ja tiedoksesi myös, 30-vuotias on ollut työelämässä jo useamman vuoden, joten hänellä on hyvinkin omaa rahaa matkustella ulkomailla ja ostella laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä ex-mieheni on naisen kanssa "pidennetyllä viikonloppureissulla" barcelonassa. Mies on matkustanut lapsien kanssa ulkomaille eromme jälkeen (ero tuli kun mies halusi erota tämän toisen naisen takia) ja matkustaa varmasti edelleen ja en pidä ajatuksesta että tämä nainen lähtisi mukaan, en halua kuulla lapsiltamme kuinka isän ja tämän naisen kanssa oli hauskaa tehdä sitä ja tätä. Pelkästään jo se, että saan kuunnella kuinka nainen on ollut mukana vesipuistossa ja huvipuistossa ja ostanut lapsille jäätelöt saa minut raivon partaalle. Hankkikoon omia lapsia eikä leikkisi äitiä minun lapsilleni.
Mielestäni olisi parempi idea että sinä hankkisit ammattimaista apua ongelmaasi hyväksyä ex-miehesi seuraava parisuhde.
Mistä ap tiedät että mies maksaa kaiken? Saattaahan se uusi nainen maksaa itsekkin osuutensa matkoista jne, jotkut naiset katsos osaavat hankkia itse omat rahansa, toisin kuin typerä ap.
Tai...
Tai sitten...
Mies ja nainen rakastavat toisiaan ja haluavat jakaa elämänsä yhdessä. Miehelläkin on jo vanhempana vähän löysää rahaa ja voi käyttää sitä vaikka lahjojen ostoon tai asunnon sisustukseen, vaikke itse siihen jaksa hirveästi paneutua.
Anteeksi, onhan toi teoriani kyllä aika kaukaa haettu :/