Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni ostelee nuorelle tyttöystävälleen kalliita lahjoja

Vierailija
13.07.2017 |

Ex-mieheni seurustelee itseään 10v nuoremman naisen (30v) kanssa ja ostelee tälle kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja. Minulle hän ei ostanut suhteemme aikana ikinä yhtä kalliita lahjoja. Lisäksi tämä uusi nainen on sisustanut entisen asuntomme täysin uudestaan.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku ikis taas :D Vähän toisaalta nostanut tota ikärajaa ylemmäs :DDD

Tai sitten joku epävarma uusi nainen joka toivoo että miehen lasten äiti ajattelisi hänestä näin kateellisesti ja kirjoittaa muka hänenä. Nuo jutut:"Kaunis ja hyväkroppainen" juuuh, niin läpinäkyvää.

Vierailija
82/86 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin minäkin nuorena, kun erosin ensimäisestä poikaystävästäni (asuimme 4 vuotta yhdessä), kun minua jotenkin piti päivänselvänä ja uudelle tyttöystävälleen osteli kaikkea ja liehitteli ihan eri tavalla.

Ajattelin, että minä en ollut tarpeeksi hyvä yms. Eli itsetunnon päällehän se silloin kävi.

Ollaan sitten juteltu kyseisen miehen kanssa tästäkin asiasta sitten vuosien päästä ja pohdittu suhdettamme. Hän kertoi, että minä olin ikäänkuin liukunut hänen elämään ja minua ei tarvinnut kosiskella, vaan muutimme yhteen aika pikaisesti ihan asuntopulan vuoksi ja aloimme elämään yhdessä. Ei ollut tarvetta ostella lahjoja ja yrittää tehdä vaikutusta.

Itsekin saman asian tajusin ja tajusin senkin, miksi ensirakkauteni hänen kanssaan ei onnistunut. Muutimme yhteen nuorina ja aloimme valmiin elämän päivänselvänä asiana ja siinä jäi se rakastuminen vähän väliin, kun arki tuli niin äkkiä eteen.

Kumpikin on tahoillaan naimisissa ja on jo melkein aikusia lapsiakin kummallakin. Ollaan ihan asiallisissa väleissä, vaikka todella harvoin nähdään, vaikka samassa kaupungissa elämme. Mutta sen verran on puhuttu entisestä yhteisestä ajasta, että kumpikin oppi ensimäisestä seurustelusuhteestaan sen, ettei koskaan ota toista päivänselvänä. Meistä ei olisi ikinä hyvää paria tullut, koska rakkautemme toisia kohtaan oli niin raastavaa ja rikkinäistä ja sotkimme heti alusta asti kaikki asiat ja niitä ei voinut enää paikata.

Mutta sen opimme, että seuraavissa suhteissa teimme enemmän töitä parisuhteen eteen. Jopa ostelimme niitä lahjoja toisille.

Hyvä teksti, ja muistutus siitä, että päättynyt parisuhde ei ole epäonnistuminen, vaan arvokas tilaisuus oppia jotain tärkeää elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta avioliitossa aviomiehen kanssa kolmella lapsella, mieheni alkoi mennä ulos muiden naisten kanssa ja näytti minulle kylmä rakkaus, useaan otteeseen hän uhkasi erota minua, kun halusin kysyä häneltä hänen suhteestaan muihin naisiin, Olin täysin tuhoutunut Ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle rakkauslääkäreistä nimeltä DR Goko, joka auttaa ihmisiä heidän suhdettaan ja avioliittoonsa ongelmaansa, hän esittelee minut tälle lääkärille, joka todella auttaa minua, kun otan hänet yhteyttä hän sai mieheni takaisin 48 tuntia, joten hän alkoi pyytää anteeksi, nyt hän on lopettanut mennä ulos naisille ja hän on kanssani hyvää ja todellista. Ota yhteyttä tähän rakastetieteelliseen lääkäriin suhde- tai avioliitto-ongelmasta ja löydä kaikenlaisia ongelmia, joita on vaikea ratkaista, ja hän antaa heille kestävän ratkaisun. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa (dr.gokosspiritualcaster@gmail.com

Vierailija
84/86 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta avioliitossa aviomiehen kanssa kolmella lapsella, mieheni alkoi mennä ulos muiden naisten kanssa ja näytti minulle kylmä rakkaus, useaan otteeseen hän uhkasi erota minua, kun halusin kysyä häneltä hänen suhteestaan muihin naisiin, Olin täysin tuhoutunut Ja hämmentynyt, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle rakkauslääkäreistä nimeltä DR Goko, joka auttaa ihmisiä heidän suhdettaan ja avioliittoonsa ongelmaansa, hän esittelee minut tälle lääkärille, joka todella auttaa minua, kun otan hänet yhteyttä hän sai mieheni takaisin 48 tuntia, joten hän alkoi pyytää anteeksi, nyt hän on lopettanut mennä ulos naisille ja hän on kanssani hyvää ja todellista. Ota yhteyttä tähän rakastetieteelliseen lääkäriin suhde- tai avioliitto-ongelmasta ja löydä kaikenlaisia ongelmia, joita on vaikea ratkaista, ja hän antaa heille kestävän ratkaisun. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa (dr.gokosspiritualcaster@gmail. com 

Vierailija
85/86 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miestä nuorempi, mutta ei nyt enää nuori, kun viiden vuoden päästä on joidenkin määritelmien mukaan keski-ikäinen.

Vierailija
86/86 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi