Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään

Vierailija
08.07.2017 |

Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!

Kommentit (319)

Vierailija
101/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Urheilullinen ja lihaksikas

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- Parisuhdetausta eli kykenen sitoutumaan

- En juo alkoholia juuri ikinä

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

3 vuotta sinkkuna ja vuoden nettideittipalstoilla. Ehkä 3 yhteydenottoa joista kaikki ylipainoisia ja todella outoja. Itse ottanut ehkä 10 yhteyden, joista 3 vastasi.

0 treffit.

Miettikää tätä.

No minä mietin. Vuosi deittipalstalla ja olet ottanut yhteyttä muihin vain 10 kertaa? Mitä ihmettä? Mitä oikein teet siellä, odotat prinsessaa valkoisella hevosella sinua noutamaan?

Jos minä olisin uskonut kaikki miesten mölinät siitä miten naisen tarvitsee vain odottaa deittipalstalla kun viestejä sataa, olisin nyt 36-vuotias neitsyt.

Usko pois: et ole niin hyvä saalis kuin näköjään kuvittelet. Joudut olemaan aktiivinen jos haluat että jotain tapahtuu.

Vierailija
102/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytymätön omaan kehoon. Olen se hoikka, jenkkakahvaton ja raskausarveton. Minulla on kaunis kroppa, siitä olen saanut paljon palautetta. Mielestäni yhdenkään naisen ei tule tyytyä huonoon seksiin. Jokainen nainen on opeteltava erikseen. Se on miesten hyvä tietää ellei sitten haluakin olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

3 vuotta sinkkuna ja vuoden nettideittipalstoilla. Ehkä 3 yhteydenottoa joista kaikki ylipainoisia ja todella outoja. Itse ottanut ehkä 10 yhteyden, joista 3 vastasi.

0 treffit.

Miettikää tätä.

No minä mietin. Vuosi deittipalstalla ja olet ottanut yhteyttä muihin vain 10 kertaa? Mitä ihmettä? Mitä oikein teet siellä, odotat prinsessaa valkoisella hevosella sinua noutamaan?

Jos minä olisin uskonut kaikki miesten mölinät siitä miten naisen tarvitsee vain odottaa deittipalstalla kun viestejä sataa, olisin nyt 36-vuotias neitsyt.

Usko pois: et ole niin hyvä saalis kuin näköjään kuvittelet. Joudut olemaan aktiivinen jos haluat että jotain tapahtuu.

Naisen avautuminen

Jos noimma spekseillä mies ei löydä naista niin turha miestä syyttää. 10 naiselle viesti on ihan hyvä suoritus.

Naiset ei lähetä kenellekkään!!! Sitä paitsi et löydä yhtään naista noilla ominaisuuksilla koko nettideiteistä

Pitäkää tunkkinne. Kyllä meillä miehilläkin on rajamme.

Vierailija
104/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha esittäytyä, kun ei naiset kumminkaan uskalla ottaa yhteyttä.

T: monesti koettu

Kyllä sinua nyt varmasti hävettää, kun huomaat olleesi aivan väärässä.

Vierailija
105/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

0 treffit.

Miettikää tätä.

https://treffit.suomi24.fi/uploads/profilepicture/430x430/9/964965/2017…

Kuvasi on varmaan joku tuollainen tai muuten vaan naamasi ei ole ihan hirveän edustava. Mitään muuta en keksi.

Vierailija
106/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

0 treffit.

Miettikää tätä.

Naisen avautuminen

Jos noimma spekseillä mies ei löydä naista niin turha miestä syyttää. 10 naiselle viesti on ihan hyvä suoritus.

Naiset ei lähetä kenellekkään!!! Sitä paitsi et löydä yhtään naista noilla ominaisuuksilla koko nettideiteistä

Pitäkää tunkkinne. Kyllä meillä miehilläkin on rajamme.

No ei ole hyvä suoritus, vaan prinssiharhailua. Ihan turha mennä sinne deittipalstalle tuollaisella asenteella, että odottaa vain että naiset alkaisivat piirittää.

Ja yksi juttu joka miehille tuntuu olevan aivan ylivoimaisen vaikeaa tajuta: nainen päättää millainen mies on hyvä. Eivät miehet. Jos naiset eivät ala piirittää, joka miehen on nöyrryttävä ja todettava, että ei ole niin kiinnostava kuin luuli. Ja on alettava itse olla aktiivinen. Miehillä tuntuu parisuhde nousevan usein päähän. Jos on joskus ollut naisen kanssa, kuvitellaan että kaikki naiset kiinnostuvat siitä eteenpäin.

Vierailija
107/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis on ainakin yksi mies, joka luulee voivansa saada naisen ja pitää hänet, vaikka hän hakee naisesta vain omaa nautintoa. Naisen nautinnolla ei ole mitään väliä. Tuollaisella asenteella ei pidäkään saada naista. Parempi onkin, että olet yksin.

Vierailija
108/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

0 treffit.

Miettikää tätä.

https://treffit.suomi24.fi/uploads/profilepicture/430x430/9/964965/2017…

Kuvasi on varmaan joku tuollainen tai muuten vaan naamasi ei ole ihan hirveän edustava. Mitään muuta en keksi.

Minä keksin: passiivisuus deittipalstalla. Jos ei ota yhteyttä aktiivisesti, kukaan ei huomaa. Siellä palstalla on muitakin. Ja aika monella muulla on ihan sama "asioluettelo".

Vierailija
109/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on naiset kun ei kelpaa johan tänne on tullut jo muutamia. Menikö suu lukkoon taas?

Kuka nainen on mielestäsi velvollinen kiinnostumaan jostain tietystä miehestä siksi että mies on täällä ilmoittautunut? Ja miten tämä nainen valitaan?

Vierailija
110/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen mukava kolmikymppinen, 182cm/80 kg mies. Toivoisin treffiseuraa kivoista naisista, tositarkoituksella. En todellakaan suunnittele kidnappaavani sinua ja vieväni vangiksi erämökilleni, että voit olla täysin huoletta. Toivottavasti voisimme treffata jossain rauhallisessa ja hiljaisessa paikassa, jossa kukaan ei häiritse meitä!

111/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!

43v

Eronnut

2 poikaa, 13v(asuu luonani)+16v (vkl)

Huumorintajuinen

Viihdyn ennemmin kotona kuin baareissa

Ikimuistoisin matkakohde Unkari

Asun omakotitalossa länsirajalla

Vierailija
112/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on naiset kun ei kelpaa johan tänne on tullut jo muutamia. Menikö suu lukkoon taas?

Kuka nainen on mielestäsi velvollinen kiinnostumaan jostain tietystä miehestä siksi että mies on täällä ilmoittautunut? Ja miten tämä nainen valitaan?

Tää on kyllä mielisairaitten foorumi.

Mitähän sinäki höpiset...

Vierailija
113/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 31 v

- diplomi-insinööri

- hyvin urheilullinen ja lihaksikas

- kiltti ja empaattinen

- hyvänkokoinen mela

- paljon säästöjä

Mutta:

- kärsii vakavasta sairaudesta, jonka vuoksi toistaiseksi työkyvytön

- ujo

- vain 180cm

- jonkin verran kaljuuntunut

Muuten varmaan ok mutta sairauden ja työttömyyden takia en kelpaa

Vierailija
114/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mielisairaitten foorumi.

Mitähän sinäki höpiset...

Etkö osaa vastata selkeään kysymykseen muuten kuin satunnaisilla solvauksilla?

Vierailija
115/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 31 v

- diplomi-insinööri

- kiltti ja empaattinen

- hyvänkokoinen mela

- paljon säästöjä

Mutta:

- ujo

- vain 180cm

Älähän nyt. Et ole edes todennut, että naisen on parisuhteessa tyydytettävä itse itsensä.

Vierailija
116/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 31 v

- diplomi-insinööri

- kiltti ja empaattinen

- hyvänkokoinen mela

- paljon säästöjä

Mutta:

- ujo

- vain 180cm

"Vain 180 cm"? Kaikella ystävyydellä, miten niin vain. Todellisuudentaju hei haloo....

Vierailija
117/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa naiset

Oon 36v mies. Asun maalla ok-talossa. Mulla on 2 koiraa, pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira ja sakemanni. Kummatkin tervepäisiä eikä mitään heikko hermoisia. Hyvin koulutettuja.

Oon rakennusalalla töissä. Tykkään viettää aikaa lähinnä kotona, mutta mökkeilen myös usein (oma kesämökki löytyy Keski-Suomesta).

Luen kirjoja (kauhua, jännäreitä), kattelen elokuvia (kauhua enimmäkseen, mutta muunlaisetkin menee). 

Mua ei tartte pakottaa siivoamaan, teen sen ihan oma alotteisesti :) Eli osaan kyllä pitää kodin siistinä. Imuroin, moppaan, pyyhin pölyjä jne. 

En harrasta mitään yhden illan juttuja, enkä ole koskaan sellasia harrastanutkaan. Arvostan kahden ihmisen välistä parisuhdetta. Mutta en ole mikään uskovainen :D Siis ihmiset saa toki kuksia keskenään miten huvittaa, mutta itse en välitä raahata jostain baarista jotain naikkosta vaan panemisen merkeissä.

En oo ikinä ollu naimisissa, eikä ole lapsia. Muutama eksä on, eli jonkun verran olen seurustellut ja ovat olleet vakavia juttuja, mutta ero tullut kun toinen naisista lähti toisen miehen matkaan ja toisen naisen kanssa sukset meni ristiin muista syistä.

Nyt tulee aikamoinen turn off: En halua lapsia.

Rakastan eläimiä.

Alkoholia käytän 1-2 x kuukaudessa. En käy baareissa.

Tykkään saunomisesta ja suklaasta. Toki muistakin asioista, esim lenkkeilystä. Mutta ei tähän kaikkea jaksa alkaa luettelemaan.

Oon 188cm ja painoa oisko noin 90kg. Oon aika roteva kropaltani, jonkin verran lihaksia. En käy salilla, mutta joskus kävin. Tummat lyhyet hiukset, ruskeat silmät.

Oon huumorintajunen, eläinrakas, rauhallinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, kohtelen ihmisiä kuten haluaisin itseäni kohdeltavan :)

En polta tupakkaa. 

Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä.

Pukeudun ihan normaalisti, töissä toki työvaatteet.

En ole allerginen millekään.

En ole väkivaltainen, en juoppo, en narkkari. Ihan normaali ihminen ainakin omasta mielestä :D

En keksi muuta kerrottavaa!

Aika hyvä tyyppi tässä. Mistä olet kotoisin? Tuo alkoholinkäyttö ainut miinus.

Joo on perämettää. Heti on hyvä tyyppi. Naiset.

Vierailija
118/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 31 v

- diplomi-insinööri

- kiltti ja empaattinen

- hyvänkokoinen mela

- paljon säästöjä

Mutta:

- ujo

- vain 180cm

Minulle et kelpaisi tuon "kiltti"-luonnehdinnan takia. Tuo sana saa jokaisen palstan naisen hiukset nousemaan pystyyn inhosta.

Vierailija
119/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä kunnollisia miehiä sitten ollutkaan? Ei naista saa ellei yhtään yritä. Kertokaa itsestänne omin sanoin. Voisi olla hyvä mainita ainakin pituus, ruumiinrakenne, ikä, koulutus, ammatti, harrastukset ja toiveet parisuhteen laadusta. Arvomaailmaakin voisi hieman valottaa.

Siinähän ne olennaiset asiat tulikin listattua. Tärkeysjärjestyksessä.

Oletko ihan varma että tuo lopussa mainittu arvomaailma on olennainen?

Vierailija
120/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 44v.

-Pohjanmaa

- Duunari

- 186cm/90kg

- musiikki/kitaransoitto intohimona nuoresta pitäen.

-luonto ja eläimet rakkaita

- kiinnostus astrologiaan ja mystiikkaan. 

-Syvällinen, mutta huumorintajuinen ja leikkisä myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi