Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään

Vierailija
08.07.2017 |

Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!

Kommentit (319)

Vierailija
81/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen käsitys huonosta suhteesta, todella keskenkasvuinen. Mietipä vielä, millainen on huono suhde.

Vierailija
82/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta miesten esittelyä jo ketjussa eikä kukaan ole kelvannut naisille..

No onhan tämä aika typerä paikka tälle. Nettideittipalvelut ovat se oikea kanava.

Mutta mitä sitten jos ei kelpaisikaan? Luuletko, että yhdelläkään naisella olisi velvollisus kiinnostua miehestä siksi että hän on kertonut täällä itsestään? Miksi ja kenellä? Mikä edes oli motiivisi kirjottaa tuo?

Osoittaa vain sen että:

a) naiset ei etsi tosissaan seuraa vaikka valittavat asiasta kyllä joka käänteessä

b) naisten vaatimukset ovat niin suuret että kukaan tavismies ei tee tarpeeksi isoa vaikutusta

"mielummin yksin kuin huonossa suhteessa eli ilman sitä akateemista +190cm mallia 20cm peniksellä"

Et vastannut. Kenellä on mielestäsi velvollisuus kiinnostua jostain tietystä tänne kirjoitaneesta miehestä ja millä perusteella tämä nainen valitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut on toisaalta aika hyödyttömiä koska kaiken päättää loppupeleissä naaman ulkonäkö ja naamaa täällä ei näy.

Miehillä on pakkomielle ulkonäöstä.

Ei, vaan naisilla. Kyllähän sen näkee tinderissäkin että naiset on ne joiden kriteerit on paljon tiukemmat mitä miesten. Miehille kelpaa monenlaiset naisten kasvot mutta naisille kelpaa vain ne todella "miehekkäät" leveät leuat ja sänkinaamat.

Sinä olet se joka jauhaa ulkonäöstä. Sinun mielestäsi siitä kaikki alkaa ja siihen kaikki päättyy. On varmaan ahdistavaa olla noin pinnallinen.

Vierailija
84/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristitty nuiva maanviljelijä 43v 185/85 tunnin päässä stadista.

Eijei, älkää kaikki yhtaikaa päälle rynnikö...apua ...en saa ilmaa...aagh...

Ihana

Mut mulla ikää liikaa. Ei tämmösen 50+kannata rynniä apajalle. :(

Lycka till sinulle kumminkin! Kumma juttu, jos noilla spekseilä ja hyvällä huumorintajulla ei löydy "emäntää". ;-)

Vierailija
85/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Urheilullinen ja lihaksikas

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- Parisuhdetausta eli kykenen sitoutumaan

- En juo alkoholia juuri ikinä

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

3 vuotta sinkkuna ja vuoden nettideittipalstoilla. Ehkä 3 yhteydenottoa joista kaikki ylipainoisia ja todella outoja. Itse ottanut ehkä 10 yhteyden, joista 3 vastasi.

0 treffit.

Miettikää tätä.

Vierailija
86/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä kunnollisia miehiä sitten ollutkaan? Ei naista saa ellei yhtään yritä. Kertokaa itsestänne omin sanoin. Voisi olla hyvä mainita ainakin pituus, ruumiinrakenne, ikä, koulutus, ammatti, harrastukset ja toiveet parisuhteen laadusta. Arvomaailmaakin voisi hieman valottaa.

En koe etten sais naista, on niitä pyöriny ympärillä aina sillon tällön mutta ei vaan oo ollu sellasta sopivaa. Kaikki miehet ei halua pelkkää seksiä tai huvittelua vaan etin nimenomaan jotain vakavaa ja kestävää ja siihen on aika tarkat kriteerit. Oon 27 v, 186 cm, urheilullinen, huumorintajunen ja just sellanen kiltti ja kunnollinen mies. Duunissa kuntosalilla ja harrastan monenlaista liikuntaa, joskus pelailen pleikkaakin. Matkustelu on alkanu kiinnostaa viime aikoina paljon niin oon miettiny miten se olis kiva saada yhteiseks harrastukseks parisuhteessa.

Vierailija
87/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä palstalla hengaillut satunnaisesti 4 vuotta. Ja kertaakaan kukaan nainen ei ole ottanut yhteyttä miehiin. Tällaisia ollut valehtelematta monia tänä aikana.

Taas jos nainen tekee ja heittää tällaisia specsejä kuin me miehet. Saat heti 20 sähköpostia....

Tämähän sama kaava yoistuu nettitreffailussa.

Vierailija
88/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 172/70

- 37v

- Pitkäaikaistyötön ja kovin aloitteeton työnhaun suhteen

- Ei ajokorttia

- Harrastuksina on-off-kuntosali (naru siis), piirtäminen ja sosiaalinen tönkköily

- Viehättävä naama ja ihana muutenkin tietenkin kaikin puolin

- Jyväskylä

Vierailija
89/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen Pentti 62 v. 130 kg/180 senttiä.

Olen vaalea ja kalju.

Muna on aina ollut pieni mutta nyt se on melkein hävinnyt eikä se seiso. Pervoilu kiinnostaa silti.

Omaisuuteni arvo on seitsennumeroinen.

Vierailija
90/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, jolla on pieni muna, mutta iso sydän.

Vierailija
91/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on naiset kun ei kelpaa johan tänne on tullut jo muutamia. Menikö suu lukkoon taas?

Vierailija
92/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jo useampi pyytänyt paikkakuntaa ja yhteystietoja. Vastaukset tosin uupuu.

Vierailija
93/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen 52v mies ja omistan ison melan. Luonteeltani olen kiimainen.

Vierailija
94/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias lapseton sinkkunainen pks. 170 ja normaalivartaloinen. Elättäjää en etsi enkä ketään ala elättämään. Lapset ei haittaa,mutta itse en niitä halua. Olen hyvin itsenäinen ja samaa toivoisin myös mieheltä.

Vierailija
95/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 28 vuotias mies

- Uusimaa

- Töissä

- Oma asunto

- Oma auto

- Urheilullinen ja lihaksikas

- Noin 180cm

- Huumorintajuinen

- Iloinen ja luotettava

- Parisuhdetausta eli kykenen sitoutumaan

- En juo alkoholia juuri ikinä

- En käy baareissa

- En polta tupakkaa

3 vuotta sinkkuna ja vuoden nettideittipalstoilla. Ehkä 3 yhteydenottoa joista kaikki ylipainoisia ja todella outoja. Itse ottanut ehkä 10 yhteyden, joista 3 vastasi.

0 treffit.

Miettikää tätä.

Sinun pitää vaan yrittää kovemmin!

Lue lentokapteenin tutkinto vaikka alkuun.

Sitten olet lähellä jo sitä, että hieman ylipainoinen lähihoitaja voi sinusta kiinnostua

Vierailija
96/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö edellinen kommentti tunteisiin? Naisen nautinnon kannalta klitoriksen kiihottaminen on olennaista.

Ei hätää! Klitoriksesta on varmasti tietoa Wikipediassa.

Vierailija
97/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö edellinen kommentti tunteisiin? Naisen nautinnon kannalta klitoriksen kiihottaminen on olennaista.

Ei hätää! Klitoriksesta on varmasti tietoa Wikipediassa.

Jokainen on vastuussa omasta mielihyvästään. Myös naiset. Käytä käsiä

Vierailija
98/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei vaivaudu minulle orgasmia antamaan, voi hän hoidella itsensä käsin. Naisen tyydyttävät miehet saavat seuraa.

Vierailija
99/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päälleni mies ei edes pääse, ennen kuin on antanut minulle orgasmin. Tämä ei ole ollut miehelle ongelma. Olen tosin tavannut myös miehen, jolle naisen seksuaalisuus oli mysteeri. Kovasti halusi esitellä penistään. On totta, että on naisia, jotka tyytyvät epätyydyttävään seksiin, kun eivät ole vaivautuneet tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa itse. Minä en taitamatonta miestä katsele. Tuon yhden osaamattomuus ällistytti ja homma hyytyi siihen kertaan.

Vierailija
100/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun päälleni mies ei edes pääse, ennen kuin on antanut minulle orgasmin. Tämä ei ole ollut miehelle ongelma. Olen tosin tavannut myös miehen, jolle naisen seksuaalisuus oli mysteeri. Kovasti halusi esitellä penistään. On totta, että on naisia, jotka tyytyvät epätyydyttävään seksiin, kun eivät ole vaivautuneet tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa itse. Minä en taitamatonta miestä katsele. Tuon yhden osaamattomuus ällistytti ja homma hyytyi siihen kertaan.

Pääsihän se nainen avautumaan tännekkin keskusteluun huonosta olosta. Eikö ole mukava kun voi anonyyminä purkaa huonoa elämää ja tyytymättömyyttään omaan kehoon.

Tietysti ikä akaa jo sinullakin painaa joten ymmärtäähän sen. Kyllä meille miehille parempaa on saatavana.

Pysyhän täällä vauvapalstalla tiiviisti. Hahaha