Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
35v lapseton nymfomaaninainen. Juon liikaa, poltan päivittäin ja pidän kannabiksen polttelusta. Olen huumorintajuinen, fiksu ja puhelias. Sairastan vaikeaa masennusta enkä harrasta liikuntaa juuri ollenkaan, tosin syön niin vähän että läskiä minusta ei saa tekemälläkään. Kauniiksikin on sanottu useasti.
Nyt ei kun odottamaan yhteydenottojen tulvaa :D
Vierailija kirjoitti:
35v lapseton nymfomaaninainen. Juon liikaa, poltan päivittäin ja pidän kannabiksen polttelusta. Olen huumorintajuinen, fiksu ja puhelias. Sairastan vaikeaa masennusta enkä harrasta liikuntaa juuri ollenkaan, tosin syön niin vähän että läskiä minusta ei saa tekemälläkään. Kauniiksikin on sanottu useasti.
Ihan hyvältähän tuo kuulostaa, olen varmaan vaan liian nuori sinulle. (En lopettanut lukemista kohtaan nymfomaaninainen!)
Hei!
Olen Petteri ja minulla on alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mua alko vähän itkettää kun niin monta ihanaa miestä täälläkin esittäytynyt Mutta mulla on niin totaalinen turn off että hevosetkin nauraa jos otan yhteyttä: 5 lasta.
Onni yksillä, kesä kaikilla. 😢
N40
Kävisikö nainen? Tykkäisin 5 lapsesta kovin :)
Vierailija kirjoitti:
Mies 34v, eronnut pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia, koira on ja pidän eläimistä. 180cm,100kg, ruskeat silmät. Käyn säännöllisesti kuntosalilla. Amk inssi koulutukseltani, vakituinen työpaikka. Hyvät sosiaaliset taidot (töidenkin takia pakko olla). Pidän autourheilusta ja viihdyn muutenkin autojen kimpussa. En tupakoi, käytän silloin tällöin alkoholia, lähinnä kesällä kun käy vaikka festareilla. Talvella voi mennä monta kuukautta etten ota ollenkaan.
Oi, kuulostaa hyvältä. :)
Mistä päin olet?
t. 29v nainen pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Heippa naiset
Oon 36v mies. Asun maalla ok-talossa. Mulla on 2 koiraa, pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira ja sakemanni. Kummatkin tervepäisiä eikä mitään heikko hermoisia. Hyvin koulutettuja.
Oon rakennusalalla töissä. Tykkään viettää aikaa lähinnä kotona, mutta mökkeilen myös usein (oma kesämökki löytyy Keski-Suomesta).
Luen kirjoja (kauhua, jännäreitä), kattelen elokuvia (kauhua enimmäkseen, mutta muunlaisetkin menee).
Mua ei tartte pakottaa siivoamaan, teen sen ihan oma alotteisesti :) Eli osaan kyllä pitää kodin siistinä. Imuroin, moppaan, pyyhin pölyjä jne.
En harrasta mitään yhden illan juttuja, enkä ole koskaan sellasia harrastanutkaan. Arvostan kahden ihmisen välistä parisuhdetta. Mutta en ole mikään uskovainen :D Siis ihmiset saa toki kuksia keskenään miten huvittaa, mutta itse en välitä raahata jostain baarista jotain naikkosta vaan panemisen merkeissä.
En oo ikinä ollu naimisissa, eikä ole lapsia. Muutama eksä on, eli jonkun verran olen seurustellut ja ovat olleet vakavia juttuja, mutta ero tullut kun toinen naisista lähti toisen miehen matkaan ja toisen naisen kanssa sukset meni ristiin muista syistä.
Nyt tulee aikamoinen turn off: En halua lapsia.
Rakastan eläimiä.
Alkoholia käytän 1-2 x kuukaudessa. En käy baareissa.
Tykkään saunomisesta ja suklaasta. Toki muistakin asioista, esim lenkkeilystä. Mutta ei tähän kaikkea jaksa alkaa luettelemaan.
Oon 188cm ja painoa oisko noin 90kg. Oon aika roteva kropaltani, jonkin verran lihaksia. En käy salilla, mutta joskus kävin. Tummat lyhyet hiukset, ruskeat silmät.
Oon huumorintajunen, eläinrakas, rauhallinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, kohtelen ihmisiä kuten haluaisin itseäni kohdeltavan :)
En polta tupakkaa.
Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä.
Pukeudun ihan normaalisti, töissä toki työvaatteet.
En ole allerginen millekään.
En ole väkivaltainen, en juoppo, en narkkari. Ihan normaali ihminen ainakin omasta mielestä :D
En keksi muuta kerrottavaa!
Tarkoittaako toi, että et halua lapsia, niin et myöskään halua naista kellä on jo lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kun odottamaan yhteydenottojen tulvaa :DIhan hyvältähän tuo kuulostaa, olen varmaan vaan liian nuori sinulle. (En lopettanut lukemista kohtaan nymfomaaninainen!)
En ole suinkaan ikärasisti :)
Se jäi mainitsematta että asun Helsingissä enkä käy töissä. En syö masennuslääkkeitä, mieluummin juon kaljaa ja paneskelen.
Olen 25-vuotias nainen, yhden lapsen yh. Opiskelen korkeakoulussa ja käyn töissä. Haaveilen omistusasunnosta ja vakkarityöstä. Viihdyn sinkkuna, mutta jos jonkinlaiseen suhteeseen ryhdyn, se on kaikki tai ei mitään. Eli vakavaa olla pitää.
En ole lihava enkä ruma. Epäsosiaalinen introvertti kyllä.
Mieheltä toivon vakaata elämäntilannetta, 25-35v ikää sekä lapsirakasta luonnetta. Raittius tai vähäinen päihteidenkäyttö on myös tärkeää.
Laitetaan nyt itsekin:
- 28-vuotias nainen
- Pienikokoinen ja hoikka
- Olen aika nörtti, mutta tykkään myös liikunnasta
- Rauhallinen luonne, pohdiskeleva. En mikään sosiaalisesti taitavin, mutta kiltti. Vähän ujo. Empaattinen.
- Töissä sosiaalialalla
- Tykkään käydä kävelyllä, joogata, katsella sarjoja, lukea, matkustaa, laittaa ruokaa ja leipoa. Joskus myös käydä baarissa istuskelemassa ja pelaamassa vaikka lautapelejä
Hei, olen 24 vuotias mies Lahdesta. olen muuttanut maalta töiden perässä, noin 1,5 vuotta sitten. (ja kyllä kaipaan maaseudun rauhaan takaisin.) Ammattina on koneistaja, vakituinen, säännölliset työajat ja ylitöitä silloin tällöin. Pidän työstäni oikein paljon :)
Olen noin 173cm pitkä ja ~60kg painoa, eli aika hoikka vartaloinen. Kasvoiltani aika tavallisen näköinen mies. en harrasta liikuntaa. Perussairaus kyllä valitettavasti löytyy (silmäsairaus), on silmätippoja ja nappeja sun muuta, mutta pärjäillään.
Luonne jokseenkin anti-sosiaalinen (ollut melkeen koko ikäni), rauhallinen, aika hiljainen kaveri, mutta pidän kuuntelemisesta.
Olen muuten raitis, mutta jos on ihan pakko mennä baariin, juhliin sun muihin niin voin juoda, ei ole ongelma. En polta, enkä aio.
Haaveina muutto ok-taloon (sitten kun aika on), oma lapsi edes se yksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Haha, kuulostat hauskalta! :D Olen itse 40-vuotias nymfomaaninainen, juon myös liikaa (käyn kyllä töissä, tätä "harrastukseni" ei ole estänyt), en tupakoi enkä käytä kannabista. Olen huumorintajuinen, en erityisen fiksu enkä puhelias, ennemmin introvertti ja sen verran hiljainen, että pidän tyhmyyteni kuoren alla. En ole masentunut eikä muitakaan mt-häiriöitä, harrastan liikuntaa mutta en ole laiha, olen "kurvikas" (normaali BMI). Kauniiksi kehutaan usein, siitä kiusaannun.
ETTÄ LÄHETKÖ MIES TREHVEILLE?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias, akateeminen tutkinto löytyy, asun Helsingissä, teen keikkatöitä, vuositulot alle 20 000€, 182cm 80kg, äänestän Vihreitä, minulla on paljon seksisuhteita mutta kaipaisin jo vakiintumista. Luonteeltani olen vähän hiljainen, harrastan musiikkia ja tykkään käydä taidenäyttelyissä. Viimeinen vakava parisuhde oli noin 3 vuotta sitten.
Kuulostat varsin varteenotettavalta kumppanilta... ;)
Kuulostaa ihan naiselta, vaan pituus ja paino paljastaa mieheksi?
Itsenäinen nainen haluaa itsensä kaltaisen kumppanin?
Olen siis mies. Kaipaisin vakituista parisuhdetta, jonka tarkoituksena olisi avioliitto ja lapsi noin viiden vuoden sisään. En tykkää hätäillä, vaan elän melko harkiten.
Jännämiehen elämä alkoi kyllästyttää?
No tavallaan, kun ikä alkoi kakkosella oli kiva mennä ja tulla sinne ja tänne, nyt sitä alkaa olla "aikuisempi" ja tavoittelee elämältä vähän erilaisia asioita kuin nuorempana. Tämä nyt on aika luonnollista mielestäni.
Ongelmasi on se, että kun ole elänyt irtoseksin täyteistä elämää tähän asti, naiset eivät pidä sinua hyvänä valintana lastensa isäksi, sori vaan, pelasit korttisi väärin.
Kolmekymppinen mies haaveilee perheestä ja avioliitosta, vaikka on vime vuodet harrastanut irtoseksiä? Olisiko kannattanut etsiä sitä "oikeaa" sen sijaan, että hyppää kukasta kukkaan? Jotenkaan en osaa tuntea sympatiaa sinua kohtaan.
Fiksut ihmiset hoitavat villit juoksunsa nuorempana pois, niin ei tarvitse sitten vaimoa tai miestä pettää ja jättää kun on jäänyt asiat kokematta ja kokeilematta. Kaikkein tavallisin tarina on se, että parikymppisinä yhteen ja sitten 30-40 -vuotiaina kriisi ja ero kun ollaan kasvettu ihan eri ihmisiksi. Ei tämä kaveri teidän sääliänne ja sympatiaanne tarvitse, jos mies on saanut irtoseksiä helposti niin kumppanikin varmasti löytyy ilman suuria ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset vastaa tähän?
Ei ilmeisesti riitä, että Tinder on kokonaan naisten leikkikenttä. Pitää myös tulla valtaamaan yksi ainokainen miehille osoitettu nettikeskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 34v, eronnut pitkästä parisuhteesta. Ei lapsia, koira on ja pidän eläimistä. 180cm,100kg, ruskeat silmät. Käyn säännöllisesti kuntosalilla. Amk inssi koulutukseltani, vakituinen työpaikka. Hyvät sosiaaliset taidot (töidenkin takia pakko olla). Pidän autourheilusta ja viihdyn muutenkin autojen kimpussa. En tupakoi, käytän silloin tällöin alkoholia, lähinnä kesällä kun käy vaikka festareilla. Talvella voi mennä monta kuukautta etten ota ollenkaan.
Oi, kuulostaa hyvältä. :)
Mistä päin olet?
t. 29v nainen pk-seudulta.
Oulusssa asustelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset vastaa tähän?
Ei ilmeisesti riitä, että Tinder on kokonaan naisten leikkikenttä. Pitää myös tulla valtaamaan yksi ainokainen miehille osoitettu nettikeskustelu
Koska ketjun alussa miehet ei uskaltaneet lähteä hommaan mukaan joten ap käski myös naisten osallistua. Ihmekään jos ei naista löydy, joa tämä oli liian hankala selvittää.
Kyllä kelpais 25-45v, XS-L, kokonen normi nainen. Itse olen 39v, 174/L, tummahko mies. Joskus otan kuppia ja röökiä menee aski päivässä. Entinen linnankundi olen, ja nykysin elänyt "kunnolla" jo 8v. Ois Kiva viettää iltaa naisen kans. Jutella ja muuta. Ehkä rakastellakin, jos siltä tuntuu.
Muuten voisin laittaa itsestäni tietoja tänne mutta henkisten ongelmieni takia se olisi turhaa kun jos mieli on rikki niin ei ole mitään järkeä yrittää sosialisoitua ennenkuin on pää kondiksessa.
Mutta jätkät hei! Ei tätä tarvii otta kurtussa lukea tätä palstaa :)
Tätähän se aina on ollu että 100:ta naisesta 99 huteja.
Joten kun kerran täällä oikein pyydetään nii yrittäkää. :)
Tsemppiä kaikille:)
Ainoa juttu mikä tässä tökkii on selkeesti sun oma ongelmasi pituutesi suhteen. Mä olen seurustellut 5cm lyhyemmänkin kanssa, ei ongelmaa, mutta jos se pituu häiritsee miestä itseään, ei siitä mitään tule.
Terveisin hukkapätkä jolle 167cm on aikalailla passelin pitunen mies.