Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias, akateeminen tutkinto löytyy, asun Helsingissä, teen keikkatöitä, vuositulot alle 20 000€, 182cm 80kg, äänestän Vihreitä, minulla on paljon seksisuhteita mutta kaipaisin jo vakiintumista. Luonteeltani olen vähän hiljainen, harrastan musiikkia ja tykkään käydä taidenäyttelyissä. Viimeinen vakava parisuhde oli noin 3 vuotta sitten.
Kuulostat varsin varteenotettavalta kumppanilta... ;)
Kuulostaa ihan naiselta, vaan pituus ja paino paljastaa mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias, akateeminen tutkinto löytyy, asun Helsingissä, teen keikkatöitä, vuositulot alle 20 000€, 182cm 80kg, äänestän Vihreitä, minulla on paljon seksisuhteita mutta kaipaisin jo vakiintumista. Luonteeltani olen vähän hiljainen, harrastan musiikkia ja tykkään käydä taidenäyttelyissä. Viimeinen vakava parisuhde oli noin 3 vuotta sitten.
Itsenäinen nainen haluaa itsensä kaltaisen kumppanin?
Yh-mammoja on meillä ollut oikein kolmessa polvessa. Isoäitini erosi rakkaudesta ja häntä 6 v nuorempi lapseton mies otti hänet ja 4 lasta. Vielä oli kaksi muutakin liittoa pitkän elämän aikana. Kaunis ihminen mahtavalla luonteella ja aina rakkausliitot. Samoin äitini: Erosi ja uusi lapseton mies, mutta ei tietenkään samassa asunnossa. Myös isoäidin kaksi viimeistä miestä elivät omissa asunnoissaan. Sellainen liitto on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies. Kaipaisin vakituista parisuhdetta, jonka tarkoituksena olisi avioliitto ja lapsi noin viiden vuoden sisään. En tykkää hätäillä, vaan elän melko harkiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis mies. Kaipaisin vakituista parisuhdetta, jonka tarkoituksena olisi avioliitto ja lapsi noin viiden vuoden sisään. En tykkää hätäillä, vaan elän melko harkiten.
Jännämiehen elämä alkoi kyllästyttää?
No tavallaan, kun ikä alkoi kakkosella oli kiva mennä ja tulla sinne ja tänne, nyt sitä alkaa olla "aikuisempi" ja tavoittelee elämältä vähän erilaisia asioita kuin nuorempana. Tämä nyt on aika luonnollista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan, kun ikä alkoi kakkosella oli kiva mennä ja tulla sinne ja tänne, nyt sitä alkaa olla "aikuisempi" ja tavoittelee elämältä vähän erilaisia asioita kuin nuorempana. Tämä nyt on aika luonnollista mielestäni.
Ongelmasi on se, että kun ole elänyt irtoseksin täyteistä elämää tähän asti, naiset eivät pidä sinua hyvänä valintana lastensa isäksi, sori vaan, pelasit korttisi väärin.
Mikä järki on tehdä tästä jotain seuranhakuketjua kun on tarjolla paljon parempiakin foorumeita etsiä seuraa? Ihan turha täällä kirjoitella jos toisen naama ei sitten kuitenkaan miellytä.
Jo koulussa opettaja opetti, ettei ujo mies saa komeaa muijaa.
Minusta tämä on erinomainen tapa. Tuo yksikin kilttimies on ilkeilyllään ja haluttomuudellaan tyydyttää nainen pelannut jo itsensä ulos. Täällä se luonne ja sivistys tai sen puute paljastuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
... Paitsi jos on komea.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi semmoinen suloinen ujo nuori mies. <3 Kyllä kelpais, jos on söpö nassu ja hoikka vartalo (+hyvät hiukset + nätti hymy)!
t: kommee muikkeli
Ongelmana ei täällä ole ollut ujous vaan negatiivisuus, naljailu ja ilkeily ja puolison ja maksullisen naisen sekoittaminen keskenään. On ollut myös asiallisia ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että kun ole elänyt irtoseksin täyteistä elämää tähän asti, naiset eivät pidä sinua hyvänä valintana lastensa isäksi, sori vaan, pelasit korttisi väärin.
Kolmekymppinen mies haaveilee perheestä ja avioliitosta, vaikka on vime vuodet harrastanut irtoseksiä? Olisiko kannattanut etsiä sitä "oikeaa" sen sijaan, että hyppää kukasta kukkaan? Jotenkaan en osaa tuntea sympatiaa sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
- 31 v
- diplomi-insinööri
- hyvin urheilullinen ja lihaksikas
- kiltti ja empaattinen
- hyvänkokoinen mela
- paljon säästöjäMutta:
- kärsii vakavasta sairaudesta, jonka vuoksi toistaiseksi työkyvytön
- ujo
- vain 180cm
- jonkin verran kaljuuntunutMuuten varmaan ok mutta sairauden ja työttömyyden takia en kelpaa
Onko sulla kanoottikin, vai vain tuo mela?
- 40 v. 178/81 tupakoimaton, tumma mies Kempeleestä.
- mielenkiintoinen työ, oma asunto.
- harrastuksena ne perinteiset, eli kuntosali, lenkkeily ja matkustelu.
- ei lapsia, enkä luultavasti edes isäksi enää halua. Sinulla voi olla lapsia, en ole lapsivihaaja. :)
- etsin sinua 30-50v, alle 165cm nainen. Muotoja saa olla. ;)
En ole sinkku, enkä etsi romanttisessa mielessä seuraa, mutta minusta tämä ketju oli kiva idea, ja tutustuisin mielelläni uusiin ihmisiin, sekä miehiin että naisiin.
Olen 27-vuotias opiskelijanainen Turun seudulta. Olen erityisen eläinrakas, mutta en omista lemmikkejä. Jos omistaisin, omistaisin joko kissan tai marsun.
En ole koskaan ollut erityisen liikunnallinen, mutta pyrin kuitenkin noudattamaan terveitä elämäntapoja (vaihtelevalla menestyksellä). Käyn esimerkiksi vapaa-ajallani korkeakoululiikunnan ryhmäliikuntatunneilla, ja tällä hetkellä harrastan Porin kaupungin juoksukoulua. En polta, enkä käytä juurikaan alkoholia. Muiden alkoholinkäyttö tai tupakointi ei häiritse, kunhan en itse joudu kärsimään siitä. Herkuttelu on heikkouteni.
Minulla ei ole lapsia, enkä haluaisikaan niitä. Olen pohdiskelijaluonne, mikä on edesauttanut päätöstäni pysyä lapsettomana. Jos minulla kuitenkin olisi lapsi, olisin kasvattajana melko tiukka. Minut on kasvatettu rajoilla ja rakkaudella, mikä heijastunee luonteeseeni ja elämänarvoihini muutenkin. Ystäväni ovat lisäksi kuvailleet minua huumorintajuiseksi, hyväksi kuuntelijaksi ja hyväksi ihmistuntijaksi.
Jos vaikutan henkilöltä, jonka kanssa voisi olla kiva kirjoitella muuten vain, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen makunsamenettaja(at)gmail.com.
Vierailija kirjoitti:
Kristitty nuiva maanviljelijä 43v 185/85 tunnin päässä stadista.
Eijei, älkää kaikki yhtaikaa päälle rynnikö...apua ...en saa ilmaa...aagh...
Hei, kerro lisää :)
Täällä 35v kristitty nainen. 173cm, pyöreä, ei mahdottoman kaukana stadista.
Olen aika mukavuudenhaluinen haahuilija, ajoittain hyvinkin toimelias. Rakastan eläimiä, lapsia ja luontoa. Maisterintutkinto kasvatustieteestä.
Empaattinen, herkkä ja hellä. Tykkään sisustaa, lukea ja laittaa ruokaa. Kova hoivavietti.
Yksi esiteini-ikäinen lapsi on, haaveissa vielä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Myös naiset voivat esittäytyä, kun miehiä alkoi ujostuttaa. Kaikki sinkut markkinoille!
Kumminkaan täällä ei ole n.45-55v. miestä 47v. naiselle. Pk-seutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen mies haaveilee perheestä ja avioliitosta, vaikka on vime vuodet harrastanut irtoseksiä? Olisiko kannattanut etsiä sitä "oikeaa" sen sijaan, että hyppää kukasta kukkaan? Jotenkaan en osaa tuntea sympatiaa sinua kohtaan.
No minä ajattelen että elämä kulkee sykleissä ja tietylle ikäjaksolle ihmiselle on tyypillistä tehdä tiettyjä juttuja. Itselle 20v - 30v olivat opiskelua, matkustelua ja juhlimista, oli pari suhdetta, mutta enimmäkseen sinkkuna. Ei tuota ikuisesti jaksa ja tuntui, että nyt on hyvä aika kääntää sivua elämässä. En epäile, ettenkö löytäisi ihanaa naista, josta tulee vaimoni ja saamme oman perheen.
Yh-mamma: Ei jenkkakahvoja, ei raskausarpia, hoikka ja kaunis kroppa. Ei asumistukea. Samaan asuntoon en miestä ottaisi asumaan.