Onko tässä viikkotasolla liikaa/liian vähän kaloreita! (Ei ravintoarvoja).
Viikon ruoat kalorimäärä! Onko järkyttävä vai liian vähän? Ravintoarvoja tiedän ettei ole nimeksikään. Katso loppuun.
Päivä 1. - viisi kpl täytettyä tonnikalaleipää (juusto, ananas, tonnikala, ketsuppi). Pringelspurkki, suklaalevy.
Päivä 2. - kaalikeittoa lautasellinen, 1 pieni suklaakarkkipussi, tuc-keksipaketti. Pakaste pyttipannua iso annos.
Päivä 3. - Kaalikeittoa lautasellinen, jauhelihakastiketta ja pastaa iso annos
Päivä 4. - ei ruokaa
Päivä 5. - kahvinmakuinen jogurtti
Päivä 6. 1/2 kg ranskalaisia, iso pala mangojäätelöä
Päivä 7. - ei ruokaa
Juomana vesi, mustakahvi. Liikunta vain hyötyliikunta.
Minusta tuntuu, että en olisi syönyt paljoakaan mutta olen minä kyllä aika paljon syönyt. :D
Kommentit (10)
Anteeksi mutta ethän sinä ole tosissasi tätä kysymässä. Tajuat varmaan itsekin, että tuossa on kaikki mahdollinen pielessä. Ei tuosta voi löytää mitään positiivista. Miksi elät noin ja mikä tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta ethän sinä ole tosissasi tätä kysymässä. Tajuat varmaan itsekin, että tuossa on kaikki mahdollinen pielessä. Ei tuosta voi löytää mitään positiivista. Miksi elät noin ja mikä tarkoitus?
Kaloritasolla kysyn. Tiedän, että suklaat ja muu paska olisi voinut jäädä pois mutta syöty mikä syöty.
Kaalia, jauheliha ja tonnikala nyt ainakin on ollut ihan hyvää syötävää jos nyt terveyttä mietitään. Kaikilla ei ole sitäkään. Ap
Melko häiriintynyttä syömistä, mutta sen sinä varmaan jo tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaloritasolla kysyn. Tiedän, että suklaat ja muu paska olisi voinut jäädä pois mutta syöty mikä syöty.
Kaalia, jauheliha ja tonnikala nyt ainakin on ollut ihan hyvää syötävää jos nyt terveyttä mietitään. Kaikilla ei ole sitäkään. Ap
Etkö itse osaa kaloreita laskea?
1. 3500 kcal
2. 2000 kcal
3. 1000 kcal
4. 0 kcal
5. 150 kcal
6. 1000 kcal
7. 0 kcal
yht. 7650 kcal.
Jaettuna seitsemällä niin noin 1100 kcal pyöristettynä per päivä. Liian vähän siis, ellet laihduta.
Tämä suuntaa antava.
Vierailija kirjoitti:
Melko häiriintynyttä syömistä, mutta sen sinä varmaan jo tiedätkin.
Minulla on ahmimishäiriö. :/ Ap
Avauksessa ei mainittu niitä kaloreita niin vastaus on "Kyllä"
Liikaa ja kroppas ei hyödy noista oikein mitään.