Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä kunnollisia miehiä sitten ollutkaan? Ei naista saa ellei yhtään yritä. Kertokaa itsestänne omin sanoin. Voisi olla hyvä mainita ainakin pituus, ruumiinrakenne, ikä, koulutus, ammatti, harrastukset ja toiveet parisuhteen laadusta. Arvomaailmaakin voisi hieman valottaa.
Siinähän ne olennaiset asiat tulikin listattua. Tärkeysjärjestyksessä.
Oletko ihan varma että tuo lopussa mainittu arvomaailma on olennainen?
Nuo ovat kaikki olennaisia asioita. Etsin kumppania jota kohtaan tunnen fyysistä vetoa. Pituus ja ruumiinrakenne ovat siinä tärkeitä. Tunnen vetoa vain tietyn tyyppisiin miehiin.
Ikä on tärkeä: en halua kovin paljon vanhempaa, koska en innostu rypyistä. Kovin paljon nuorempaa en halua, koska hän ei innostuisi rypyistä.
Koulutus: helpoin tapa erottaa keskustelutaitoiset ihmiset joukosta. Kokemuksen perusteella todettu. Tai ehkä paremminkin voisi sanoa, että helpoin tapa löytää ihminen jonka kanssa keskustelutyylit sopivat yhteen.
Ammatti: se yleensä kerrotaan kun tutustutaan uuteen ihmiseen. Ei olennaista tietoa, mutta outoa jos toinen haluaa sitä aihetta välttää.
Harrastukset: erittäin tärkeää tietoa, kertoo ihmisestä paljon. Jos vietetään paljon aikaa yhdessä jossain vaiheessa, joutuu/saa jossain määrin osallistua toisen harrastukseen.
Toiveet parisuhteen laadusta... tästä en ole täysin samaa mieltä, että olisi olennaista. Erilaisten ihmisten kanssa suhde kehittyy eri suuntaan, ei saa olla liian tarkkoja rajoja.
Arvomaailma: tuntuu hassulta listata asioita. Jos ihmisellä on arvoja, ne tulevat aika nopeasti esiin listaamattakin.
Kiltti-sanaa ei tosiaan kannata käyttää, nykyään jo se yksin riittää selittämään radiohiljaisuuden jos näitä kikttimiehiä on saarnaamassa muuallakin kuin täällä.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä kunnollisia miehiä sitten ollutkaan? Ei naista saa ellei yhtään yritä. Kertokaa itsestänne omin sanoin. Voisi olla hyvä mainita ainakin pituus, ruumiinrakenne, ikä, koulutus, ammatti, harrastukset ja toiveet parisuhteen laadusta. Arvomaailmaakin voisi hieman valottaa.
Niin, joku kysyikin miksi näihin vastailee niin outoja miehiä. Kuinka se laulu menikään? "Sitä saa mitä tilaa".
Speksilistaus tekee selväksi että tärkeintä on pituus, ruumiinrakenne (leveät hartiat jne), raha ja status (ammatti, koulutus). Ne katsotaan ensin.
Ne joilta löytyy näitä PLUS "luonne" jolla saa naisen, eivät näe syytä kirjoitella av-palstalle naisen löytämisen toivossa.
Ne joilta löytyy "luonne" jolla saa naisen mutta ei pituutta/raamikkuutta/rahaa ja statusta, eivät vaivaudu kirjoittamaan koska karsiutuisivat speksien perusteella.
Jäljelle jää =>180cm raamikkaat/lihaksikkaat vanhempansa perineet Asperger-insinöörit peräkylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti-sanaa ei tosiaan kannata käyttää, nykyään jo se yksin riittää selittämään radiohiljaisuuden jos näitä kikttimiehiä on saarnaamassa muuallakin kuin täällä.
Ei tarvitse edes olla muualla. Kaikki käyvät tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 31 v
- diplomi-insinööri
- hyvin urheilullinen ja lihaksikas
- kiltti ja empaattinen
- hyvänkokoinen mela
- paljon säästöjäMutta:
- kärsii vakavasta sairaudesta, jonka vuoksi toistaiseksi työkyvytön
- ujo
- vain 180cm
- jonkin verran kaljuuntunutMuuten varmaan ok mutta sairauden ja työttömyyden takia en kelpaa
"Vain 180 cm"? Kaikella ystävyydellä, miten niin vain. Todellisuudentaju hei haloo....
Empiirinen havaintoni on, että 185cm+ kavereilla käy baareissa huomattavasti parempi flaksi kuin itsellä tai 175-180 cm kavereillani.
12121212 kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joku kysyikin miksi näihin vastailee niin outoja miehiä. Kuinka se laulu menikään? "Sitä saa mitä tilaa".
Speksilistaus tekee selväksi että tärkeintä on pituus, ruumiinrakenne (leveät hartiat jne), raha ja status (ammatti, koulutus). Ne katsotaan ensin.
Ne joilta löytyy näitä PLUS "luonne" jolla saa naisen, eivät näe syytä kirjoitella av-palstalle naisen löytämisen toivossa.
Ne joilta löytyy "luonne" jolla saa naisen mutta ei pituutta/raamikkuutta/rahaa ja statusta, eivät vaivaudu kirjoittamaan koska karsiutuisivat speksien perusteella.
Jäljelle jää =>180cm raamikkaat/lihaksikkaat vanhempansa perineet Asperger-insinöörit peräkylistä.
Onko sinulle oikeasti tuollainen järkytys, että aikuisella ihmisellä on hyvin, hyvin suotavaa olla ammatti ja työ? Kuka nyt haluaa päätyä elättäjäksi?
Min mielestä ammatti ja koulutus on paljon luotettavampia mittareita kuin miehen kuvaukset luonteestaan. Ne kun voi olla ihan miten harhaisia vain. Jos täällä on jotain miehistä oppinut, niin sen etteivät pysty analysoimaan todellisia ominaisuuksiaan yhtään. Mies voi ilmeisen tosissaan huutaa ja raivota ja --tella sitä ettei suutana tällainen kiltti ja kunnollinen kelpaa. Jne. Koulutus ja työ kertoo ihmisestä paljon ja varsinkin se ettei niitä ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 31 v
- diplomi-insinööri
- kiltti ja empaattinen
- hyvänkokoinen mela
- paljon säästöjäMutta:
- ujo
- vain 180cm
- jonkin verran kaljuuntunutMuuten varmaan ok mutta sairauden ja työttömyyden takia en kelpaa
"Vain 180 cm"? Kaikella ystävyydellä, miten niin vain. Todellisuudentaju hei haloo....
Empiirinen havaintoni on, että 185cm+ kavereilla käy baareissa huomattavasti parempi flaksi kuin itsellä tai 175-180 cm kavereillani.
Voi hyvä ihme, onko pituus siis POSITIIVINEN ASIA? Etusivu uusiksi!
Miten miehille on jatkuva ihmettelyn ja naisten syyllsitämisen aihe, että jotkut miehet ovat suositumpia naisten keskuudessa kuin toiset?
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat kaikki olennaisia asioita. Etsin kumppania jota kohtaan tunnen fyysistä vetoa. Pituus ja ruumiinrakenne ovat siinä tärkeitä. Tunnen vetoa vain tietyn tyyppisiin miehiin.
Ikä on tärkeä: en halua kovin paljon vanhempaa, koska en innostu rypyistä. Kovin paljon nuorempaa en halua, koska hän ei innostuisi rypyistä.
Koulutus: helpoin tapa erottaa keskustelutaitoiset ihmiset joukosta. Kokemuksen perusteella todettu. Tai ehkä paremminkin voisi sanoa, että helpoin tapa löytää ihminen jonka kanssa keskustelutyylit sopivat yhteen.
Ammatti: se yleensä kerrotaan kun tutustutaan uuteen ihmiseen. Ei olennaista tietoa, mutta outoa jos toinen haluaa sitä aihetta välttää.
Harrastukset: erittäin tärkeää tietoa, kertoo ihmisestä paljon. Jos vietetään paljon aikaa yhdessä jossain vaiheessa, joutuu/saa jossain määrin osallistua toisen harrastukseen.
Toiveet parisuhteen laadusta... tästä en ole täysin samaa mieltä, että olisi olennaista. Erilaisten ihmisten kanssa suhde kehittyy eri suuntaan, ei saa olla liian tarkkoja rajoja.
Arvomaailma: tuntuu hassulta listata asioita. Jos ihmisellä on arvoja, ne tulevat aika nopeasti esiin listaamattakin.
Ongelma tuossa on siinä että jokainen tietää millaista pituutta ja ruumiinrakennetta tarkoitat. Naiset ovat tässä asiassa klooniarmeija.
Miesten vastaavassa et tietäisi haluaako mies pitkän vai lyhyen, kurvikkaan vai hoikan. Luultavasti ei haluaisi ylipainoista, mutta sehän on asia johon voi ja kannattaakin itse vaikuttaa.
Esim. minä:
Koulutus
- kauppatieteiden maisteri
Ammatti:
- salkunhoitaja
Ikä:
- 30v
Harrastukset:
- kuntosali, viinit, tiede (psykologia ja biologia)
Haussa:
- parisuhde
...haaskaisin tässä aikaani. Koska 167cm/hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 31 v
- diplomi-insinööri
- kiltti ja empaattinen
- hyvänkokoinen mela
- paljon säästöjäMutta:
- ujo
- vain 180cm
Montako kaveria sulla on? Nyt rehellisesti. Ja vaikka kaveripiirissäsi itsetunto sattuisi olemaan jakaantunut tuolla lailla, järjen pitäisi sanoa ettei 180 cm pituus aiheita pariutumisessa sitten minkäälaista miinuslistalle päätyvää haittaa. Harmi ettei todellisuudentajua saa ostettua purkista koska määtäisin koko tämän palstan äijäporukan lääkitykselle.
30-vuotias, akateeminen tutkinto löytyy, asun Helsingissä, teen keikkatöitä, vuositulot alle 20 000€, 182cm 80kg, äänestän Vihreitä, minulla on paljon seksisuhteita mutta kaipaisin jo vakiintumista. Luonteeltani olen vähän hiljainen, harrastan musiikkia ja tykkään käydä taidenäyttelyissä. Viimeinen vakava parisuhde oli noin 3 vuotta sitten.
On arvomaailma olennainen. Tuo hyvä tyyppi: Sama elämäntyyli ja harrastukset, mökkeily ihanaa, ei yhden illan juttuja...kuin minä. Alkoholia en käytä, siksi se on miinus. En muuten ole koskaan etsinyt miehestä elättäjää. Tienasin enemmän kuin ex ja elätin itse itseni äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla. Olen täysi-ikäiseksi asti elänyt metsän reunassa ja luonnonläheinen ympäristö olisi minulle se oikein vaihtoehto.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuossa on siinä että jokainen tietää millaista pituutta ja ruumiinrakennetta tarkoitat. Naiset ovat tässä asiassa klooniarmeija.
Miesten vastaavassa et tietäisi haluaako mies pitkän vai lyhyen, kurvikkaan vai hoikan. Luultavasti ei haluaisi ylipainoista, mutta sehän on asia johon voi ja kannattaakin itse vaikuttaa.Esim. minä:
Koulutus
Ammatti:
- salkunhoitaja
Ikä:
- 30v
Harrastukset:
Haussa:
- parisuhde
Et tiedä mitä ruumiinrakennetta tarkoitan. Mutta oli se mikä tahansa, se ei ole ongelma minulle. Minä etsin minua miellyttävää miestä. En ota ei-viehättävää miestä siksi että hän ei voi ruumiinrakenteeseensa vaikuttaa.
Miehiä en sano klooniarmeijaksi, koska en halveksi miehiä kuten sinä naisia. Mutta totean, että naisen lieväkin ylipaino on ongelma lähes kaikille miehille. Ei ole mitään järkeä sanoa, että kaikki kelpaa kun ei kerran kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 31 v
- diplomi-insinööri
- kiltti ja empaattinen
- hyvänkokoinen mela
- paljon säästöjäMutta:
- ujo
- vain 180cm
Montako kaveria sulla on? Nyt rehellisesti. Ja vaikka kaveripiirissäsi itsetunto sattuisi olemaan jakaantunut tuolla lailla, järjen pitäisi sanoa ettei 180 cm pituus aiheita pariutumisessa sitten minkäälaista miinuslistalle päätyvää haittaa. Harmi ettei todellisuudentajua saa ostettua purkista koska määtäisin koko tämän palstan äijäporukan lääkitykselle.
Eihän tuo mies pariutua halunnut, vaan halusi olla se jolla käy paras flaksi baarissa. Eli mahdollisimman paljon irtoseksiä.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten vastaavassa et tietäisi haluaako mies pitkän vai lyhyen, kurvikkaan vai hoikan. Luultavasti ei haluaisi ylipainoista, mutta sehän on asia johon voi ja kannattaakin itse vaikuttaa.Esim. minä:
Koulutus
Ammatti:
- salkunhoitaja
Ikä:
- 30v
Harrastukset:
Haussa:
- parisuhde
Voi höpönpöpönpöppö. Pituudeltasi ja kropaltasi kelpaisit aivan mainiosti ainakin minulle, paitsi jos olet keskitysleiritason laiha ja pidät huppareita ja lasten vaatteilta näyttäviä kuteita = narkkari. Eniten tuossa listassasi epäilyttäisi salkunhoitaja, en ole tyyppiä pukumiehen edustisvaimo enkä uskaltaisi vastata sinulle.
Hei nyt niitä paikka- tai maakuntia ja yhteystietoja. Ei teihin muuten voi yhteyttä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
On arvomaailma olennainen. Tuo hyvä tyyppi: Sama elämäntyyli ja harrastukset, mökkeily ihanaa, ei yhden illan juttuja...kuin minä. Alkoholia en käytä, siksi se on miinus. En muuten ole koskaan etsinyt miehestä elättäjää. Tienasin enemmän kuin ex ja elätin itse itseni äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla. Olen täysi-ikäiseksi asti elänyt metsän reunassa ja luonnonläheinen ympäristö olisi minulle se oikein vaihtoehto.
Silti yh mamma
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias, akateeminen tutkinto löytyy, asun Helsingissä, teen keikkatöitä, vuositulot alle 20 000€, 182cm 80kg, äänestän Vihreitä, minulla on paljon seksisuhteita mutta kaipaisin jo vakiintumista. Luonteeltani olen vähän hiljainen, harrastan musiikkia ja tykkään käydä taidenäyttelyissä. Viimeinen vakava parisuhde oli noin 3 vuotta sitten.
Kuulostat varsin varteenotettavalta kumppanilta... ;)
Tämä yh-mamma erosi ihan itse. On parempi lähteä omin jaloin kuin ruumispussissa. Väkivaltaista miestä en siedä. Akateeminenkin olen. Taidan tienata enemmän kuin sinä.
Otin alunperin kilttimiehen, joka lasten syntymän jälkeen muuttui jännämieheksi. Nyt tarvis uutta kilttimiestä. Joka tykkäis seksistä, mutta ei mielellään ole masokisti. Se taitaa olla kilttimiehille vähän ominaista, mutta mua alistuva mies ei oikein kiinnosta.
Olen naamasta ihan söpö, mutta olen valitettavasti ylipainoinen, noin 25kg.
Jos olet itsekin söpö naamasta niin samanmoinen ylipaino ei haittaa.
Kunhan olet karvaton. Siis partaa ja tukkaa saa olla, ei sekään pakollista jos todella olet söpö. Oikeastaan kaikki muuhan on muokattavissa helposti, kunhan olet kasvoista söpö.
Eli päävaatimukset: ole söpö kilttimies.