Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään

Vierailija
08.07.2017 |

Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!

Kommentit (319)

Vierailija
61/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha esittäytyä, kun ei naiset kumminkaan uskalla ottaa yhteyttä.

T: monesti koettu

No tää kertokin susta jo kyllä ihan tarpeeksi ☺️ Kiitos, ei jatkoon!

Vierailija
62/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No way. Liian monta huonoa suhdetta ja tuskallista eroa. Parempi elää yksin.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset

Oon 36v mies. Asun maalla ok-talossa. Mulla on 2 koiraa, pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira ja sakemanni. Kummatkin tervepäisiä eikä mitään heikko hermoisia. Hyvin koulutettuja.

Oon rakennusalalla töissä. Tykkään viettää aikaa lähinnä kotona, mutta mökkeilen myös usein (oma kesämökki löytyy Keski-Suomesta).

Luen kirjoja (kauhua, jännäreitä), kattelen elokuvia (kauhua enimmäkseen, mutta muunlaisetkin menee). 

Mua ei tartte pakottaa siivoamaan, teen sen ihan oma alotteisesti :) Eli osaan kyllä pitää kodin siistinä. Imuroin, moppaan, pyyhin pölyjä jne. 

En harrasta mitään yhden illan juttuja, enkä ole koskaan sellasia harrastanutkaan. Arvostan kahden ihmisen välistä parisuhdetta. Mutta en ole mikään uskovainen :D Siis ihmiset saa toki kuksia keskenään miten huvittaa, mutta itse en välitä raahata jostain baarista jotain naikkosta vaan panemisen merkeissä.

En oo ikinä ollu naimisissa, eikä ole lapsia. Muutama eksä on, eli jonkun verran olen seurustellut ja ovat olleet vakavia juttuja, mutta ero tullut kun toinen naisista lähti toisen miehen matkaan ja toisen naisen kanssa sukset meni ristiin muista syistä.

Nyt tulee aikamoinen turn off: En halua lapsia.

Rakastan eläimiä.

Alkoholia käytän 1-2 x kuukaudessa. En käy baareissa.

Tykkään saunomisesta ja suklaasta. Toki muistakin asioista, esim lenkkeilystä. Mutta ei tähän kaikkea jaksa alkaa luettelemaan.

Oon 188cm ja painoa oisko noin 90kg. Oon aika roteva kropaltani, jonkin verran lihaksia. En käy salilla, mutta joskus kävin. Tummat lyhyet hiukset, ruskeat silmät.

Oon huumorintajunen, eläinrakas, rauhallinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, kohtelen ihmisiä kuten haluaisin itseäni kohdeltavan :)

En polta tupakkaa. 

Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä.

Pukeudun ihan normaalisti, töissä toki työvaatteet.

En ole allerginen millekään.

En ole väkivaltainen, en juoppo, en narkkari. Ihan normaali ihminen ainakin omasta mielestä :D

En keksi muuta kerrottavaa!

Vierailija
64/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kannattais vielä mainita, että käykö hänelle yh, joka ei halua lisää lapsia....

Vierailija
65/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa naiset

Oon 36v mies. Asun maalla ok-talossa. Mulla on 2 koiraa, pitkäkarvainen valkoinenpaimenkoira ja sakemanni. Kummatkin tervepäisiä eikä mitään heikko hermoisia. Hyvin koulutettuja.

Oon rakennusalalla töissä. Tykkään viettää aikaa lähinnä kotona, mutta mökkeilen myös usein (oma kesämökki löytyy Keski-Suomesta).

Luen kirjoja (kauhua, jännäreitä), kattelen elokuvia (kauhua enimmäkseen, mutta muunlaisetkin menee). 

Mua ei tartte pakottaa siivoamaan, teen sen ihan oma alotteisesti :) Eli osaan kyllä pitää kodin siistinä. Imuroin, moppaan, pyyhin pölyjä jne. 

En harrasta mitään yhden illan juttuja, enkä ole koskaan sellasia harrastanutkaan. Arvostan kahden ihmisen välistä parisuhdetta. Mutta en ole mikään uskovainen :D Siis ihmiset saa toki kuksia keskenään miten huvittaa, mutta itse en välitä raahata jostain baarista jotain naikkosta vaan panemisen merkeissä.

En oo ikinä ollu naimisissa, eikä ole lapsia. Muutama eksä on, eli jonkun verran olen seurustellut ja ovat olleet vakavia juttuja, mutta ero tullut kun toinen naisista lähti toisen miehen matkaan ja toisen naisen kanssa sukset meni ristiin muista syistä.

Nyt tulee aikamoinen turn off: En halua lapsia.

Rakastan eläimiä.

Alkoholia käytän 1-2 x kuukaudessa. En käy baareissa.

Tykkään saunomisesta ja suklaasta. Toki muistakin asioista, esim lenkkeilystä. Mutta ei tähän kaikkea jaksa alkaa luettelemaan.

Oon 188cm ja painoa oisko noin 90kg. Oon aika roteva kropaltani, jonkin verran lihaksia. En käy salilla, mutta joskus kävin. Tummat lyhyet hiukset, ruskeat silmät.

Oon huumorintajunen, eläinrakas, rauhallinen, ystävällinen, keskustelutaitoinen, kohtelen ihmisiä kuten haluaisin itseäni kohdeltavan :)

En polta tupakkaa. 

Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä.

Pukeudun ihan normaalisti, töissä toki työvaatteet.

En ole allerginen millekään.

En ole väkivaltainen, en juoppo, en narkkari. Ihan normaali ihminen ainakin omasta mielestä :D

En keksi muuta kerrottavaa!

Aika hyvä tyyppi tässä. Mistä olet kotoisin? Tuo alkoholinkäyttö ainut miinus.

Vierailija
66/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkujen valtava määrä kertoo, että apua pariutumiseen kaivataan. Olisiko mökkeileviä ja kuntoilua harrastavia raittiita miehiä paikalla?

Juuri tulin mökiltä. 39v, lapseton, lyhyt, duunari it-alalla. Sali, pyöräily, judo harrastuksina. Lukeminen tai netflix, luonnossa liikkuminen on myös mielekästä, mutta tulee harvoin toteutettua yksin, paitsi mökillä.

Tinderissä olen kyllä, mätsejäkin ihan hyvin, mutta en nyt oikein saa fiilistä päälle, että rupeisi kirjoittelemaan heille. Siksi kai tulin tänne ja löysin ketjun johon kirjoitella, mutta sama fiiliksen puute heijastuu tietenkin tekstissä. Lihosin lomalla jonkun verran, ehkä sitten kun olen taas kuosissa tuntuu paremmalta. Pari-kolme viikkoa taitaa mennä siihen. Niin ja alkoa en juo paitsi joskus harvoin juhlissa, tänä vuonna se yksi kerta oli juhannuksena.

Naiselle iso plussa jos saliharrastus on yhteinen, mutta ei se mikään pakko ole.

Vierailija
67/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda muut - minua on vain yksi.

Vierailija
68/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin vähän esittelyjä? Lisää lisää

Onhan tässä jo monta, mutta naiset eivät ole vastanneet yhteenkään mitenkään kiinnostuneesti, vaikka on ollut hyviäkin. Miehiä ei huvita kirjoittaa, koska huomasivat tämän. Naiset haluavat vain lukea näitä esittelyjä, eivät ottaa koppia mitenkään.

Ei nappaa jos mies on alle 40. Eivät halua kypsää naista. Asun pk-seudulla.

Vierailija
69/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta miesten esittelyä jo ketjussa eikä kukaan ole kelvannut naisille..

Vierailija
70/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan poijjaat niitä paikkakuntia! Tai edes maakuntia! Koska täällä on jokunen kiinnostavakin ilmoitus.

Vierailija
71/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkujen valtava määrä kertoo, että apua pariutumiseen kaivataan. Olisiko mökkeileviä ja kuntoilua harrastavia raittiita miehiä paikalla?

Juuri tulin mökiltä. 39v, lapseton, lyhyt, duunari it-alalla. Sali, pyöräily, judo harrastuksina. Lukeminen tai netflix, luonnossa liikkuminen on myös mielekästä, mutta tulee harvoin toteutettua yksin, paitsi mökillä.

Tinderissä olen kyllä, mätsejäkin ihan hyvin, mutta en nyt oikein saa fiilistä päälle, että rupeisi kirjoittelemaan heille. Siksi kai tulin tänne ja löysin ketjun johon kirjoitella, mutta sama fiiliksen puute heijastuu tietenkin tekstissä. Lihosin lomalla jonkun verran, ehkä sitten kun olen taas kuosissa tuntuu paremmalta. Pari-kolme viikkoa taitaa mennä siihen. Niin ja alkoa en juo paitsi joskus harvoin juhlissa, tänä vuonna se yksi kerta oli juhannuksena.

Naiselle iso plussa jos saliharrastus on yhteinen, mutta ei se mikään pakko ole.

Paikkakunta ja yhteystiedot, kiitos!

Vierailija
72/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pituus myös.

Vierailija
73/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on koskaan syntynyt paria olisi hauska kuulla, mitä he vastaisivat kysymykseen: "missä tapasitte ensimmäisen kerran?" :D

Eiköhän vastaus olis että netissä?

Vierailija
74/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan tähän kai naisenakin vastata:

-32 v, sinkku jo useamman vuoden

- eläinrakas, mutta ei lapsia

- vakituinen työ, josta pidän

- 167 cm, pyöreä

-  tykkään niin penkki- kuin aktiivisemmastakin joukkueurheilusta

- on ollut lävistyksiä, tällä hetkellä 1 tatuointi (eli lävärit poistettu)

- matkustelu on lähellä sydäntä

-  tarvitsen aikaa tutustumiseen, en halua miestä joka kaipaa seuraa 24/7 alkuajoista lähtien

Vierailija
75/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut on toisaalta aika hyödyttömiä koska kaiken päättää loppupeleissä naaman ulkonäkö ja naamaa täällä ei näy.

Vierailija
76/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut on toisaalta aika hyödyttömiä koska kaiken päättää loppupeleissä naaman ulkonäkö ja naamaa täällä ei näy.

Miehillä on pakkomielle ulkonäöstä.

Vierailija
77/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä aika typerä paikka tälle. Nettideittipalvelut ovat se oikea kanava.

Mutta mitä sitten jos ei kelpaisikaan? Luuletko, että yhdelläkään naisella olisi velvollisus kiinnostua miehestä siksi että hän on kertonut täällä itsestään? Miksi ja kenellä? Mikä edes oli motiivisi kirjottaa tuo?

Vierailija
78/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naisilla. Kyllähän sen näkee tinderissäkin että naiset on ne joiden kriteerit on paljon tiukemmat mitä miesten. Miehille kelpaa monenlaiset naisten kasvot mutta naisille kelpaa vain ne todella "miehekkäät" leveät leuat ja sänkinaamat.

Vierailija
79/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä aika typerä paikka tälle. Nettideittipalvelut ovat se oikea kanava.

Mutta mitä sitten jos ei kelpaisikaan? Luuletko, että yhdelläkään naisella olisi velvollisus kiinnostua miehestä siksi että hän on kertonut täällä itsestään? Miksi ja kenellä? Mikä edes oli motiivisi kirjottaa tuo?

Osoittaa vain sen että:

a) naiset ei etsi tosissaan seuraa vaikka valittavat asiasta kyllä joka käänteessä

b) naisten vaatimukset ovat niin suuret että kukaan tavismies ei tee tarpeeksi isoa vaikutusta

"mielummin yksin kuin huonossa suhteessa eli ilman sitä akateemista +190cm mallia 20cm peniksellä"

Vierailija
80/319 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naisilla. Kyllähän sen näkee tinderissäkin että naiset on ne joiden kriteerit on paljon tiukemmat mitä miesten. Miehille kelpaa monenlaiset naisten kasvot mutta naisille kelpaa vain ne todella "miehekkäät" leveät leuat ja sänkinaamat.

Monet eivät edes harrasta tindereitä tai nettideittaamista. Miehille kelpaa, koska he hakevat monesti vain seksiä. Täällä voisi olla erilaisia tuttavuuksia. Niitä, joita ei nettideiteistä löydy. En itsekään ole siellä.