Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?

Vierailija
03.07.2017 |

Haittaisiko?

Kommentit (180)

141/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vegaani/vegaristi/joku muu vastaava -tyttöystävää on ollut. Ei nyt niin oikeasti ollut iso juttu se ruokailu, kun ei yhdessä asuttu.

Mieleen on kyllä jäänyt vahva muistijälki, että sitä yhtä lihanpalaa ne kyllä osasivat käsitellä huikean hyvin sillä suullaan. <3 ikävä on sitä.

Vierailija
142/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kenenkään kasvisyöntiä vastaan mitään ja voisin mielenkiinnolla maistella erilaisia kasvisruokia, mutta kaikenlainen ehdottomuus hieman epäilyttää. Itse saattaisin lihan syöntiä vähentää, mutta kalaa en. Olisihan se  tylsää ja hankalaakin, jos ei voitaisi syödä samoja ruokia.

Niin ja minä siis toki voisin syödä välillä kasvisruokaakin ja tekisin sen ihan mieluusti, mutta en jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tottakai haittaisi! Mitään itujenpurijapiiperöä en ikinä naisekseni ottaisi! Niillä ituhipeillä on yleensä pienet tissitkin. Johtuu kai siitä, etteivät saa tarpeeksi rasvaa, että tissit kasvaisivat. Ja naisellani on aivan ehdottomasti oltava isot tissit, kunnon tissit! Onkohan kukaan koskaan selvittänyt sellaista, onko lukion käymisellä, itujen puremisella ja pienitissisyydellä yhteyttä?

T: 23v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.

Vierailija
144/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kasvissyönnin tai vegaanisuuden taustalla on aatteellinen ajattelu joten ei kävisi. Arvomaailmat ei kohtaisi ja se on itselleni tärkeää. Jos kyse on ihan puhtaasti ruokavaliosta niin ehkä, tosin jos arki vaikeutuisi niin ärsyttäisi että ongelma on ns. itseaiheutettu. Allergiat ei haittaisi, niille kun ei mitään voi.

Vierailija
145/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvettiin yhdessä kasvissyöjiksi. Kokkaan pääosin kummallekin. Eli hyvää mieltä olen :)

Vierailija
146/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan, mutta kyllä täytyy myös liharuokia osata valmistaa.

m27

Vierailija
147/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kasvissyöjämiestä.

148/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että ei haittaisi, jos ruokailusta ei tehdä numeroa. Eli kumpikin syö mitä haluaa ilman syyllistämistä. Luulen, että jos asia olisi toisin päin, niin haittaisi enemmän. Eli lihansyöjä naista haittaisi enemmän kasvissyöjä mies kuin päinvastoin. 

Vierailija
149/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, tiesittekö muuten sitä, että Pamela Anderson on vegaani.

:) ovelan porkkanan asetit houkutteeksi kasvissyönnin puolesta. Ei siis keppiä, vaan porkkanaa!

Vierailija
150/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on suhteellisen mautonta ja melko tylsää ruokaa, eikä sen tuntuma suussa ole mitenkän erikoinen. Itse jonkin verran syön, tosin en paljoa, koska siitä saa syövän tai diabeteksen. Kasviksissa paljon enemmän variaatiota mm. valmistustavoissa ja maustamisessa. Intialaiset ovat erityisen taitavia kasvisruoan laittajia. Vierailkaa intialaisissa ravintoloissa, niin näette. Ei liha mikään elinehto ole kuitenkaan. Tulevaisuudessa, kun liha kielletään tai sen hinta nousee hyvin korkeaksi, kun yhä useampi sitä syö, tai karjankasvatus muuten vähenee laidunmaiden puutteen vuoksi, ei minulla ole siitä mikään ongelma kyllä luopua. 

Vierailija
151/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuurikasvissyöjä.

Toisinaan ravintoni on teetä ja suklaata.

Suklaa on kasvisruokaa, sillä se tehdään pavuista ja juureksista.

Vierailija
152/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, mutta ei se estäisi suhdetta, ellei hän vaatisi minunkin kääntyvän uskonlahkoon. Tietyllä tavalla häiritsee ne "kasvissyöjät" jotka voivat kuitenkin syödä esim kalaa, mutta ei karvaisia söpöjä eläimiä. Semmoisia epäjohdonmukaisuuksia on nyt vaan pakko antaa naiselle anteeksi, tai olla ilman naista.

Kasvisruokavalio voi johtua muistakin syistä kuin siitä ettei halua syödä söpöjä eläimiä...

Vierailija
153/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessahan se lihansyönti tullaan kieltämään, koska rehua ja vettä ei ole mitään järkeä syöttää eläimille ihmisten sijaan. Vesipula pahenee koko ajan maailmassa väestön kasvaessa samanaikaisesti. 

Vierailija
154/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhön hommaa.... Tapasin tässä vasta useita vegetaristeja ja kasvissyöjiä. Kaikilla ikää väh. 25 v mutta ajatusmaailma ihan kuin teinitytöillä. Ruoasta tuli sosiaalisissa tapahtumissa joka ikinen kerta hirveä kohtaus, esim. jos tarjolla oli lihaa sisältävää pizzaa, nämä akat rupesivat kiljumaan "hyi tässä on lehmää!!!". Kysyin yhdeltä syytä miksi ei syö lihaa, vastaus oli, että "lehmien pito on haitallista ympäristölle". Tämä sama eukko söi kuitenkin maitotuotteita. Eikö ole vähän ristiriitaista? :) Kalaa ei syönyt poislukien tonnikala... Eikö tonnikala ole juuri yksi eniten kalastetuista lajeista? Sitten myöhemmin näytti minulle vielä kännykästä lemmikkikissansa kuvaa. Onko sekin kasvissyöjä? :D Sanoin vain, että onpa söpö, niin säästyn raivokohtaukselta ja sitä seuraavalta mykkäkoululta. :)

Vierailija
155/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poisti kommenttini?!

Vierailija
156/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy kirjoitti:

Hörhön hommaa.... Tapasin tässä vasta useita vegetaristeja ja kasvissyöjiä. Kaikilla ikää väh. 25 v mutta ajatusmaailma ihan kuin teinitytöillä. Ruoasta tuli sosiaalisissa tapahtumissa joka ikinen kerta hirveä kohtaus, esim. jos tarjolla oli lihaa sisältävää pizzaa, nämä akat rupesivat kiljumaan "hyi tässä on lehmää!!!". Kysyin yhdeltä syytä miksi ei syö lihaa, vastaus oli, että "lehmien pito on haitallista ympäristölle". Tämä sama eukko söi kuitenkin maitotuotteita. Eikö ole vähän ristiriitaista? :) Kalaa ei syönyt poislukien tonnikala... Eikö tonnikala ole juuri yksi eniten kalastetuista lajeista? Sitten myöhemmin näytti minulle vielä kännykästä lemmikkikissansa kuvaa. Onko sekin kasvissyöjä? :D Sanoin vain, että onpa söpö, niin säästyn raivokohtaukselta ja sitä seuraavalta mykkäkoululta. :)

Jos joku kasvissyöjä osaa selittää mitä järkeä on valittaa eläinten pidon haitallisuudesta ympäristölle, jos kuitenkin käyttää esim. maitotuotteita ja kananmunia? Eivätkö ne ole peräisin näistä ympäristölle haitallisista eläimistä?

Entä sitten miksi kasvissyöjillä tai vegaaneilla on lemmikkeinä lihansyöjäeläimiä, kuten kissoja tai koiria? Miksi saarnaatte lihan epäeettisyydestä, mutta ette kuitenkaan itse toimi ohjeidenne mukaan? Kissa ja koira tarvitsee käsittääkseni joka päivä lihaa elääkseen. Vai oletteko opettaneet ne kasvissyöjiksi?

Vierailija
157/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ympäristöystävällisyydestä tulee puhe, niin tämä kasvissyöjä jonka kanssa asuin 3 vkoa, käytti joka päivä yhden vessapaperirullan (!!) vessa-asiointiin, ei lajitellut mitään roskia (lasi, muovi, pahvi, biojäte samaan roskapussiin), osti mm. basmatiriisiä, jonka viljely kuluttaa erittäin paljon vettä kehitysmaissa ja sen tuonti länteen kuluttaa myös ympäristöä... Niin en voi sanoa muuta kuin että onpa esimerkillistä toimintaa ympäristön kannalta! :) 

Vierailija
158/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, minun pitäisi vain opetella kokkaamaan hyviä kasvisruokia, ne eivät ole se vahvin alue kun itse tykkään syödä paljon kalaa.

Vierailija
159/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, tiesittekö muuten sitä, että Pamela Anderson on vegaani.

:) ovelan porkkanan asetit houkutteeksi kasvissyönnin puolesta. Ei siis keppiä, vaan porkkanaa!

https://www.peta.org/blog/pamela-anderson-celebrates-50-birthday-peta-a…

Vierailija
160/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Jossain vaiheessahan se lihansyönti tullaan kieltämään, koska rehua ja vettä ei ole mitään järkeä syöttää eläimille ihmisten sijaan. Vesipula pahenee koko ajan maailmassa väestön kasvaessa samanaikaisesti. 

Uskotko todella, että lihansyönti kielletään? Miten tämä tapahtuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi