Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolaina Danske Bankista

Lainalainalainalaina
03.07.2017 |

Harkitsen asuntolainan ottamista Danske Bankista. Olisiko tuoreita kokemuksia pankin asiakaspalvelusta? Osuuspankkia harkitsen myös. Tarjoukset yhtä hyviä. Asiakaspalvelu ratkaisee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutin vuosi sitten pankit (jälleen aika) ja silloin Danske bankin palvelu oli parempaa koko kilpailutusprosessin ajan. Tosin sain sieltä parhaan tarjouksenkin. Käytin tätä Danske bankin tarjousta vipuna oman pankin kanssa neuvotellessani ehdot uusiksi. Ainoa syy miksi en ottanut danske bankkia oli se, että heidän sijoituspalvelut eivät ole yhtä hyvät kuin nykyisen pankkini. Palvelussa voitti, mutta jouduin taloudellisten syiden edessä jäämään nykyiseen pankkiini (nykyinen pankki nokitti samaan korossa, paremmalla viitekorolla ja ilman kuluja ja laittoi vielä kasan satunnaisia etuja päälle)

OP-pohjola taas ei millään tasolla vakuuttanut, hävisi palvelussa, lainan ehdoissa, pankkipalveluiden hinnoissa ja sijoituspalveluiden laajuudessa.

Vierailija
2/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallisena pienpalkansaajana ilman sijoituksia danskebankin asiakkaana. On tullut koettua toisen pankin asuntolainan ottaminen omiin nimiini ja pino ulosottokirjeitä. Tärkeintä on ollut, että hoidan asiani. Varmaan olen tuonut hiekkaa eteiseen kuten sanonta kuuluu, mutta palvelu on hyvää karvoihin katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut asuntolaina Danskesta noin kuusi vuotta. Tänä aikana konttorit ovat kadonneet lähes kokonaan ja palvelu siirtynyt puhelimeen ja verkkoon. Tässä on sekä hyvää että huonoa - enää ei tarvitse lähteä virka-aikaan pankkiin hoitamaan asioita (esim. laina neuvotteluja), mutta henkilökohtaisia tapaamisia on vaikea saada. Ihan ok pankki edelleen.

Vierailija
4/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää sanottavaa Danskesta. Paras tarjous kokonaisuudesta ja ripein/ystävällisin palvelu.

Luin kauhujuttuja Dansken hinnoittelusta ja palvelusta, ihan turhaan, kaikki toimi hyvin. Kaikki perheen pankkiasiat Danskessa.

Nordealta huonoin tarjous, vaikka vanhoja asiakkaita. Op taas oli niin hidas kaikessa, eikä verkkoneuvottelu onnistunut. Lisäksi näennäiset bonukset hukkuisivat kalliisiin vakuutuksiin ja koviin maksuihin. Suomalaisiin tällaiset "saat bonusta" latteudet toki tehoavat, kun eivät tajua itse maksavansa niitä korkeampina hintoina.

Lainaa 200K, nettotulot yht. 5700€, osakkeita 10K arvosta. Asunto uudehko ja hyväkuntoinen, 13km Helsingin rautatieasemasta. Yli puolet arvosta jo maksettu. Näillä tiedoilla meille paras oli Danske.

Vierailija
5/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saatu todella hyvää palvelua Danske Bankissa (Vaasa). Oma asuntolaina on jo maksettu ja nyt on tyttärellä siellä opinto-ja asuntolainat. Poika seuraavaksi...avattiin hänelle juuri asp-tili. Koko perhe olemme Dansken tyytyväisiä asiakkaita. 

Vierailija
6/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelija ja pienipalkkainen, mutta on kuitenkin tarvinnut asioida danskella mm. ASP-tilin avaamisen, maksukorttien ja palvelupakettien päivitysten suhteen. Palvelu on aina ollut todella hyvää, jos joku on mennyt pieleen niin asia on korjattu saman päivän aikana.

Asuntolainassa tosin vaikuttaa varsinainen lainatarjous aika paljon eli en pelkän palvelun perusteella jäisi vanhaan pankkiin. Danskella on myös aika kovat palvelumaksut, mutta itse ei onneksi tarvitse nuorena ja opiskelijana niistä vielä huolehtia. Op yritti kalastella meikäläistä asiakkaaksi mutta mm. vakuutukset olisivat kallistuneet huomattavasti, sielläkin tosin asiallista palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vanha, vastaan silti.

Tiliä avatessa ja samalla lainaa hakiessa asiakaspalvelu aina ystävällistä, kun lainan sain, loppui ystävällisyys kuin seinään, tililtä lähti kaikennäköistä kulua, mistä ei ollut mitään mainintaa etukäteen.

Onneksi sain siirrettyä lainan ja kaikki toiseen paikkaan, kadun erittäin suuresti, että olin tuota pankkia ikinä käyttänyt, menetin paljon ylimmääräistä rahaa.

Nykyään tililtä lähtee vain se mitä on kerrottu ja sovittu, asiakaspalvelu toimii, eikä tarvitse kuunnella asiakaspalvelusta vähättelyä ja vittuilua.

Vierailija
8/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttoriajat kiven alla. Omaa pankkiahan ei enää ole ja mihin tahansa lähimpään ei aikoja lähiaikoina. Kolmen viikon päähän ehdotti puhelinpalvelu. Kaikki hoituu verkossa ja itsepalveluna ja tietokeneet tekevät työt mutta kuukausittaisen palvelumaksun vastineeksi ei taida saada yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus mutta dansken asiakkauus oli suurimpia virheitä mitä tuli tehtyä. Ei heitä kiinnosta tavalliset asiakkaat tippakaan. Ovat sdn ilmoittaneetkin että duunarit eivät tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa lattialle.

Vierailija
10/14 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono kokemus! Ammattitaidoton asiakaspalvelu. Ei kuunnella asiakasta, tivataan vain yksityisasioista ja ei suostuta käymään läpi, millä muutoksilla lainaa olisi mahdollista saada. Vien rahani todella paljon mielummin muualle, sillä takausta/alkupääomaa ja omaisuutta on, vaikka palkka pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylllynplörinää wrote:

Vanha aloitus mutta dansken asiakkauus oli suurimpia virheitä mitä tuli tehtyä. Ei heitä kiinnosta tavalliset asiakkaat tippakaan. Ovat sdn ilmoittaneetkin että duunarit eivät tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa lattialle.

Mitkäs sitten kiinnostaa jos ei tavalliset asiakkaat? Epätavalliset asiakkaat?

Eiköhän niitä "tavallisia asiakkaita" ole kuitenkin eniten, eli siitä massasta se rahakin tulee. Duunariakin voi laskuttaa, eikä ne hevillä vaihda pankkia, nurisevat vain. Toki palvelun taso onkin sitten eri asia.

En toki kiistä etteikö Danske olisi ollut sulle virhearvio. Tuo sun argumentti kuitenkin ontuu, että ihmisen pitäis olla joku ihmeellinen erikoisuus että Danske kiinnostuu :D

Vierailija
12/14 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelyaika 3+ viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla dokumentissa kerrotaan aika seikkaperäisesti kuinka Danske bank varastaa jopa yksityisiltä kuluttajiltakin. Kuluttajille aiheutuvat vahingot vuositasolla ovat yleensä olleet useiden kymmenien tuhansien eurojen luokkaa per kuluttaja. Lisäksi riesa ja masennus luottamuspulasta tälläiseen toimintaan.

 

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18993838/dokumenttisarja-ajoi-tanskan-k…

"Danske bankin akilleen kantapää on lapsenkengissä vielä oleva mobiilipankkisovellus, jonka haavoittuvuutta käyttää (erityisesti näin kesäisin) Danske Bankiin pesiytyneet rikolliset työntekijät joiden elinkeino muodostuu pankin asiakkaitten maksujen tuplaveloituksista eli tilin ryöstämisestä. 

Edellä mainittujen rikollisten eräs toimintaperiaate on seuraava: kun asiakas käyttää luotto- tai pankkikorttia ostamiseen, summa veloitetaan asiakkaan tililtä välittömästi, ja on vastaanottajalla vielä saman vuorokauden sisällä. Jopa Danske bank itsekin näin toteaa. Tähän asti kaikki on ymmärrettävissä, mutta mutta... entäpä ne jotka eivät ole valppaina mitä tilillään tapahtuu?

Danske bankin mobiilisovellusta väärentää maksulle vielä nk "arvopäivän" yleensä muutaman viikon päähän.Ja jollei asiakas ole valppaana niin pankissa puuhasteelevat rikolliset veloittavat summan uudestaan, omille henkilökohtaisille tileilleen. Vähemmälläkin järjellä varustettu ymmärtää että "arvopäivä" on se päivä jolloin maksusuoritus on tapahtunut, eikä vasta viikkojen päästä.



Erityistä valppauta näin kesäisin. Ja yksinkertainen ohje: lopettakaa välittömästi asiakkuus näin sairaassa pankissa,valitkaa muu järkevä pankki rahaliikenteelle sillä vaihtoehtoja on runsaasti. Jos joudutte Danske Bankin uhriksi niin rikosilmoituksen sijaan informaatio pankkitoimintaa valvoville viranomaisille sekä medialle on kaikista paras vaihtoehto ennen rikosilmoitusta. Jos aiheutunut vahinko on huomioitava niin yksityisoikeudellinen siviiliprosessi ja kanne käräjäoikeuteen on nopein ja tehokkain tapa vaatia omansa takaisin. Jos ajattelette että ette välitä koska teillä on ylimääräistä rahaa niin antakaa se ylimääräinen raha vaikka Hurstille tai Pelastusarmeijalle. Ei tälläiselle rikospankille josta jopa Yhdysvaltojen viranomainen FBI:n varoittaa

 

https://www.hs.fi/talous/art-2000005851560.html

 

Tuolla spexejä ja lehtijuttuja Danske Bankin uhreilta:

"Jaana menetti lähes 200 000 euroa"

https://www.kaleva.fi/kemilaisnaisen-karmea-jouluyllatys-kaikki-naisen-…

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201805302200981129

https://www.ts.fi/uutiset/4160436

Vierailija
14/14 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjiä kohtaan täysiä prsereikiä danske financen puolella. täyttä sekoilua ja mielivaltaisia päätöksiä, paitsi jos olet oikeiden ihmisten kaveri luotsikadulta. muuten ei kannata noiden kanssa kenenkään yrittäjän asioida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi