Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?

Vierailija
03.07.2017 |

Haittaisiko?

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä haittais? Enemmän vituttais jos tyttöystävä mussuttais punaista lihaa, joka kirjaimellisesti aiheuttaa syöpää, tuhoaa ympäristöä, ja niin, tosiaan, on jonkun elukan raato. Hyi.

Vierailija
162/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollee kirjoitti:

Miksi helvetissä haittais? Enemmän vituttais jos tyttöystävä mussuttais punaista lihaa, joka kirjaimellisesti aiheuttaa syöpää, tuhoaa ympäristöä, ja niin, tosiaan, on jonkun elukan raato. Hyi.

Miten se aiheuttaa syöpää? Miksi vaikutat niin vihaiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Liha on suhteellisen mautonta ja melko tylsää ruokaa, eikä sen tuntuma suussa ole mitenkän erikoinen. Itse jonkin verran syön, tosin en paljoa, koska siitä saa syövän tai diabeteksen. Kasviksissa paljon enemmän variaatiota mm. valmistustavoissa ja maustamisessa. Intialaiset ovat erityisen taitavia kasvisruoan laittajia. Vierailkaa intialaisissa ravintoloissa, niin näette. Ei liha mikään elinehto ole kuitenkaan. Tulevaisuudessa, kun liha kielletään tai sen hinta nousee hyvin korkeaksi, kun yhä useampi sitä syö, tai karjankasvatus muuten vähenee laidunmaiden puutteen vuoksi, ei minulla ole siitä mikään ongelma kyllä luopua. 

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
164/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi eläinrakas ja mua vaan todella pahasti ällöttää syödä eläimen raatoa. Lihakset ja veri siinä lautasella, jotka joskus oli joku elävä olento jolla oli nimi. Yök. Tästä syystä syön kasvisruokaa. Pystyn nauttimaan ruoasta paljon enemmän eikä omatunto kolkuta jatkuvasti.

Mies on ehta sekasyöjä, ja usein tehdään niin, että kokkaan kasvisruoan ja mies esim. paistaa itselleen siihen lisäksi jonkun pihvin. Hyvin in yhteiselo sujunut :)

En tiedä mikä tarve täällä joillakin on lytätä meitä, joiden moraali sanoo tässä vahvasti näin. Mutta sen tiedän, että se kertoo ainoastaan näistä tyypeistä itsestään, ei kasvisruokailijoista tai muista ihmisistä.

Vierailija
165/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, jokainen päättää itse mitä suuhunsa laittaa.  Vaikka syön lihaa, en syö kieltä, se kun on ollut toisen suussa, mieluummin vaikka kananmunia.  

Itse asiassa, kun lähipiirissä om pari kasvissyöjää, olen joutunut toteamaan, että kyllä kasviksista saa maukkaita ruokia. Oma aineenvaihdunta vaan on niin tottunut liharuokaan, että kasviksilla en pärjää, nälkä tulee nopeasti, joten lihaa tai kalaa on saatava kohtuullisen usein. Sama juttu viljatuotteiden kanssa - vehnäleipä ei pidä nälkää, ruista pitäää saada. Varmaan suoliston bakteerikannan seurausta.

Vierailija
166/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sepBo kirjoitti:

Jossain vaiheessahan se lihansyönti tullaan kieltämään, koska rehua ja vettä ei ole mitään järkeä syöttää eläimille ihmisten sijaan. Vesipula pahenee koko ajan maailmassa väestön kasvaessa samanaikaisesti. 

Uskotko todella, että lihansyönti kielletään? Miten tämä tapahtuisi?

Tämä tyyppi luulee, että lehmille ja lampaille syötetään jotain ihmisravinoksi kelpaavaa tai pellolla jota muka voisi käyttää ruoan tuottamiseen ihmiselle. Kansakoulussa opetettiin, että Keskisestä Suomesta lähtien karjataloutta, kun viljan viljely ei onnistu luotettavasti(Päijänne ja suuret järvet hiukka nostavat lämpösummaa). 

Vierailija
167/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi eläinrakas ja mua vaan todella pahasti ällöttää syödä eläimen raatoa. Lihakset ja veri siinä lautasella, jotka joskus oli joku elävä olento jolla oli nimi. Yök. Tästä syystä syön kasvisruokaa. Pystyn nauttimaan ruoasta paljon enemmän eikä omatunto kolkuta jatkuvasti.

Mies on ehta sekasyöjä, ja usein tehdään niin, että kokkaan kasvisruoan ja mies esim. paistaa itselleen siihen lisäksi jonkun pihvin. Hyvin in yhteiselo sujunut :)

En tiedä mikä tarve täällä joillakin on lytätä meitä, joiden moraali sanoo tässä vahvasti näin. Mutta sen tiedän, että se kertoo ainoastaan näistä tyypeistä itsestään, ei kasvisruokailijoista tai muista ihmisistä.

Minkä koet lyttäämiseksi? Näetkö, että joku voisi kokevan sinun viestisi olevan heidän lyttäämistään?

Vierailija
168/180 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se haittaisi. En voi sietää nirppanokkia enkä viherpiiperöitä.

Vierailija
169/180 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi

170/180 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe yhtään syytä miksi haittaisi

171/180 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään positiivinen asia olisi, mutta ei ns. dealbreakerikään.

M27

En tajua miten se ei olisi positiivinen asia, kun ko. tyttöystävä mm. kuolee pienemmällä todennäköisyydellä suolistosyöpään ja kakkostyypin diabetekseen, ja on tilastojen valossa todennäköisemmin normaalipainoinen.

172/180 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaan siitä miten se vaikuttaisi asioihin käytännössä. Jos hän haluaisi olla kasvissyöjä esim. terveyden takia eikä tuputtaisi sitä minulle niin ei olisi mitään ongelmaa. Kasvisruokaa voisin ihan hyvin syödä mutta en ihan koko aikaa.

Vierailija
173/180 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi millään tavalla. Voisin hyvin tehdä ja syödä kasvisruokaa ja kokkailla itselleni lihaa silloin tällöin.

Vierailija
174/180 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta naisiin päin kuitenkin. Ei todellakaan haittaisi, olen itsekin ajatellut kasvospainotteisempaa ruokavaliota, en vaan itsekkyydeltäni ja mukavuudenhalultani saa aikaiseksi. Olisi helpompaa kun joku tottuneempi ns. näyttäisi kädestä pitäen millaisia - toivottavasti hyviä - kasvisruokia voisi tehdä ja ei tosiaankaan tarvitsisi itselle tehdä erikseen lihaa.

175/180 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

176/180 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Itseasiassa tekisi mieli kokeilla itsekin miten tulis toimeen ilman lihaa. 

Hampunsiemenet on kyllä melkeen aina jääneet käyttämättä vaikka on ostettu.

Soijaa liikaa niin muuttuu turhan naiselliseksi :)

Kasvispihvien tekeminen hyviksi ei oo onnistunu käytännössä koskaan.. Valmistuotteina tai esim. vegemestan on kyl ollu ihan hyviä. Hesen härkispihvi oli kyl mauton......

Vierailija
177/180 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ollaan molemmat kasvissyöjiä, ois ihan karmeeta seurustella miehen kanssa joka ois hommassa asenteella "tee omat ruokas, jänis".

Sukulaisissa syödään kyllä kalaa, eikä syljetä lautaselle jos isovanhemmat laittaa ruokaa (vaikka siinä nyt oliskin lihapullaa tai karjalanpataa).

Vierailija
178/180 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi?

Vierailija
179/180 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunhan saan itse syödä lihaa

Vierailija
180/180 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä haittaisiko kasvissyöjää jos kumppani olisi raadonsyöjä?  Sillä raatojahan lihansyöjät syö. Vai ei kai ne niitä elävältäkään niele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme