Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?

Vierailija
03.07.2017 |

Haittaisiko?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei, kunhan minua ei aleta käännytämään.

Vierailija
2/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään positiivinen asia olisi, mutta ei ns. dealbreakerikään.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko?

Kunhan ei ala käännyttämään ja suostuu kokkaamaan myös liharuokia. Se olisi kovin epäkäytännöllistä että molemmat kokkaisi omat ruokansa.

Vierailija
4/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi.pari tyttöystävää ollutkin kasvissyöjiä.

Vierailija
5/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainoastaan positiivista

Vierailija
6/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siita nyt pisteita saa, joskaan ei ole deal breaker. Eniten pelkaan yhtensopivuutta, itse fitnessurhelijana kanaa ja lihaa menee viikossa kilokaupalla. Jos viela ei saisi syoda kalaa tai kananmunia pelkaisin ristiiriidan ja hallinnollisen overheadin kasvavan liian isoksi.

Vierailija
7/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, mutta ei se estäisi suhdetta, ellei hän vaatisi minunkin kääntyvän uskonlahkoon. Tietyllä tavalla häiritsee ne "kasvissyöjät" jotka voivat kuitenkin syödä esim kalaa, mutta ei karvaisia söpöjä eläimiä. Semmoisia epäjohdonmukaisuuksia on nyt vaan pakko antaa naiselle anteeksi, tai olla ilman naista.

Vierailija
8/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mieslapsia täällä

Vierailija
9/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei yritä käännyttää mua eikä mahdollisia lapsia.

Vierailija
10/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko?

Kunhan ei ala käännyttämään ja suostuu kokkaamaan myös liharuokia. Se olisi kovin epäkäytännöllistä että molemmat kokkaisi omat ruokansa.

Jos on epäkäytännöllistä että molemmat kokkaavat omat ruokansa, voisit kokata sekä liharuuan että kasvisruuan.

Vierailija
11/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet heti ajattelee, että nainen olisi käännyttämässä miestä kasvissyöntiin? Mulle jonkun toisen kasvissyönti on sama asia kuin se, etten itse tykkää salmiakista. Ei kuitenkaan tule mieleenkään kieltää muita syömästä salmiakkia.

Vierailija
12/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko?

Suostutko itse kokkaamaan kasvisruokia?

Vierailija
13/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois oikeestaan ihan hyvä, jos ois vegetyttis. Tulis ehkä itekin syötyä vähän terveellisemmin. 

Onhan kasvissyönti toki ihan järkevää miltä tahansa kantilta tarkasteltuna. Silti haluan ainakin toisinaan herkutella kunnon pihvillä tai pekoniaamiaisella. 

Vierailija
14/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se elämä osittain ilotonta ja kallista. Saarnaaja lähtisi äkkiä mäkeen

Vierailija
15/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
16/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ei siis miehen lihansyönti haittaa ja omien lapsieni antaisin ihan vapaasti syödä liharuokia.

Ap

Vierailija
17/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ois oikeestaan ihan hyvä, jos ois vegetyttis. Tulis ehkä itekin syötyä vähän terveellisemmin. 

Onhan kasvissyönti toki ihan järkevää miltä tahansa kantilta tarkasteltuna. Silti haluan ainakin toisinaan herkutella kunnon pihvillä tai pekoniaamiaisella. 

Ei kasvissyönti ole terveellisempää kuin sekasyönti. Tällä en tarkoita etteikö kasvikset olisi terveellisiä.

Vierailija
18/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vegaaninausen kanssa kolme vuotta. Jouduin jättämään hänet kun meno äityi aivan hulluksi (mm nahkakengät täytyi jättää ulos). Ja ruokajuttuihin kului kaikki aika päivässä. Lisäksi nainen oli

läski kaljan, sipsien ja karkkien takia. Ei koskaan enää.

Vierailija
19/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, koska itse olen vegaani. No ei kai, parempi sentään kuin ilman lihaa mutta mieluummin vegaani.

Vierailija
20/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siita nyt pisteita saa, joskaan ei ole deal breaker. Eniten pelkaan yhtensopivuutta, itse fitnessurhelijana kanaa ja lihaa menee viikossa kilokaupalla. Jos viela ei saisi syoda kalaa tai kananmunia pelkaisin ristiiriidan ja hallinnollisen overheadin kasvavan liian isoksi.

Vegaaniksi ryhtynyt kehonrakentaja: "Lihaton ruokavalio teki minusta entistä vahvemman"

https://www.voice.fi/ilmiot/a-81611

Vegan fitness

https://www.veganfitness.fi

VEGAANIBODARIN PIENI KÄSIKIRJA

http://vegaaniliitto.fi/www/sites/default/files/opinnaytteet/Esmeray%20…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän