Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?
Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?
Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.
Kommentit (616)
Mikä tahansa uskonnollinen elämä ja seurakuntaan kuuluminen. (En ole kokenut tätä)
Maatalousyrittäjyys. (Olen kokeillut)
Painajainen olisi valtava lasikuutiotalo, isot jenkkiautot pihassa, huonosti käyttäytyvät lapset, pinnallinen ja petollinen puoliso, helvetisti velkaa, eikä mitään järkevää tai syvällistä puhuttavaa.
Olkkarissa tuomiopäivän kokoinen taulutelevisio, josta tulisi jotain sontaa joka ilta.
Ja kaikki tämä suollettaisiin tekokynnet välkehtien sosiaaliseen mediaan.
Lätkämutsina olo. Se olisi paha.
Kommuuni, suurperhe tvast. Suurperheen lapsena vastaan näin.
Parisuhde ja lapset jonkin rekka lesbon kanssa
Se että perhe tai suku määrittää elämän valinnat. Kaverini vanhemmat olivat kolmannen polven opettajia ja tuli iso poru kun kaveri opiskelikin tekniikkaa. Kuulostaa kamalalta kun katselee jonkun 5.polven näyttelijän haastattelua.
Omat vanhemmat oli kaavamaisia tapaluterilaisia ja pahempaa ois ollut vain jos olisi ollut j..uutal..ainen tai mus...limi tai joku lahkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin parisuhteesa ja kävisimme mieheni kanssa 5-6 kertaa viikossa lavatanseissa yms.
Tanssisimme koko illan kädenalitansseja erikoisilla kiemuroilla ja naama peruslukemilla.
Lisäksi fanittasimme määrättyä orkesteria ja menisimme aina sinne missä ko. porukka soittaa.
Kumpikin tietty olisi absolutisti. Ja muutenkin tarkka ulkomuodosta ja ulkoisesta olemuksesta.
Juu, ja kaverit tietty olisivat myös näitä "tanssijoita" ja näistä aiheista sitten keskustellaan kun tavataan.
Herranjesta, onko tämmöisiä? Tarkemmin ajatellen tajusin, että onpa hyvinkin. Niitä on kahta tyyppiä: toiset on hyvin laihoja ja hiihtää ja lenkkeilee tienvieriä pitkin että pysyvät hoikkina ja sitten ollaan timmissä kunnossa sillä tanssilattialla.
Ja toiset on niitä iskelmäfestarit-forever, jotka kippaa siideriä ja ananaslonkeroa ja diggaa helevetin kovaa jotain kaija koota tai kaihon karavaania.
Köyhyys. Kokemusta tästä on vähän liikaakin.
Taloyhtiö- tai lähiöelämä. Molempia olen joutunut elämään, eikä toivottavasti tarvitse kumpaankaan enää palata. Pahin vaihtoehto on taloyhtiössä osakkaana asuminen. Omistat lokerostasi sisäseinät, etkä päätä mistään remonteista yms. itse.
Toinen on lapsiperhe-elämä ja kolmas lemmikitön elämä.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä kirjoitti:
Täältäpäin tulee.
-Kuivahtanut avioliitto ja sen kohokohta eli häät. Perinteiset tylsät suomalaiset kesäkirkkohäät. Kakkua, boolia, haukotuksia kirkossa, sukulaistätejä kirkossa. Nälkä. Kylmä sateinen keli. Pönöttämistä. Valssia. Polttaritkin olivat tylsät ja pienellä budjetilla tehdyt. Päivästä ei jää muuta käteen kun väsymys ja laskuhumala.
- Keskiluokkahelvetti. Iso laina. Rempattu rivitalo tai okt-talo keskisuuren kaupungin lapsiperhealueelta. Ikean kalusteet, mauttomat tusinakuviotapetit, pyöreät lamput ja pörrömatot joka huoneessa. Perhe-elämän kohokohta on synttärijuhlat joita mainostetaan somessa. Ihan itse tehtyä juustokakkua ja pomppulinna pihalla Veetille ja Aadalle. Kerran vuodessa joko Thaikkuihin tai Roodokselle tai uneliaaseen turistirysään Espanjassa. Elämä kuluu pitkälti Prismassa torumassa Eetua tai Eemeliä ja mautonta kotiruokaa tehden. Lidl
linTämä oli kyllä naulan kantaan! Alkoi jopa hieman päätä kiristää , oli sen verran osuvaa. Ajatellaan nyt vaikka semmoisen suurkaupungin kuin Porin ns seurapiirejä ja siellä pätemistä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiö- tai lähiöelämä. Molempia olen joutunut elämään, eikä toivottavasti tarvitse kumpaankaan enää palata. Pahin vaihtoehto on taloyhtiössä osakkaana asuminen. Omistat lokerostasi sisäseinät, etkä päätä mistään remonteista yms. itse.
Toinen on lapsiperhe-elämä ja kolmas lemmikitön elämä.
Täysin samaa mieltä!
Sellainen, että kerran vuodessa käynti naapurikaupungin kylpylähotellissa on riittävä elämys ja muuten ollaan vaan kotona niin lomat kuin arki.
Makoillaan perseisellä sohvalla pieeuverkkareissa ja sitten grillataan takapihalla makkaraa ja juoda tissutellaan samalla
Painajaiseni olisi kirjoitti:
Koira perheessä, hyh. Mulla menisi hermot siihen jatkuvaan haukkumiseen ja ulinaan, p*skan keräämiseen ja karvoihin. Ideaalilemmikkini on kala, mukavan hiljainen eikä häiritse muiden kanssaihmisten elämää.
Suklaamonni !?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ja lapset jonkin rekka lesbon kanssa
Postimyyntikuvasto-lapset, ei mitään tunnesidettä niihin !
Lapsenkasvatus pelotellen porttiteorialla kannabiksen "vaarallisuudesta" ja uskonnon tuputtaminen.