Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?

Vierailija
28.06.2017 |

Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?

Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.

Kommentit (624)

Vierailija
621/624 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskelmäfestarielämä, sellainen missä laukataan katsomassa jotain Kaija Koota ympäri maata, eri yksihihainen toppi päällä ja tukka räväkästi värjättynä, joka kesä uusi tatuointi ja kimaltavat rakennekynnet.

Mun ex-työkaveri elää juuri tätä Iskelmäfestari elämää. Kiesus, mikä tyyppi. Onneksi älysi ottaa loparit.

Vierailija
622/624 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä, elämä omakotitalossa, elämä lähiössä/ muualla kuin suuren kaupungin kantakaupunkialueella, sellainen elämä, jossa pitäisi olla tekemisissä duunareiden kanssa / alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvien kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/624 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe. Olis mun pieniä lapsia, puolison pieniä lapsia ja hänellä ois vielä pari murkkua exex-liitosta. Kotona kauhee siivo, jatkuva ruokahärdelli, meteli. Ovi kävisi koko ajan yötä päivää. Teinit vttuilisivat sukkahiki haisten ja pöllisivät sun luottokortin ja vetäisivät viivaa nekkuun.

Lisäksi rahahuolet, jumalaton velka, impotentti mies, joka juo kaljaa joka päivä. Viikonloppuisin örisee pihassa kaverijoukkonsa kera.

Vierailija
624/624 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhearki jossa vanhemmat eli minä ja se toinen osapuoli kävisi töissä. Eikä mulla ole mitään kiinnostustakaan hankkia lapsia. Oman elämänsä hallinnassa pitäminen on jo rankkaa 😵‍💫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi