Onko täällä vain mt ongelmaisia ja työttömiä
Kommentit (19)
Kumpaakos sinä sitten olet, minä olen työtön ja kohta opiskelija.
Kesälomalaisia, kuten minä, tähän aikaan vuodesta ja kotiäitejä tai äitiyslomalaisia on toki vuodesta toiseen.
Saattaa olla otsikossasi esittämiäkin.
Tämän lisäksi veikkaisin kirjoittajista löytyvän kotiäitejä, eläkeläisiä, kesä- tai sairaslomaansa viettäviä, ruokatuntiaan (tai työaikaansa) muuten vaan kuluttavia.
Täällä voi mies olla nainen ja nainen mies. Ryysyläinen voi olla kuningas. Täällä voit olla mut vaan, vaikka se työtön jos haluat.
Hampaattomia kessuttelijoita
Pesemättömiä hiuksia
Olen kirurgi ja nyt on taukoa leikkausten välillä.
Monen viime päivän ketjun perusteella täällä on vain rikkaita ja ylempään keskiluokkaan/vanhoihin rahasukuihin kuuluvia, joiden ei tarvitse tehdä töitä. Eli joo, "työttömiä".
Minä olen sairaslomalla käden murtuman takia, masentunut olen, tuskin täällä muuten aikaani viettäisinkään. Pakollinen liikkumattomuus ja kotonaolo vie mielialan matalalle, tässä sitten nyhjötän ja, totta puhuen, häpeän itseäni. Järkevämmin voisin aikani käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hampaattomia kessuttelijoita
Pesemättömiä hiuksia
😂 Hampaat on ehyet ja omat, vaikka ikää on reipas kuusikymmentä. Hiuksia olen pessyt liikaa, päänahka kutiaa kuivuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirurgi ja nyt on taukoa leikkausten välillä.
Sama täällä.
Minä olen syöpähoitojen vuoksi pitkällä sairauslomalla enkä tee kirjoitusvirheitä.
Olitko sinä se narkkari, aloittaja?
Unohdit ilmoittaa missä olet joten en osaa vastata, jos olet milenterveyskuntoutujien päihdekuntoutuksessa niin sitten voi olla niinkin, vaikka silloinkin voi olla hoitaja paikalla 🤔
Onpa meitä kirurgeja tänne siunaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Kesälomalaisia, kuten minä, tähän aikaan vuodesta ja kotiäitejä tai äitiyslomalaisia on toki vuodesta toiseen.
Lomalainen täälläkin.
Minä olen sekä työtön että mielenterveysongelmainen. Tulevaisuudessa jotain muuta. Luen parhaillani yliopiston pääsykokeisiin sekä hoidatan itseäni kuntoon.
Pitikö johonkin kohtaa laittaa kysymysmerkki?