Mikä yleinen elämäntapa olisi sinulle painajainen?
Eli minkälainen lähipiirisi tai tuntemattoman elämäntyyli olisi sinusta hirveää?
Minun tuttavapiirissäni on monella tapana kituuttaa pelkällä vedellä ja leivällä ahdistavassa työympäristössä 9 kuukautta vuodesta ja matkustaa sitten lopuksi 3 kuukaudeksi leikkimään rikasta palmun alle johonkin kehitysmaahan. Puistattaa ajatuskin, että 3/4 vuodesta vain odottaisit sitä yhtä 1/4, ei sopisi minulle ollenkaan.
Kommentit (543)
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperhearki jonkun wt-muijan ja koiran kanssa.
Rivarissa vuokralla, autona 20 vuotta vanha farkku mondeo. Nainen halusi koiran, mutta sinä ulkoilutat 90% ajasta ja maksat eläinlääkärikäynnit yms.
Jos asiat on jotenkin normaalisti, että on työllä ja säästäväisyydellä saanut jotain omaisuutta, matkan tmv niin se voi herättää kateutta. Vaikkeii ole kyse tuloista, vaan pitää menot pieninä. Vakavaraisuus, että saa vähätkin riittämään. Niin eräskin suurempituloinen impulssivammainen "hetken lapsi", jolle pitää kaikki olla heti, esim käy ulkona syömässä 2-3 kertaa päivässä, niille ei koskaan rahat riitä. Viharaivo kun itse järsin ruisleipäevästä. Ja solvaa, sinä olet rikas, sinun täytyy antaa hänelle sitä ja tätä ja tota. Henkilö jolla on loisimistaipumus välittää ihmisistä vain miten pystyy näistä hyötymään.
kai sä nyt itsekin käyt munas pesmässä