Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
941/1938 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työhaastattelussa todella hermostuneena ja haastattelijalla oli ihan ihmeellinen nimi. En vielä tänä päivänä tiedä mikä se on, mutta kun astuin huoneeseen niin haastattelija ojensi kätensä ja sanoi jotain tyyliin "Agathalea Lenazko Lavrenzkina" Älykkäänä kysyin "Anteeksi mitä sanoit" Haastattelija mulkaisi minua vihaisesti ja sanoi "No se on minun nimi"

Kyllä hävetti :D Mitä muutakaan ihminen nyt tuossa tilanteessa sanoisi kuin nimensä? :DD

Olin tulossa kirjottamaan ihan eri tarinaa mutta tästä tulikin mieleeni, oijoi.. 

Olin kotibileissä tuoreehkon poikaystäväni kanssa; paljon ihmisiä, introverttina ja ujona inhoan näitä tilanteita ja vietän suuren osan kaikista bileistä vessassa. No, olin parvekkeella muutaman muun vierailijan kanssa, kun parvekkeelle tuli tyttö jonka poikaystäväni tunsi jostain yläasteajoiltaan. Hän ojensi kätensä minulle , käteltiin, ja hän kertoi nimensä. En enää vuosia myöhemmin muista hänen nimeään, mutta se oli tasoa Kukka-Maaria Kaaria Pippatippa. Repesin nauruun. Yritin pelastaa tilannetta sanomalla että "ihana nimi!" Hän katsoi minua vakavana ja totesi: "en mäkään naura sun nimelles." Menin takasin vessaan istumaan. 

Minulla samantyyppinen, luulin koko juttua vitsiksi ja en siksi edes yrittänyt peittää räkänaurua 👍

Jälkikäteen kuulin, että tyyppi oli yllättävästi aivan järkyttynyt siitä, miten joku voi niin estoitta nauraa toiselle.

Vierailija
942/1938 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni kärsii heikosta virtsanpidätyskyvystä (hänellä on myös mielenterveysongelmia, paniikkihäiriötä, agorafobiaa jne.). Matkailemme kuitenkin usein ulkomailla rantalomilla. Hän ei osaa lainkaan ennakoida wc-tarvetta vaan kusihätä iskee noin 10 sekunnin varoitusajalla. Paras kerta oli kanarialla, olimme täpötäydellä rannalla ja hän istui rantatuolissa ja antoi kusen vain valua rantatuolin läpi, koko ison satsin. Huomasin kun alkoi lorina kuulua. Mahtoi olla naapureilla hauskaa. Minulla ei. 

Toisella matkalla tulimme ravintolasta syömästä. Ravintolan ulkopuolella noin 100 päässä iski kusihätä. Kävelytien varressa oli joku aidanne, ja sinne taakse vaan losottamaan. Onneksi oli aika rauhallinen kohta. 

Kesämökillä hän ei koskaan ehdi huussiin asti vaan kusee pihaan, melkein rapun pieleen. Monta kertaa on tullut housuihin kun ei ehdi ulos asti (alkoholilla osuutta asiaan). Pari kertaa on tullut kuset sänkyynkin. No nämä eivät ole julkisia paikkoja mutta kuvaavat tilannetta.  

Odotan vain kertaa kun kuset tulee lentokoneen penkille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1938 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava lahja sinulta hänelle voisi olla tenasiteet. miksi ihmeessä hän ei käytä suojia jos on tuollainen vaiva? ihme touhua.

Vierailija
944/1938 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 18v ja 10-vuotiaan siskoni kanssa kesäpäivänä kaupungilla. Yhtäkkiä liikennevaloissa seistessä sisko pyörtyi. Lyhyt kesämekko päällä kyykistelin saadakseni siskon hereille ja ylös, mutta sehän pyörtyi vaan uudestaan.

Joku ystävällinen mies nappasi siskon kainaloon ja raahasi lähimpään baariin sisään, minä kipitin perässä hameenhelmaa kiskoen, ja mietin kuinkahan moni siellä kadulla ehti nähdä pikkuhousuni.

Kiitin miestä ja jo hain jo hereillä olevalle siskolleni tiskiltä kokista. Sisko ehti hörppiä lasista puolet ennen kuin alkoi oksentaa... Raahasin siskoa kohti vessaa, ja matkan aikana se ehti oksentaa kolmeen kertaan. Sain siskon parempaan tolaan, ja palattiin takaisin baarin puolelle, jossa työntekijä luuttusi lattioilta oksennuksia tonnin seteli -ilmeellä. Pyytelin kyllä anteeksi ja sanoin että voin luututa lattian itsekin mutta mies oli jo melkein valmis. Kaikin puolin noloa, ainut onni oli että baarista päästiin ruokapaikkaan ilman sen enempiä ongelmia.

En tiedä mistä välikohtaus sitten johtui, auringonpistoksesta, nestehukasta vai matalasta verensokerista mutta onneksi loppupäivä sujui paremmin.

Vierailija
945/1938 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MirkkuAnneli kirjoitti:

Olin Lapissa laskettelemassa kun kova pissahätä yllätti jossain rinteen puolimatkassa. No kun oli aika hiljainen rinne niin laskettelin metsän reunaan ja pusikon takana kyykistyin housut kintussa pissalle. Kuinka ollakaan lähdin valumaan sukset jalassa ja housut kintussa rinnettä alas. Laskin persus paljaana aina hisseille asti kun en voinut oikeastaan tehdä mitään. Tietysti kaatua olisi voinut mutta vauhti oli melkoinen. Sain paljon "kannustavia" katseita osakseni mutta onneksi kukaan ei sentään hurrannut. Alkumatkasta jätin vielä keltaista viivaa jälkeeni..

En kestä!😂😂 Nauroin aamukahvilla vedet silmissä! En muista milloin oisin viimeksi nauranu näin makeasti😀😀😀

Vierailija
946/1938 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusiluikun matkakaveri kirjoitti:

Naisystäväni kärsii heikosta virtsanpidätyskyvystä (hänellä on myös mielenterveysongelmia, paniikkihäiriötä, agorafobiaa jne.). Matkailemme kuitenkin usein ulkomailla rantalomilla. Hän ei osaa lainkaan ennakoida wc-tarvetta vaan kusihätä iskee noin 10 sekunnin varoitusajalla. Paras kerta oli kanarialla, olimme täpötäydellä rannalla ja hän istui rantatuolissa ja antoi kusen vain valua rantatuolin läpi, koko ison satsin. Huomasin kun alkoi lorina kuulua. Mahtoi olla naapureilla hauskaa. Minulla ei. 

Toisella matkalla tulimme ravintolasta syömästä. Ravintolan ulkopuolella noin 100 päässä iski kusihätä. Kävelytien varressa oli joku aidanne, ja sinne taakse vaan losottamaan. Onneksi oli aika rauhallinen kohta. 

Kesämökillä hän ei koskaan ehdi huussiin asti vaan kusee pihaan, melkein rapun pieleen. Monta kertaa on tullut housuihin kun ei ehdi ulos asti (alkoholilla osuutta asiaan). Pari kertaa on tullut kuset sänkyynkin. No nämä eivät ole julkisia paikkoja mutta kuvaavat tilannetta.  

Kuulostaa yliaktiiviselta rakolta ja sitä voi hoitaa lääkkeillä tai leikkauksella! Ei ihme jos saa  paniikkikohtauksia, kun tietää että  pissa  voi tulla housuun milloin tahansa....

Vierailija
947/1938 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari_57 kirjoitti:

Jos lääkärin vastaanottohuone katsotaan julkiseksi paikaksi, niin tässä:

Menin silmätulehduksen takia lääkäriin. Lääkäri, nuori nanen, tutki silmää ja kyseli, oliko silmään ehkä sattunut jotain, tai mennyt jotain ainetta. Totesi sitten tulehduksen aiheuttajaksi bakteerin.

Lääkäri alkoi sitten kirjoittaa antibioottireseptiä ja kysyi, olenko allerginen millekään, niin kuin antibiotteja määrätessä kuuluu kysyä. Luulin, että lääkäri pohtii vielä syytä silmätulehdukseen.

Vastasin, etten ole, mutta sitten sanoin: "Meillä on kissa!"

Lääkäri vilkaisi minua silmälasiensa ylitse ja sanoi kuivasti: "No, sehän mukava!"

Vähänkö nolotti!

Hahhah! "Meillä on kissa!"

Ihana 😁😂❤️

Vierailija
948/1938 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa keskellä päivää. Selvinpäin. 50-vuotias täti. Ostoskeskuksesta reppu ihan täyteen ruokatarvikkeita, painoi kuin synti. Reppu selkään ja menoksi. Suojatien kohdalta yli kadun, mutta siinä oli noin puolen sentin korotus, johon astuin korokepohjasandaaleillani ja menin samantein vauhdilla nurin polvilleni. Selässäni ollut raskas reppu hulahti pääni yli katuun ollen kuitenkin edelleen kiinni selässäni,  hattu oli lentänyt päästäni metrin päähän, ja siinä minä sitten olin keskellä suojatietä, allah-rukousasennossa, otsa kadussa kiinni, perse pystyssä, sandaalit jaloissani muljahdellen, musta hattu metrin päässä nököttäen, enkä päässyt ylös. Kuulin kuinka auto pysähtyi jonnekin sivulleni ja kuului hätääntynyt, voimakkaalla viron aksentilla höystetty miehen ääni - oletsaa kunnosa? Ja itseäni nauratti niin hirveästi, etten saanut sanaa suusta, mies tuli auttamaan minut ylös ja alkoi myös nauraa. Pääsin jatkamaan matkaa vain ego hieman kolhiintuneena. 

Voin vain kuvitella, miltä olen sen virolaisen kuskin silmissä näyttänyt keskellä katua pyllistellessäni. Yli-ajon uhri? Yli-innokas muslimi? Ali-ajon uhri? Humaanikerjäläinen?

Vierailija
949/1938 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
950/1938 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pierinyt julkisella paikalla.

Vierailija
951/1938 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsi kerran pieru kaupan lihaosastolla ja haju oli jotain aivan hirveää. Nopeasti menin hyllyjen taakse ja kuulin kun eräs mummo totesi miehelleen "hyi Reino. Nämä lihat haisevat pilaantuneilta. En kyllä osta" kyllä nolotti 😂

Vierailija
952/1938 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi en laskettele, vaikka se on ihanaa;

En kertakaikkiaan hallitse niitä hemmetin ankkurihissejä! Ala-asteellakin jouduin mennä hississä opettajan sylissä.

Onnistun aina kaatumaan ja olen useasti valunut liukasta mäkeä alas kynsin hampain maata riipien, 8 vuotiaiden poikien samalla nauraen minulle. Viimeksi kävin 5 vuotta sitten ja silloin nauroin itsekin samalla kykenemättä pysäyttämään liukua, hyväksyen nolon kohtaloni..

Vierailija
953/1938 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusiluikun matkakaveri kirjoitti:

Kannattaa etsiä apua tuohon vaivaan, ei ihme jos on paniikkikohtauksia. Äidilläni oli aikoinaan samaa kun olin lapsi, pissahätä iski sekunnissa ja oli aina jalat ristissä kotonakin yhtäkkiä ja joutui juoksemaan vessaan. Jännitin lapsena että ehtiikö äiti vessaan, joskus kävi vahinko esim. ulko-ovella ennen kuin sai ulko-oven auki. Tilanne helpotti kun sai apua. Joten tur naisystävääsi hakemaan apua.

Vierailija
954/1938 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi en laskettele, vaikka se on ihanaa;

En kertakaikkiaan hallitse niitä hemmetin ankkurihissejä! Ala-asteellakin jouduin mennä hississä opettajan sylissä.

Onnistun aina kaatumaan ja olen useasti valunut liukasta mäkeä alas kynsin hampain maata riipien, 8 vuotiaiden poikien samalla nauraen minulle. Viimeksi kävin 5 vuotta sitten ja silloin nauroin itsekin samalla kykenemättä pysäyttämään liukua, hyväksyen nolon kohtaloni..

Sama täällä! Ihan horrorlaite!

Vierailija
955/1938 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisellä koulun pihalla yläasteella liukastuin ja otin tukea jostain joka sattui olemaan luokkakaverini. Molemmat kaaduttiin maahan ja lensin hänen päälleen. Iskin häntä polvella vahingossa haaroväliin ja kyllä kyseessä oli poika. Oli pikkuisen noloa

Vierailija
956/1938 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesähelteellä oltiin miehen kanssa yksillä ja mulla oli sellainen valkoinen hellemekko päällä. No mulla alkoi yhtäkkiä menkat ja kun olin istunu niin veri oli menny ohuista pikkareista läpi taakse ja noustessani oli pyllyn kohdalta valkoinen mekko punainen verestä. Eikä siin'ä vielä kaikki vaan veri alkoi tulla reisiä pitkin oikein tulvimalla. Oli todella noloa ja asiaa ei helpottanut se että tuoli jolla olin istunut (kermanvärinen kangas/vuori) oli myös veressä. Ja tottakai kaikki huomas.

Menkat ei koskaan ala "yhtäkkiä" vaan monet kyl tietää et koska ne on alkamassa. Ite ainakin laitan varmuuden vuoksi joko siteen tai pikkuhousunsuojan kun koskaan ei tiedä koska menkat alkaa. Mut onhan tuo joka tapauksessa inhottavaa kun noin käy, ja vielä julkisella paikalla. Itsellä kerran alkoi kesken saunavuoron ja oltiin vielä vierailulla tuttavien uudella talolla ja vietettiin saunailtaa. No uusi sauna ja vaaleat lauteet ja mulla alkoi menkat. Verta tuli kunnolla ja noustessani nämä lauteet olivat punaiset verestä, just siltä kohtaa missä olin istunut. Ei muuta kuin naama punaisena heitin lauteille vettä, mutta silti siihen jäi sellainen tahra. Loppujen lopuksi pyyhkeellä hinkkasin ja vihdoin lähti se tahra.

Vierailija
957/1938 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olisi vaikka millä mitalla, mutta ei voi kaikkia kertoa samalla kertaa ettei joku tuttu tunnista.

Yksi mieleen jäänyt sattui ryhmäliikuntatunnin jälkeen; salilta on noin 15 minuutin pyöräily takaisin kotiin (ylämäkeä, keskusta-alue). Takana oli rankka treeni, josta ilmeisesti vatsa meni vähän sekaisin. Ensimmäisen vatsan rulahduksen jälkeen kiristin tahtia, mutta tiesin että en selviäisi mitenkään kotiin asti. Olin seurustellut silloin poikaystäväni kanssa vasta vähän aikaa ja jouduin tekemään päätöksen: menisinkö kotiin p*askat housussa vai etsisinkö äkkiä jonkun puskan helpotukselle. Puskia ei kaupunkialueella pahemmin näkynyt ja seuraavaksi silmiini osui erään kerrostalon roskakatos. Jep, sinne siis. Luojan kiitos ketään ei tullut, kun olin kyykyssä siellä roska-astioiden takana.

Seuraavana päivänä menin samaisen katoksen ohi ja huomasin että lattia oli pesty kun erivärisiä sankkoja lojui seinän vieressä...hävetti niin helkutisti.

Vierailija
958/1938 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole nolointa mitä olen mokinut julkisella paikalla mutta aika tyhmää kuitenkin. Olin juuri ajanut liikkeestä ulos tuliterän auton ja olin kotimatkalla, viikonloppu oli tulossa ja päätin käydä ruokakaupassa samalla reissulla. Hurautin siis aika täysinäiselle parkkipaikalle samanlaisen auton viereen. ostokset tehtyäni kipitin kaupasta mustan maasturin luokse (edellinen autoni oli musta maasturi) ja yritin saada auton ovia auki painelemalla taskussani olevan avaimen perää. Eiväthän ne auenneet ja viimein muistin että minullahan oli uusi auto mutta mikä hitto se oli?! Lopulta muistin että sehän oli punainen Volvo mutta kumpi noista htin punaisista Volvoista se oli, avaimen painelu pelasti tilanteen mutta parkkipaikalla liikkuneet ihmiset seurailivat touhujani vähän kummastuneina. Volvo oli liian tusina, hukkasin sen usein parkkipaikoilla joten se vaihtui aika pian taas maasturiin.

Vierailija
959/1938 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesähelteellä oltiin miehen kanssa yksillä ja mulla oli sellainen valkoinen hellemekko päällä. No mulla alkoi yhtäkkiä menkat ja kun olin istunu niin veri oli menny ohuista pikkareista läpi taakse ja noustessani oli pyllyn kohdalta valkoinen mekko punainen verestä. Eikä siin'ä vielä kaikki vaan veri alkoi tulla reisiä pitkin oikein tulvimalla. Oli todella noloa ja asiaa ei helpottanut se että tuoli jolla olin istunut (kermanvärinen kangas/vuori) oli myös veressä. Ja tottakai kaikki huomas.

Menkat ei koskaan ala "yhtäkkiä" vaan monet kyl tietää et koska ne on alkamassa. Ite ainakin laitan varmuuden vuoksi joko siteen tai pikkuhousunsuojan kun koskaan ei tiedä koska menkat alkaa. Mut onhan tuo joka tapauksessa inhottavaa kun noin käy, ja vielä julkisella paikalla. Itsellä kerran alkoi kesken saunavuoron ja oltiin vielä vierailulla tuttavien uudella talolla ja vietettiin saunailtaa. No uusi sauna ja vaaleat lauteet ja mulla alkoi menkat. Verta tuli kunnolla ja noustessani nämä lauteet olivat punaiset verestä, just siltä kohtaa missä olin istunut. Ei muuta kuin naama punaisena heitin lauteille vettä, mutta silti siihen jäi sellainen tahra. Loppujen lopuksi pyyhkeellä hinkkasin ja vihdoin lähti se tahra.

Miksi menit saunaan kun kerran tiesit että menkat alkaa juuri sillä hetkellä? Tahalleen vuodattamaan verta lauteille?

"Menkat ei koskaan ala yhtäkkiä", my ass 😂😂

Vierailija
960/1938 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena äitinä sain kokea synnyttämisen harvoin puhuttuja jälki seurauksia.

Ei vielä toipuneet alapää lihakset päästivät varoituksetta ison määrän pissaa housuihini keskellä leikki puistoa.

Tuli kiire kietoa takki vyötärön ympäri ja kävellä kotiin. Kylmä syksy päivä oli ja keskellä suur kaupunkia tallasin t-paidassa ja märissä housuissa.

Pahinta oli ettei ollut ainut kerta. Pissa yllätti kerran ulko oven edessä, iso lätäkkö ja vaatteita pitkin valui rappukäytävässä ja omassa eteisessä vessaan saakka.. syytin häpeillessäni vauvaa kun mies tuli sisällä vastaan. Vaippa muka pettänyt istuessa mun sylissä..

Jonkun koira tais saada syytökset rappukäytävästä.

Hävetti enkä koskaan puhunut asiasta kellekkään.