Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (2109)

Vierailija
2101/2109 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ”pieru” ääni kuulu kuoleman hiljaisessa odotusaulassa ku liikautin persaustani siellä olevalla nahkasohvalla.. aulassa olevat ihmiset nosti vaan naamat vakavana päitänsä katsoessaan minuun ja minä siinä yritin semmosella tonnin seteli ilmeellä varovasti tehdä selväksi, että tämä sohva se vaan narahti eikä munun perse :)))) hävetti.

Vierailija
2102/2109 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perse siis 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2109 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana koetin coolisti sytyttää röökin bussipysäkillä söpöjen jätkien lähellä ni sytytin mun otsahiukset tuleen,meitä sit kolme likkaa rääky siinä  kun yhdellä savus pää ja toinen hakkas repulla ja kolmas vaan huuti paniikissa eikä se kuski meinannu ottaa meitä sit kyytiin ku luuli että ollaan aineissa..

Sit vähän vanhempana läksin mutsin kaa ostaa ViaDian kirppikseltä yhtä sohvaa ja mutsi tuns sen myyjän,oli antanut ymmärtää että ollaan harras uskovainen perhe ja mäkin suunnilleen neitsyt,, tulin sitten sinne hirveessä darras ja kaula syötynä ja  väänsin darraripulit jaloille kun  mekko vaa päällä,mutsi häpes silmät päästään.

Vierailija
2104/2109 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2veeltä piti ottaa tk:ssa pissanäyte virtsatietulehdus-epäilyyn liittyn ja minulla oli lopulta t-paita sekä farkut pissassa. Kiva oli mennä apteekkiin ja bussiin sen näköisenä.

Vierailija
2105/2109 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoin kolme lokinpoikasta ja joku kansalainen kuvasi j nyt on firma kusessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/702331d8-07a7-48b5-823c-73b924adcb43

Firma Aronia-Palvelut Oy

Vierailija
2106/2109 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona pieraisin takan edessä tuleen pöllähti helvetinmoinen sininen liekki   

Vierailija
2107/2109 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sytytin röökiä juna-asemalla ja vieressä seissyt pappa karjaisi että hei tyttö olet tulessa! Tulipää oli tippunut kaulahuiviin joka antoi savumerkkejä.

Parikymppisenä menin laitattamaan kierukan joka sitten olikin rankempi operaatio,sattu ja verta valui. Minulla oli vaalea farkkuhame ja hävetti hirveästi soitella aulan kolikkopuhelimesta isää hakemaan kun veret valui säärille.

Vierailija
2108/2109 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perussuomalaisen kansanedustajan kanssa samassa hississä.

Vierailija
2109/2109 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-13vuotiaana kävelin koulun käytävällä itteeni täynnä,olin just tullut vessasta ja lisännyt huulipunaa. Sitten rinnaisluokan tyttö jota en tuntenut huusi "  HEI SÄ LÄSKIPERSE, SUSTA ROIKKUU PASKAPAPERIA!" ja vessanpaperithan siellä roikku mulla häntänä. Kaiken huippuna suutuin nimittelystä niin että yritin humauttaa sitä tyttöä, mutta oli vahvempi ja sain turpaan kunnolla. Koko koulu näki.

-14vuotiaana oksensin  migreenissä Sokoksen meikkiosastolle ja  alettiin juoruta, että olin raskaana

- 16vuotiaana olin koulukodissa ja oltiin menty johonkin hemmetin museoon joka ei mua kiinnostanut,koetin karata mutta yksi ohjaaja näki ja taklasi mut suoraan ruusupuskaan,purin sitä ja sitten mua vietiin autoon kahden ohjaajan taluttamana. Ja sillä välin 2  poikaa sitten karkasi kun ohjaajien huomio oli minussa,kyllä vtutti.

- 19vuotiaana mun migreenit paheni niin ettei e-pillerit enää sopineet ja vaikka en ollut synnyttäny lääkäri päätti, että mulle laitetaan kierukka. Menin terveyskeskuksen neuvolaan pyörällä kun en tiennyt  kuinka kipeä olisin jälkeenpäin eikä ollut rahaa ajella taksilla kotiin, vaikka  olo oli kamala. Nousin pyörän satulaan tupakka suussa ja samalla lähti taju. Kauhea  räminä ja meitsi  ketarat ojossa pyörän alla.

- 23vuotiaana olin  töissä videovuokraamossa ja oli helle sekä ilmastointi epäkunnossa,koska asiakkaita ei näkynyt otin kylmäkaapista kokistölkin ja työnsin tissieni väliin. Olkaintoppi yllä, niin kivasti  näkyi  se punainen tölkki töröttä'mässä rintavaossa. Ja just silloin joku perhe käveli sisään. Äkkiä vaan tölkki takas kylmäkaappiin ja olemaan kuin ei mitään.

- 25vuotiaana otin huulilävistyksen  ja huomasin ihmisten katsovan pitkään,mietin että ei voi nyt niin ihmeellinen asia yksi  lävistys olla..kävin ruokakaupassa ja kirppiksellä ja vasta kotona eteisen peilin edessä tajusin,että mun leuka oli aivan veressä.

- 30vuotiaana kun mun poika oli 8kk vein sen päivystykseen kun sillä oli kuumetta ja lääkärit sitten halus siltä virtsanäytteen, no voitte uskoa ettei tuon ikänen sovinnolla kuppiin lorota ja lopulta mun hiukset ja  valkoinen pitsineule  oli aivan  kusiset . Vituttaa vieläkin, ettei joku hoitsu voinut sitä näytettä ottaa.

Vierailija
2110/2109 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Lidin vieressä.

Lähdin ostamaan sytkärin ja maito viitsimättä pukea alusvaatteita mekkoni alle,koska oli kuuma päivä ja mekko oli puolipitkä.

No tulikin sitten äkillinen kova tuuli ja  näytin rämemajan sekä  peffan kaikille.

Tuo tuuliylläri on mullekin tullu pari kertaa. Olin järvien risteilyaluksella kesätarjoilijana ja just kun olin menossa kannen ovesta sisälle viemään täyttä tarjotinta niin tuuli nosti hameen suurinpiirtein korviin asti. Enkä voinut tehdä mitään, käsissä tarjotin ja toisessa kädessä avain. Siinähän liehuttiin.

Toisen kerran ruotsinlaivalla kannella mut silloin olin matkustaja joten sain pidettyä hameen kurissa pitämällä kiinni kun oli kädet vapaana.