Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
901/1938 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran hilautunut menkkaside farkuissa ylös takamuksen puolelta niin, että se oli tullut ulos farkuista, ja törrötti kaiken kansan näkyvillä. Oli vielä ihan veressäkin.

Vierailija
902/1938 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin housuun koulun juhlassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1938 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole supernoloa mutta tuli mieleen menneisyydestä. Olin kävellen liikennevaloissa, jossa oli paljon ihmisiä lähellä toisiaan. Kokeilin olkalaukun hihnaa oikealla kädellä, ja kun laskin käden alas se osui vieressä olevan miehen käteen aivan kuin olisin halunnut tarttua häntä kädestä. Olisi hienoa jos tästä olisi syntynyt suuri romanssi, mutta ei syntynyt, lähinnä nolotti. 

Vierailija
904/1938 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostamaan uusia kaakeleita. Olin nähnyt sisustuslehdessä nättejä salmiakkikaakeleita. Kyselin kaupasta josko niillä olisi neliöitä, mutta vinottain. Myyjä oli aika hämmästynyt...ei kuulema ollut. Kotona katselin kylppärin lattiaa kunnes tajusin...neliön kun kääntää muutaman asteen saa vinokaakelin...kyllä nolotti tuo aivopieru!

Vierailija
905/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla tinder treffeillä tytyn 15neliöiseen kämppään kerennyt sanomaan ku moro sä vissii oot julia ja tällöin iskiki kauhea paska hätä ja piti mennä heti vessaa enempää esittäytymättä. Pöntöllä meni noin 25minuuttia ribulssilla talvisodan kuuloisella paskasessiolla. Myötähäpee iski ja kehdannu jatkaa treffejä joten lähdin suoraan himaan. Käytännössä kävin vaa paskalla tytyn luona.

Vierailija
906/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesähelteellä oltiin miehen kanssa yksillä ja mulla oli sellainen valkoinen hellemekko päällä. No mulla alkoi yhtäkkiä menkat ja kun olin istunu niin veri oli menny ohuista pikkareista läpi taakse ja noustessani oli pyllyn kohdalta valkoinen mekko punainen verestä. Eikä siin'ä vielä kaikki vaan veri alkoi tulla reisiä pitkin oikein tulvimalla. Oli todella noloa ja asiaa ei helpottanut se että tuoli jolla olin istunut (kermanvärinen kangas/vuori) oli myös veressä. Ja tottakai kaikki huomas.

Vierailija
907/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin muinoin kävelemään keskellä päivää Mannerheimintietä, jossa oli hetki aiemmin tapahtunut kultasepänliikkeen ryöstö. Poliiseja oli vielä paikalla reilusti, ja kaksi pientä poliisiautoa ja yksi maija jalkakäytävällä parkissa. Koetin kiirehtiä äkkiä ohi hektisen tapahtumapaikan, mutta satuin kiinnittämään huomiota erääseen tyrmäävän upeaan naispoliisiin, piti ihan päätä kääntää ja siinä samassa kävelin pahki maijan takaovia. Rillini lensivät pois päästäni. Nuorempi miespoliisi kiiruhti auttamaan, nosti rillini maasta ja kysyi, sattuiko?

Olin tyystin häkeltynyt, en osannut sanoa muuta kuin ”Anteeksi häiriö. Jatkakaa.”

Jos maijan takaovet olisivat olleet auki olisin kellahtanut suoraan sisään poliisiautoon.

Samasta syystä olen kävellyt pahki liikennemerkkiä pariin kertaan; piti kääytyä katsomaan ohi kävellyttä leidiä.

Olen siis hyvin altis naiskauneudelle.

Vierailija
908/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin olemaan salaisesti viehättynyt eräästä luennoitsijasta ja olin yleensä hyvin keskittynyt ja tarkkaavainen hänen luennoillaan. Kerran sitten olin vaipunut haaveilumielentilaan häntä katsellessani enkä kiinnittänyt huomiota muuhun. Hän sitten sattuikin kysymään minulta luennon aiheeseen liittyvän kysymyksen, jolloin sanoin aivan tahattomasti, että ”anteeksi, darling, mitä kysyit?”

Eipä ollut ihastumiseni enää tuon jälkeen kovin salainen : )

Vierailija
909/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsupieru.

Vierailija
910/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin muinoin kävelemään keskellä päivää Mannerheimintietä, jossa oli hetki aiemmin tapahtunut kultasepänliikkeen ryöstö. Poliiseja oli vielä paikalla reilusti, ja kaksi pientä poliisiautoa ja yksi maija jalkakäytävällä parkissa. Koetin kiirehtiä äkkiä ohi hektisen tapahtumapaikan, mutta satuin kiinnittämään huomiota erääseen tyrmäävän upeaan naispoliisiin, piti ihan päätä kääntää ja siinä samassa kävelin pahki maijan takaovia. Rillini lensivät pois päästäni. Nuorempi miespoliisi kiiruhti auttamaan, nosti rillini maasta ja kysyi, sattuiko?

Olin tyystin häkeltynyt, en osannut sanoa muuta kuin ”Anteeksi häiriö. Jatkakaa.”

Jos maijan takaovet olisivat olleet auki olisin kellahtanut suoraan sisään poliisiautoon.

Samasta syystä olen kävellyt pahki liikennemerkkiä pariin kertaan; piti kääytyä katsomaan ohi kävellyttä leidiä.

Olen siis hyvin altis naiskauneudelle.

Mitähän alapeukuttamista tässäkin sitten oli? Minusta toi omi mainio kertomus (en oo kirjoittaja).

Vierailija
911/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit tunnistaa tästä, terve vaan kaikille :)

Poika oli jotain 4 v. ja halusi päikkäriin käteensä isänsä vanhan rannekellon. Olin aamukiireessä laittanut omat vaatteet jo päälle, mutta lapset olivat vielä yöpuvuissa. En löytänyt saksia tai parsinneulaa, joten rupesin tekemään kellon ranteeseen uutta rekää pienellä virkkuukoukulla. Raps vaan, koukku meni läpi kellon ranteesta ja minun keskisormen päästä. Siinä seisoin hölmistyneenä, sormen päässä roikku virkkuukoukku ja rannekello.

Juttu jatkuu. Mies oli työmatkalla, soitin hätäkeskukseen (no oli hätä). Eivät lähettäneen ambulanssia (wonder why), vaan käskivät tulla taksilla. Sormesta ei siis tullut yhtään verta eikä siihen oikein koskenutkaan. Soitin ihanalle naapurin rouvalle, joka tuli hätään, puki lapset 1 ja 4 v. ja vei ne päiväkotiin. Minä tilasin taksin ja köröttelin päivystykseen. Otin kiltisti vuoronumeron ja jäin odottamaan, että pääsen ilmoittautumaan. Tiskillä hoitsu kysyi, mikä hätänä. Nostin esille vasemman käteni, jossa roikkui tämä innovatiivinen lävistys. Hoitsulta petti pokka täysin. Kikatukseltaan hän pystyi kysymään, haluanko lääkärille vai riittääkö, että lääkintävaksi poistaa koukun. Tässä vaiheessa nolotti jo aika paljon ja halusin äkkiä pois. Vaksiakin ehkä hiukan hymyilytti, kun hän katkaisi virkkuukoukun sivuleikkurilla ja nykäisi sen irti.

Myöhästyin tietenkin töistä, mutta onneksi pomo ei epäillyt tarinaa yhtään. Edellisellä viikolla olin just onnistunut jäämään lukkojen taakse parkkihalliin. Sormi parani nopeasti, nyt siitä on näkyvissä enää vain pieni arpi.

Vierailija
912/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin aikanaan miehelleni työsähköpostiin viestiä tyyliin "jeah tänään ovulaatio ;))". Nooh olin tietämätön siitä, että mies oli samaan aikaan pitämässä työporukalle koulutusta ja viesti pompahti hetkeksi neukkarin isolle näytölle kaikkien luettavaksi.. Mies oli ollut hetken hiljaa ja jatkanut sitten pokkana luentoa. Itseäni nolotti kun kuulin tapauksesta kotona, mutta mies vaan hekotteli. Nykyään suosin WhatsAppia :)

Hekottelin tälle ääneen bussissa 😁😁 aika hauska.

Vierailija
913/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aloittamassa uudessa työpaikassa ja odottelin kahvihuoneessa ohjeistusta. No tapasin sitten muita työntekijöitä, joiden nimet olivat Maria, Marja ja Marika. Omakin nimi alkaa M kirjaimella, joten tästä huvittuneena sanoin että '' oho, ompas täällä paljon ämmiä! '' SIIS ÄMMIÄ! En usko että edes tajusin sinä hetkenä mitä sanoin, koska ihmettelin miksi kaikki vaikutti jotenkin kiusaantuneilta. Hyvin tultiin kuitenkin toimeen.

Täähän oli hauska heitto, mutta toki edellyttäisi työkavereilta vähän huumorintajua. 😁

Vierailija
914/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ehkä ole maailman noloin, mutta kerron silti. Olin vierailulla eräässä Etelä-Suomalaisessa keskussairaalassa. Olin jo pois lähdössä ja menin ensin vessaan. En muista vuodenaikaa, mutta ei varmaankaan kesä, koska minulla oli päällä hame ja sukkahousut. Olin tullut siis suoraan töistä. No ei muuta kuin tein asiani ja lähdin sitten ulos sieltä. Onneksi ei paljon ihmisiä sillä hetkellä liikkunut aulassa, mutta huomasin , että yksi vanhempi pariskunta katsoo suoraan minuun ja nauraa. En heti hoksanut mutta sitten yhtäkkiä kokeilin takapuoltani. Hameen helma oli takaa sisällä sukkahousuissa. Hameen kangas oli jollakin tavalla takertuvaa sorttia.  Ei tästä muuta kuin vetää helma sitten paikalleen.   

Olipas kusipäinen pariskunta

Vierailija
915/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kerran kapealla tiellä polkupyörällä tuntemattoman miehen haarojen väliin.  Mies tokaisi vain että "Oho"ja jatkoimme matkaa.

No minäpä tartuin erästä miestä munista kiinni. Olin ratikkapysäkillä, ja käännähdin jotenkin oudosti äkkinäisellä liikkeellä. Käsi heilahti tarttumisasennossa sivulle, suoraan viereeni ilmestyneen miehen haaroihin.

Se ilme...

Vierailija
916/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla (ei kirj.) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kerran kapealla tiellä polkupyörällä tuntemattoman miehen haarojen väliin.  Mies tokaisi vain että "Oho"ja jatkoimme matkaa.

No minäpä tartuin erästä miestä munista kiinni. Olin ratikkapysäkillä, ja käännähdin jotenkin oudosti äkkinäisellä liikkeellä. Käsi heilahti tarttumisasennossa sivulle, suoraan viereeni ilmestyneen miehen haaroihin.

Se ilme...

Minulle voisi käydä samoin, pää on jotenkin jäljessä omista liikkeistäni.

Vierailija
917/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin nolosti. Olin lähikaupassa ostoksilla ja etsin samariinia.  Vahingossa kysyin myyjältä on saamarinia! Eiks ole hassua! En tiedä mitä saamariini on, mutta nolotti kauheesti. Myyjäkin pakeni takahuoneeseen ja häpesi 4,5 vuorokautta ja läiski itse itseään naamaan.

Itse ruoskin selkääni katuharjalla.

Ai kauheeta mitä voi sattua.

Vierailija
918/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain askarteluhommaa suunnitellut, johon sitten piti rautakaupasta käydä hakemassa jotain hilpetööriä.

Siellähän sitten alkoi kovasti pierettää siirryin sieltä ruuvihyllyiltä (joidenkin komeiden miesasiakkaitten seasta) edemmäksi toiselle hyllyriville.

Sain pidäteltyä aivan mallikkaasti, mutta eipä se paljoa auttanut, kun hyllyn toiselta puolelta joku asiakas päästi töräyksen kuin sumutorvesta ja kaikki katsahtivat minuun olettaen meikäläistä luonnollisesti tuon brutaalin äänen lähteeksi.

Vierailija
919/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillupierut kylpylän saunassa, vieressä istui jotkut kaverukset. Kyllä hävetti kun rupsutti monta kertaa.

Jos on kovin väljät paikat ei kannata pumpata sinne ilmaa ennen kylpylään menoa.

Vierailija
920/1938 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka tuli vaalean sinisten farkkujen läpi ruikulilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi