Kuka oli sinun kauneusihanne 15-vuotiaana?
Tai suunnilleen 15-vuotiaana. Kerro myös syntymävuotesi!
Itselläni oli Britney Spears.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Suomi menee muuta maailmaa jäljessä jopa ulkonäkö&tyyli fanituskohteissa, sillä täällä noin 15-vuotiaat fanittavat edelleen pilalle leikeltyä Kylie Jenneriä, mutta amerikkalaiset samanikäiset ovat kuulemma kyllästyneet tuohon Jenneriin ja ovat nyt alkaneet fanittaa Travis Barkerin tytärtä Alabama Barkeria joka on nuorempi ja raikkaampi. Äitinsähän on entinen Miss USA.
Ketä kiinnostaa mitä jossain toisessa maassa fanitetaan? Tuleeko sulle yllätyksenä että muotiilmiöiden kulkeutumisessa kestää aikansa. Tai että suomimusiikista tunnetaan ulkomailla lähinnä jotain Rasmusta ja Kwania jotka ovat todella "last season" täällä suomessa. Ulkomaalaiset rakastavat edelleen Unikko-kuosia vaikka me täällä suomessa olemme jo saaneet siitä tarpeeksemme. Niin se vaan menee :) Älä ahdistu turhista!
Sukkula Veenukseen laulaja, eli Kikka!
Vm80
Huippumalli Christy Turlington, Twin Peaksin Shelly ja Audrey... Tämä oli 90-lukua, kun olin teini. Twin Peaksin aikaan tosin olin alle 15.
Marilyn Monroe. Olen synt. 1949.
Olen syntynyt 1973, mulla ei ollut ihanteita. Minusta kaikki oli kauniita omalla tavallaan.
v 61 ja Ihanne naiset ovat Leena Brusin missi ja esiintyi Speden leffa ainkain yhdessä. Satu Östring. Miehistä Timothy dalton. Mikko Niskanen. Reima Kampman
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa mainita syntymävuotenne!
Ap
Et kertonut itsekään
Laetitia Casta, ranskalainen malli, joka oli silloin (90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa) aika paljon esillä. Edelleenkin olen sitä mieltä, että hän on yksi maailman kauneimmista naisista.
Vuonna 1966 eli vuoden -82 ihanne oli Christie Brinkley. Eräs tuttavaperheen rouva (oli hiukan samaa habitusta) Amerikasta lähetti minulle puolen seinän kokoisen bikinikuvan, jonka tietysti laitoin sängyn päähän seinälle. Arvasi varmaan käyttötarkoituksen. Paketissa oli myös Farrah Fawcett-Majorsin uimapukukuva, mutta vain pieni keskiaukeamakokoinen, eli annoin sen kaverille. Christien kuva oli muuten seinällä muutaman vuoden, vaikka ainakin äiti sitä katseli hitaanpuoleisesti. Ei sanonut mitään.
Veltto Virtanen ja M.A Numminen.
Charlotte Casiraghi. Olen syntynyt -87
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Suomi menee muuta maailmaa jäljessä jopa ulkonäkö&tyyli fanituskohteissa, sillä täällä noin 15-vuotiaat fanittavat edelleen pilalle leikeltyä Kylie Jenneriä, mutta amerikkalaiset samanikäiset ovat kuulemma kyllästyneet tuohon Jenneriin ja ovat nyt alkaneet fanittaa Travis Barkerin tytärtä Alabama Barkeria joka on nuorempi ja raikkaampi. Äitinsähän on entinen Miss USA.
Mitä eroa tuossa on Kylieen? Samanlainen överimeikattu kumihuuli
oikeesti? tuohan on ihan lapsi