Kuka oli sinun kauneusihanne 15-vuotiaana?
Tai suunnilleen 15-vuotiaana. Kerro myös syntymävuotesi!
Itselläni oli Britney Spears.
Kommentit (162)
Jennifer Lopez, Shakira ja Rachel Bilson
N90
Brandy ja Christina Aguilera (-83)
Marilyn Monroe. Kaikki sanoivat minua hänen näköisekseen. Olin vahvasti ihastunut Angelina Jolieen, olen yllättäen lesbo, Vm. -85.
Avril Lavigne, ulkonäkö ja tyyli. -89.
Twin Peaksin kaikki isojen roolien nuoret naiset. Myöskin se vaalea kahvilan pitäjä jolla ukko oli lusimassa. Laura, Maddy, Shelly ja se tumma Lauran kaveri.
Beverly Hilssissä oli sellainen tumma sivuosanäyttelijä, oisko Tiffany Amber Thiessen oikealta nimeltään. Muutamaa vuotta myöhemmin parikymppisenä Garbagen Shirley Manson oli mun mielestä viehättävä.
On aika tuore muistikuva, Kendall Jennerin kroppa :D
-2001
N -72
Marilyn Monroe, Brigitte Bardot, Grace Kelly, Kim Wilde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nyt 15. Marilyn Monroe, Armi Kuusela, Salma Hayek, Frances Bean Cobain ja Angela Gossow ovat mun mielestä kaikki ihan älyttömän kauniita.
Mitä Frances tekee nykyään? Itse en ole hänestä kuullut muuten kuin Kurt Cobainin tyttärenä. Jännä muuten huomata kuinka jotkut asiat pysyvät, olin 15 kun Kurt kuoli ja nyt samanikäisenä fanitat hänen tytärtään.
En varsinaisesti fanita Francesia, pidän vaan kauniina. Isänsä musiikista kyllä pidän paljon. Maalailee/tekee taidetta ainakin nettisivunsa mukaan.
/lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
80-luvun malli Martina Kallionalusta oli minusta superkaunis ja säteilevä.
Tämäpätämä! -67
Mary-Kate ja Ashley Olsenia ihailin.
Vm. 93
Vierailija kirjoitti:
Tanja Taipale -70
Mitähän Tanjalle kuuluu. Varmaan jo mummu...
Kaikki Twin peaksin naiset ja Sarah Michelle Gellar. Vuosi oli 1997. Terkkuja Rikulle en pidä susta vaikka tekisit sukupuolenvaihdon tai mulle tehtäisiin lobotomia.