Kuka oli sinun kauneusihanne 15-vuotiaana?
Tai suunnilleen 15-vuotiaana. Kerro myös syntymävuotesi!
Itselläni oli Britney Spears.
Kommentit (162)
Sinun Alepa.
Oikeasti ihanteeNI olisi se, että osattaisi kirjoittaa suomea.
En kyllä yhtään muista, ei mulla varmaan ollut 15-vuotiaana mitään kauneusihannetta jostain tietystä ihmisestä?
15-vuotiaana vaan lifetin, pelasin yöllä salaa Simsiä ja roikuin siinä sivussa mesessä toivomassa ihastukselta viestiä, aamulla väsyneenä kouluun nuokkumaan, viikonloppuna kavereiden kanssa yökyläilyä ja porukalla urheilua, ulkoilua, lautapelejä, pullonpyöritystä yms.
En muista hirveästi miettineeni ulkonäköäni, vaikka olinkin tarkka vaatteista yms. Silti se aika ja energia meni ihan muuhun elämään kuin itsensä miettimiseen.
Edellinen lisää: vasta parikymppisenä aloin miettimään kriittisemmin ulkonäköäni ja tällaisia juttuja, miettimään itseäni yms. Siinähän sitten tulikin masennus :D Kannattaisi vaan keskittyä tekemiseen, minulla oli tuossa vaiheessa liikaa aikaa olla itseni kanssa.
Pamela Andersson ja He-Man. Sittemmin ihanteet ovat muuttuneet aistikkaammiksi ja orgaanisemmiksi.
Aishwarya Rai eli intialainen miss maailma. Olen syntynyt 1980.
Noi huippumallit varmaan. Claudia Schiffer, Linda Evangelista jne
Vierailija kirjoitti:
Pamela Andersson ja He-Man. Sittemmin ihanteet ovat muuttuneet aistikkaammiksi ja orgaanisemmiksi.
Nuori Pamela oli todella sievä ja aistikas, jos vertaa tämän päivän muovisen ja tyhjän näköisiin pari-kolmekymppisiin. Nykyään on sellaset sieluttoman näköiset pusukala-naiset joilla jotenkin tönkköä kaikki.
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://i.ebayimg.com/images/g/t-s…
Pamela on tänä päivänä suorastaan herkän näköinen.. kaunis.
Dallasin Pamela
Konnankoukkuja kahdelle Bruce Willis
-73
Kate Beckinsale (Underworld-elokuva). Todella kaunis nykyäänkin.
-89
Angelina Jolie, Penelope Cruz, Aishwarya Rai. 1991.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe ja on edelleen s.-67
todella vasta myöhemmin kaunistu,jopa hiuraja operoitiin kirurgisesti. norma oli nuorena raakile hiiri. dokumentti kertoi ulkonökö muutokset ja huh huh ,se miesten määrä ja pyrkyryys pinnalle, sänkyyn
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt 15 ja mun kauneusihanteet on Rihanna ja Evelina (:
mulla sanni
Vierailija kirjoitti:
Audrey Hepburn. Silloin, nyt ja aina.
-72
sama, oot niin oikeassa,täällä viisi kehuu eri ikäluokista,jopa 7v tyttö sanoo. ihanaaaaa-
Pari tyttöä meidän koulusta.
T:mies, s. 1971
heather lochear,oli dallasissa, siis ihmeellisen kaunis nuorena, harvinainen jopa
Vierailija kirjoitti:
Madonna
-74
Sama täällä.
-71
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja oma syntymävuoteni on siis -87.
Ap
Ha, minulla sama eli Britney. 😄 Olen -88.
Nuori Michael Jackson ja Matthew Gray Gubler.
Kauniita miehiä.
Pitkätukkaiset ja kauniit miehet vetosivat ja vetoavat yhä.
Anna Abreuta ihailin, mutta taisin olla ala-asteella silloin.
-96