Kuka oli sinun kauneusihanne 15-vuotiaana?
Tai suunnilleen 15-vuotiaana. Kerro myös syntymävuotesi!
Itselläni oli Britney Spears.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja Taipale -70
Mitähän Tanjalle kuuluu. Varmaan jo mummu...
Oli nätti vielä ainakin viitisen vuotta sitten.
Alexi Laiho, ja kyllä, olen nainen. Vuosimalli '89.
Rihanna ja Madison Beer, mut eihän tosta oo ku vuosi nii samat ne on edellen :D
-00
Halusin olla seikkailija ja asennetyttö. Pidin mm. Hayley Williamsin ulkonäöstä, etenkin siltä ajalta, kun hänellä oli oranssinpunaiset hiukset otsatukalla. Itse olen tummempi enkä ikinä näyttänyt miltään häneen verrattavaltakaan. Muutenkin ihailin tuolloin vaaleita, siroja naisia, ja välttelin aurinkoa ja yritin vaalentaa hiuksiani kotikonstein ollakseni kuten Williams.
-98.
-78 ja ihailin supermalleja, Kate Moss, Cindy Crawford, Ewa Herzigova, Christy Turlington... Myös Milla Jovovich ja Alicia Silverstone oli "cooleja". Tykkäsin myös Winona Ryderista ja Vanessa Paradisesta. Nimenomaan kauneusihanteina.
Sharon Stone, Hunter Tylo, Angelina Jolie -84.
Sorry mutta olen nainen ja ihanteeni olivat He-man ja Mac Gyver. Ei kiinnostanut mitkään "kauneusihanteet".
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts ja suomalainen laulaja Janita. En muistuttanut kumpaakaan pätkääkään, mutta olivat mielestäni maailman kauneimmat naiset. :D
Mun kaveri muistutti kumpaakin näistä, siitä sai kuulla tuntemattomiltakin kun hengailtiin kaupungilla. :D
Mun mielestä Charlien enkeleiden Jaclyn Smith ja Kate Jackson - maailman kauneimpia naisia mun mielestä !!!!! vm 66
Pamela Anderson ja Erika Eleniak baywatchista.
Laura Palmerin näyttelijä.
Olin itse tumma pitkä ja hoikka. Olisin halunnut olla kurvikas blondi.
Vaikka Naomi Campbell, en muista milloin tarkalleen. En todellakaan muistuta häntä.
-76
Ihailin Samantha Foxia, oli niin kaunis, hyvin meikattu, kivasti laitetut hiukset, kurvikas ja pukeutui trendikkäästi (silloin kun pukeutui ;D) ja lauloi meneviä biisejä.
Sitten tuli Sabrina. Italialainen vastine, joka oli ex-missi, jolla oli vielä menevämmät biisit ja pukeutui vielä trendikkäämmin. Muistan miten Sabrina tylytti haastattelussa povilaulajatarkilpailijaan että "Samantha näyttää epämuodostuneelta kääpiöltä!", niin minäkin olin vaan että hyyyi ja aloin fanittaa Sabrinaa koska hän oli pitkä ja vähemmän "epämuodostunut".
Tuo taisi olla sitä aikaa kun noille julkkisnaisille pistettiin hormonipiikkejä rintoihin jotta ne kasvaisivat, eli ennen silikoni-implanttivillityksiä.
Näiden jälkeen aloin fanittaa "Pulmusten Kellyä" eli Christina Applegatea. Valkaisin hiukset ja leikkuutin samanlaisen polkan, ja pukeuduin samanlaisiin minihameisiin :D
vm. -72
Huomaa että Suomi menee muuta maailmaa jäljessä jopa ulkonäkö&tyyli fanituskohteissa, sillä täällä noin 15-vuotiaat fanittavat edelleen pilalle leikeltyä Kylie Jenneriä, mutta amerikkalaiset samanikäiset ovat kuulemma kyllästyneet tuohon Jenneriin ja ovat nyt alkaneet fanittaa Travis Barkerin tytärtä Alabama Barkeria joka on nuorempi ja raikkaampi. Äitinsähän on entinen Miss USA.
Marilyn Monroe N86