Onko kukaan koskaan tappanut itseään niin että on iskenyt itseään veittellä sydämeen?
Kommentit (16)
Minä olen. En suosittele kenellekään, koska viime hetket olivat tosi kivuliaita ja en tunsi kun pumppu ei toimi enää normaalisti. Suosittelisin, että ostatte jotain kaasua tai pillereitä ja tapatte itsenne niillä. T. HaamuKasper27
Juu, minä juuri eilen tein noin. Nyt olen kuollut.
Ei kukaan ikinä koskaan. Varma tieto.
Roomalainen kenraali Varus tappoi itsensä suunnilleen näin Teutoburgin metsässä. Tosin se oli lyhyt miekka ja hän taisi "heittäytyä" siihen. Aika rohkea heppu, en tiedä olisiko itseltä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
On ja miekalla.
Lähteekö henki heti kivuttomasti?
Kyllä saa aika voimakkaasti lyödä itseään rintaan jos meinaa lyödä.Tuurilla osut ekalla kerralla juuri sopivaan kohtaan.
Kyllä, tiedän yhden särkynyt sydämisen joka teki juuriki noin.
Juu, kokeilin eilen ja kuolin melkein heti.
No kaikki epäonnistuneet agentit elleivät sitten puukottaneet itseään jopa selkäänkin. Sitten ne vielä ryömivät alasti ammeessa olevaan putkikassiin , paskannettuaan että on valmis paketti. Noutajalle ja polliisille helpp tutkia ja todeta kuolinsyy.
Vierailija kirjoitti:
Roomalainen kenraali Varus tappoi itsensä suunnilleen näin Teutoburgin metsässä. Tosin se oli lyhyt miekka ja hän taisi "heittäytyä" siihen. Aika rohkea heppu, en tiedä olisiko itseltä onnistunut.
Jeesuksen isä Panthera oli mukana? Ja tämähän se on se Isis kissa. Ne yrittävät uudelleen. Siksi iskuja Briteissäkin juuri room linnoitusten ulkopuolella minne saxonit tulivat 410 Manchesteriin.
Minä olen viidessä edellisessä elämässä tehnyt itsarin erilaisin metodein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja miekalla.
Lähteekö henki heti kivuttomasti?
No ei todellakaan.
Miksi pelkäät elämää ap? Ole rohkea! Elä äläkä ole karkuri.
On ja miekalla.