Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1921/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on niin paljon aggressiota ja vihaa?

En minäkään halua lapsia (kuten täällä joku jankuttaa viestikaupalla), mutta jos mies johon olen rakastunut tuntisi samoin (ei haluaisi lisää lapsia tähän julmaan maailmaan) tai rakastaisi minua silti, niin en olisi tyrkkäämässä häntä pois. Eivät kaikki miehetkään kaipaa perhe-elämää.

Luulen kuitenkin, että tällä lapsivouhottajalla on vähän muita ongelmia ellei hän sitten ole joku tylsä trolli. Samanlainen viestitehtailu on kuitenkin jatkunut iät ja ajat.

Joka tapauksessa toivoisin kauniita kaipausviestejä. Eikä jankutusta.

Hyvää yötä sinulle siellä jossakin. Satutit minua pahasti, mutta olet silti ja senkin takia osa minuuttani, pieni lohjennut palanen sydämestä. Aina.

Vierailija
1922/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi voinut olla once in a lifetime, siitä tuli elämäni "parhaiten" kustu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi voinut olla once in a lifetime, siitä tuli elämäni "parhaiten" kustu juttu.

Miksi näin? Mitä tapahtui?

Vierailija
1924/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet H? Jätä blondi ja vastaa heti tekstiviestiini!

T. Punatukkasi Pohjanmaalta!

Vierailija
1925/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettuneito, älä suotta synkistele....

Vierailija
1926/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ajattelen ja kaipaan sinua kaunis.

Vierailija
1927/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä olet vähän väliä. . ;)

Vierailija
1928/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen vähän väliä, mutta haitanneeko tuo.. ;)

Vierailija
1929/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo onnistuneeni unohtamaan sut, mutta viime yönä kävit taas mun unissa monta kertaa ja aamulla oli taas ikävä. Hetken herätessäni jopa jostain syystä mietin, että en vielä voi lähteä lomailemaan muualle loppukesäksi, kun haluan ensin törmätä sinuun. Mitä tämä tällainen on. Alitajunta yrittää kiusata. No en kuuntele sitä. Toivottavasti sulla on ihana kesä 🌞 Ainakaan minuun törmäämistä ei tarvi nyt hetkeen pelätä 😉

Vierailija
1930/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koko yö.

Olit minun, ja minä olin sinun.

Kiihkoa, rakkautta. Katsoit silmiini, ja sanoit kauniiksi. Kosketit kehoani, rakastit sitä, halua silmissäsi.

Rakastan mies Sinua! Tuoksusi, vartalosi muodot, sen tunne kun hukun syliisi. Miehisyytesi on turvasatamani, intohimon alkulähde. Haluan tehdä kaikkea sitä mitä vain nainen voi tehdä, tuntea jokaisen sopukan kehossasi, tuntea miehisyytesi syvyys. Maistaa ja tuntea kiihkosi.

Haluan, tahdon sinua. Pidit minua hyvänä ja sytytit minut niin kuin ei koskaan ennen. Olen sinusta riippuvainen mies.

Meillä on kaikki elämämme yöt. Haluan. Tarvitsen. Rakkaani.

Vierailija
1931/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli koko yö.

Kiihkoa, rakkautta. Katsoit silmiini, ja sanoit kauniiksi. Kosketit kehoani, rakastit sitä, halua silmissäsi.

Rakastan mies Sinua! Tuoksusi, vartalosi muodot, sen tunne kun hukun syliisi. Miehisyytesi on turvasatamani, intohimon alkulähde. Haluan tehdä kaikkea sitä mitä vain nainen voi tehdä, tuntea jokaisen sopukan kehossasi, tuntea miehisyytesi syvyys. Maistaa ja tuntea kiihkosi.

Haluan, tahdon sinua. Pidit minua hyvänä ja sytytit minut niin kuin ei koskaan ennen. Olen sinusta riippuvainen mies.

😂

Lopeta jo. Ei sun miestäs täällä kukaan haikaile.

Vierailija
1932/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli koko yö.

Kannattaa lähettää tällaiset sille rakkaalle suoraan kerta on jo sänkyyn asti päätynyt. Tuskin se vauvapalstaa lukee. Menee täällä ihan hukkaan tällaiset.

Vierailija
1933/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on niin paljon aggressiota ja vihaa?

En minäkään halua lapsia (kuten täällä joku jankuttaa viestikaupalla), mutta jos mies johon olen rakastunut tuntisi samoin (ei haluaisi lisää lapsia tähän julmaan maailmaan) tai rakastaisi minua silti, niin en olisi tyrkkäämässä häntä pois. Eivät kaikki miehetkään kaipaa perhe-elämää.

Luulen kuitenkin, että tällä lapsivouhottajalla on vähän muita ongelmia ellei hän sitten ole joku tylsä trolli. Samanlainen viestitehtailu on kuitenkin jatkunut iät ja ajat.

Joka tapauksessa toivoisin kauniita kaipausviestejä. Eikä jankutusta.

Hyvää yötä sinulle siellä jossakin. Satutit minua pahasti, mutta olet silti ja senkin takia osa minuuttani, pieni lohjennut palanen sydämestä. Aina.

Ollaanko me ultu yhdessä vai? Et ole osa minun sydäntä, joten ehkä menee jollekin toiselle :D

Vierailija
1934/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo onnistuneeni unohtamaan sut, mutta viime yönä kävit taas mun unissa monta kertaa ja aamulla oli taas ikävä. Hetken herätessäni jopa jostain syystä mietin, että en vielä voi lähteä lomailemaan muualle loppukesäksi, kun haluan ensin törmätä sinuun. Mitä tämä tällainen on. Alitajunta yrittää kiusata. No en kuuntele sitä. Toivottavasti sulla on ihana kesä 🌞 Ainakaan minuun törmäämistä ei tarvi nyt hetkeen pelätä 😉

En ollut sun luona viime yönä, tai minään muunakaan yönä. 

Vierailija
1935/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut sun luona viime yönä, tai minään muunakaan yönä. 

Et niin, kuin unessa vain. Työpaikallasi yms. Kun joku käy unessa se vaan tuo mieleen sen ihmisen niin elävästi, että siksi tulee ikävä.

Vierailija
1936/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kaunis tyttö,joka katsoit minua pitkään odottaessamme bussia 560 Columbuksen edessä Vuosaaressa 29.6.2017 klo 17.40 aikoihin.Sinulla oli kauniit siniset silmät ja tummanruskeat olkapäille ulottuvat hiukset.Istuit vieressäni ja kuuntelit musiikkia kuulokkeilla.Minulla oli vaaleansininen paita,siniset farkut,ja tummanruskeat lyhyet hiukset.Olin mummini mukana,kannoin ostoskassia.Mikset aloittanut keskustelua?.Toivon todella paljon että kohtaamme vielä,toivottavasti näet tämän.Vaikutit samanikäiseltä

16v poika

Vierailija
1937/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu paljon helpompi olla nyt viime aikoina. Alkaa viime vuosien sekoilut tunnetason osalta hellittämään. Mutta sua ei kyllä kokonaan pysty ikinä unohtamaan kyllä sä niin ihme tyyppi oot.

Vierailija
1938/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin? Mitä tapahtui?

En jaksa selittää, ei sillä väliä.

Vierailija
1939/8206 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu paljon helpompi olla nyt viime aikoina. Alkaa viime vuosien sekoilut tunnetason osalta hellittämään. Mutta sua ei kyllä kokonaan pysty ikinä unohtamaan kyllä sä niin ihme tyyppi oot.

Hassu sattuma koska mä tosiaan oon vähän ihme tyyppi, siis kummallinen, en aivan normaali. Mutta ei hän nyt tänne kirjoittais ja kirjoitustyyli ei ihan natsaa. Mitä tarkalleen meinaat sekoiluilla?

Vierailija
1940/8206 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua ja sinun kivaa seuraasi...   <3

Ketju on lukittu.