Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1881/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP???

Vierailija
1882/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huonolla tuulella ja kiukkuinen aina kun lenkillä käymisestä on kulunut pari päivää tai enemmän. ;( Nyt pitää käydä joka päivä. 

Vierailija
1884/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyydä enempää kuin, että et vaadi minulta rakastumista ja parisuhdetta. En pysty antamaan niitä sinulle! Enkä kenellekään muullekaan. Ajattelen, että minun on parempi elää yksin, koska en tunne suuria rakkaudentunteita enää. Minusta rakkaus on vain tyhmää aivotonta peliä, joka kestää aikansa. 

En pysty asumaan kenenkään kanssa kahdestaan, koska en jaksa katsella sen toisen naamaa päivästä toiseen (ja luulen, että jossain vaiheessa se toinen kokisi samoin). En pidä lapsista enkä halua omia. 

Miksi minun pitäisi siis väkisin yrittää parisuhdetta, josta ei seuraa mitään hyvää? 

Hae apua tunne-elämän ongelmiisi ja lakkaa säälimästä itseäsi. Se ei tarkoita, että jos yksi ihminen traumasi aiheutti, että kaikki muutkin niin tekevät. Kokemattomuutesi paistaa nyt läpi. Ei kaikki haluakkaan lapsia, joten etsi sellainen, joka ei myöskään niitä halua. Itse näen, että tulet kerran elämässäsi rakastumaan myöhemmällä iälllä n. +40v. ja silloin asiat ovatkin aivan toisin. Takana sinulla on siihen mennessä ollut 3 kevyttä suhdetta, joista ensimmäinen hyvin nuorena. Rakastuminen ja ihastumisen jälkeinen pakkomielle on 2 eri asiaa ja kun koet aidon rakkauden, niin ymmärrät, ettet koskaan ollut entisiin rakastunut. Olit vain ihastunut, etkä huuman vuoksi nähnyt myrskyn merkkejä ajoissa. Liimauduit suhteisiin, joissa tavoitteet ja tunne olivat yksipuolisia. Opettele keskustelemaan, niin ongelmasi selkiytyy. Tuppisuuna et saavuta mitään. Näen myös, että elämäsi rauhoiuttuu 45 ikävuoden jälkeen, mikä osaltaan viittaa uuden rakkauden löytymistä ja seesteistä yhteiseloa ja matkustamista. Tämä rakkaus osoittautuu sielunkumppaniksesi. Anna elämälle vielä mahdollisuus.

Vierailija
1885/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisit kopioinut tuon päivän horoskoopista. :D

Vierailija
1886/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään erityisen kypsältä vaikuta käytöksesi ja sanojesi puolesta. Mietipä vaikka tekemiäsi temppuja... Kivaa ja hauskaa?!  - ehkä itsestäsi. Ei toisia kohdella niin.

Vierailija
1887/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään erityisen kypsältä vaikuta käytöksesi ja sanojesi puolesta. Mietipä vaikka tekemiäsi temppuja... Kivaa ja hauskaa?!  - ehkä itsestäsi. Ei toisia kohdella niin.

Mitään temppuja en ole sinulle tehnyt. Mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
1888/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään temppuja en ole sinulle tehnyt. Mitään ei ole tapahtunut.

Häpeä itseäsi, AL.

Vierailija
1889/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää tavata. Olen sitä paitsi väsynyt ja rumentunut. Koitan aloittaa huomenna touhuamisen, vaikka ei kiinnosta kakan vertaa. Kunhan vaan pääsen pois täältä syksyllä.

En usko, että voit enää rumentua.

Vierailija
1890/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua enää tavata. Olen sitä paitsi väsynyt ja rumentunut. Koitan aloittaa huomenna touhuamisen, vaikka ei kiinnosta kakan vertaa. Kunhan vaan pääsen pois täältä syksyllä.

En minäkään. :)

Vierailija
1891/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Mieleeni nousi kamala ajatus. Entä jos oliist lukenut ketjua sen verran että olisit tunnistanut minut varmasti täältä, mutta kuitenkin sen verran vähän että et olisi muuten perillä siitä mitä ketjussa tapahtuu. Ja sitten luulisit että minä olisin tuo joka kiukkuaa ja vastailee kaikkiin viesteihin. Molemmat haaveilee vielä vain ystävystymisestä.

Vierailija
1892/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko te olette toisissanne kiinni? Minä lähden kyllä pois tästä ihan suosiolla. Mittani tuli täyteen.

Vierailija
1893/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et voi edes aavistaa, miten herkkä vaisto minulla on... Miksi et pysty kertomaan minulle asioista suoraan?

Vierailija
1894/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät ehkä normaalin näköisen seuraavalla kerralla? Jonkun sellaisen jota voi myös kohdella kuin ihmisiä normaalisti kohdellaan? :) 

Vierailija
1895/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän välillänne jäänyt jotain kesken? Oletteko suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta...

Vierailija
1896/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle hurmaavalle (varatulle)miehelle terveisiä:) elokuussa nähdään työpaikalla..

Vierailija
1897/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En usko, että voit enää rumentua."

:)

Vierailija
1898/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle hurmaavalle (varatulle)miehelle terveisiä:) elokuussa nähdään työpaikalla..

No onpa hurmaavaa.

Vierailija
1899/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on sinua ystäväni. Nainen joka olet antanut minun kokea tunteita, mitä luulin kadonneen ainiaaksi. Kun ensikertaa vaihdoimme sanoja keskenämme, tiesin että haluan tavata sinut. Kun pyysit minua käymään ja näin sinut hypätessäni bussista ulos, tajusin kaipaavan kasvojasi tulevaisuudessakin. Tunne taisi olla molemman puoleinen, kun tulit heti minun luokseni lähtöni jälkeen. Arvostuksen ja kunnioituksen palo jonka sait minussa aikaan yhteisenä aikanamme, tuntuu lepattavan tuulessa epävarmuuden armoilla. Henk kohtaisesti en ole vielä luovuttanut, sinusta en tiedä koska et ole hetkeen ollut henkisesti läsnä

Vierailija
1900/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee ahdistus. Ikävöin. Haluaisin puhua, mutten voi. Haluaisin pyytää anteeks kaikkea. Sitä että joudut aina keskelle draamaa. Sitä että tahtomattas oot joutunu niin monesti keskelle perheriitaa ja mustasukkasuutta. Sitä että kuitenkin ihastuin. Ja että ehkä pilasin teidän välit, vaikken tarkottanu, enkä ikinä ääneen mitään myöntänyt. Sitä että ikävöin sua joka helvetin hetki, vaikken ikinä tarvinnut kun katsees silloin tällöin.

Sä oot aivan liian lähellä ollakses noin kaukana. Toivon näkeväni sut pian.

Tunnisteita?

J:lle

Ketju on lukittu.