Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kuinka voitkaan olla noin ihana ja viehettävä! Sydän tässä särkyy kun haluaisin niin rakastaa sinua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä mitä haluat meinaat ajattelet tai suunnittelet tekeväsi.
Eikö se nyt ole selvää mitä minä meinaaan. Sinusta on tosi vaikeaa ottaa selvää - haluatko meistä parin, vai pelkkää ystävyyttä?
Ei ole kysytty.
Koitan selvittää asian oikeaa laitaa koko ajan...
Yleensä naisista on saanut paremmin selvää kuinka paljon on sitä vastakaikua, mutta sinä olet sellainen arvoitus? Onko kaikki vaan yksipuolista ja olen friendzonetettu?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja sinun kivaa seuraasi... <3
Samoin..
Tiedätkö mitä, en ajatellut epäonnistua. En kylläkään ala väittää, että voisin kadottaa kaiken pois. Mutta siltikään tärkeimmässä, en aio epäonnistua, ainakaan helposti.
Jos nyt sinua näen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä, en ajatellut epäonnistua. En kylläkään ala väittää, että voisin kadottaa kaiken pois. Mutta siltikään tärkeimmässä, en aio epäonnistua, ainakaan helposti.
Jos nyt sinua näen.
Miehelle vai naiselle? Missä tärkeimmässä?
Ihan vilpittömästi kysyn, että ihanko tosissanne tässä ketjussa kuvittelette keskustelevanne juuri oikeiden ihmisten kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi kysyn, että ihanko tosissanne tässä ketjussa kuvittelette keskustelevanne juuri oikeiden ihmisten kanssa? :D
Tuskinpa
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kunhan keskustelen. Viihdettä tämäkin. Kivempaa kuin nuo kaikki muut palstan keskustelut. En usko että hän koskaan on kirjoittanut tänne. Lukea on voinut, mutta ei kirjoittanut.
Mitä kuuluu mies? Miten on kesäloma alkanut? ♡
Missä olet haaveideni mies?! Muut ympärillä pariutuu, minä vain kuljen kaduilla aaveena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää kuuluu ja hyvinhän se lomakin on alkanut. Entäpä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli koko yö.
Olit minun, ja minä olin sinun.
Kiihkoa, rakkautta. Katsoit silmiini, ja sanoit kauniiksi. Kosketit kehoani, rakastit sitä, halua silmissäsi.
Rakastan mies Sinua! Tuoksusi, vartalosi muodot, sen tunne kun hukun syliisi. Miehisyytesi on turvasatamani, intohimon alkulähde. Haluan tehdä kaikkea sitä mitä vain nainen voi tehdä, tuntea jokaisen sopukan kehossasi, tuntea miehisyytesi syvyys. Maistaa ja tuntea kiihkosi.
Haluan, tahdon sinua. Pidit minua hyvänä ja sytytit minut niin kuin ei koskaan ennen. Olen sinusta riippuvainen mies.Meillä on kaikki elämämme yöt. Haluan. Tarvitsen. Rakkaani.
Kannattaa lähettää tällaiset sille rakkaalle suoraan kerta on jo sänkyyn asti päätynyt. Tuskin se vauvapalstaa lukee. Menee täällä ihan hukkaan tällaiset.
Niin ja eihän se mies näytä edes vastaavan. Yksipuolinen ihastus, joka käyttää naista vain patjana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää kuuluu ja hyvinhän se lomakin on alkanut. Entäpä sinä?
Hyvin on loman alku mennyt. Yksin mökillä tosin. . ♡
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo onnistuneeni unohtamaan sut, mutta viime yönä kävit taas mun unissa monta kertaa ja aamulla oli taas ikävä. Hetken herätessäni jopa jostain syystä mietin, että en vielä voi lähteä lomailemaan muualle loppukesäksi, kun haluan ensin törmätä sinuun. Mitä tämä tällainen on. Alitajunta yrittää kiusata. No en kuuntele sitä. Toivottavasti sulla on ihana kesä 🌞 Ainakaan minuun törmäämistä ei tarvi nyt hetkeen pelätä 😉
Tässä ehkä olen! Laita kaipaamasi henkilön etunimen vika kirjain tänne, niin oikein osuessa näytän sinulle kasvoni!
Helpottavaa tietää ettei nähdä pitkään aikaan. En kaipaa. Mikä vapaus ja rauha ✌
Vierailija kirjoitti:
Helpottavaa tietää ettei nähdä pitkään aikaan. En kaipaa. Mikä vapaus ja rauha ✌
Miksi sitten tänne kirjoitat, tää oli "kaipaan"-palsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänteispsygologiaa. Eli on tuskasta kun ei nähdä. Kaipaa pirusti mutta ei myönnä. Ikävä ja ihastus pitää otteessaan.
Ja mieheltä oli se viesti.
Terkuin 😂👌
Puhelin löytyy, säpo löytyy, osoite löytyy...millä ottaisin yhteyttä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänteispsygologiaa. Eli on tuskasta kun ei nähdä. Kaipaa pirusti mutta ei myönnä. Ikävä ja ihastus pitää otteessaan.
Ja mieheltä oli se viesti.
Terkuin 😂👌
No eikö kuitenkin kannattais käydä törmäämässä, jos se vaikka helpottais?
Olet maailman komein mies