Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1901/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minun vain olla. Ei tämä tästä enää paremmaksi muutu.

Vierailija
1902/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minun olla hiljainen tuuli

joka kevyesti vain puhaltaa.

Ei ehkä enää etsi etsimäänsä

ei sydäntään enää halua haavoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt vähän itsekin. Ollaan jankattu tässä samaa asiaa jo vaikka kuinka pitkään eikä mikään ole muuttunut!! En halua naimisiin enkä lapsia. Perheeni ei myöskään hyväksyisi toisella kierroksella olevaa isukkia, joka on iältään lähempänä vanhempieni ikää... Älä roiku enää minussa, kun voisit saada jonkun itsellesi sopivamman naisen! Jos nyt aloittaisit unelmanaisen etsimisen, siihen pitäisi varata ainakin vuosi. Sitten ainakin vuosi seurustelua, riippuen naisen iästä. Mitä nuorempi, sitä helpommin mieli voi muuttua ja enemmän aikaa tarvitaan. Naimisiin ja vauvoja tekemään pääsisit joka tapauksessa vasta muutaman vuoden päästä. Mieti nyt! Kannattaako elämä tuhlata tällä tavoin av:lla?

Vierailija
1904/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitset parempaa! :)

Vierailija
1905/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähetti hurmaavalle miehelle terveisiä? Nimikirjaimet?

Vierailija
1906/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisit minut nyt, lopettasit heti haaveilemisen. Minulla on huono ja laikukas iho, naama täynnä ihomatoja. Huonot hampaat. Jostain syystä naama on mennyt ihan pyöreäksi, ei ollut tällainen ennen. :O 

Olin vasta reissussa ja en yhtään ihmettele miksi kukaan ei katsonut kertaakaan kahta sekuntia pidempään. :)

Vierailija
1907/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele nyt vähän itsekin. Ollaan jankattu tässä samaa asiaa jo vaikka kuinka pitkään eikä mikään ole muuttunut!! En halua naimisiin enkä lapsia. Perheeni ei myöskään hyväksyisi toisella kierroksella olevaa isukkia, joka on iältään lähempänä vanhempieni ikää... Älä roiku enää minussa, kun voisit saada jonkun itsellesi sopivamman naisen! Jos nyt aloittaisit unelmanaisen etsimisen, siihen pitäisi varata ainakin vuosi. Sitten ainakin vuosi seurustelua, riippuen naisen iästä. Mitä nuorempi, sitä helpommin mieli voi muuttua ja enemmän aikaa tarvitaan. Naimisiin ja vauvoja tekemään pääsisit joka tapauksessa vasta muutaman vuoden päästä. Mieti nyt! Kannattaako elämä tuhlata tällä tavoin av:lla?

No ei se sun A.L mies täällä roikukaan. Sinä olet vainoharhainen. Täällä on vain naisia.

Vierailija
1908/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Vierailija
1909/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä meidän hetkemme aika on. Onko se ollut jo. Onko se vasta tulossa. Vaiko onko se kadonnut jo kokonaan?

Vierailija
1910/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Lopetetaan yhteydenpito. Ei tämä ole tuntunut mukavalta kummastakaan enää pitkään aikaan. 

Vierailija
1911/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit takaisin töihin, siellä olisi nuoria, perhekeskeisiä ja iloisia naisia vaikka minkä verran mistä valita. 

Vierailija
1912/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako rakkausviestiä olet saanut minulta näiden monen vuoden aikana? Pyöreät 0!!! Olet varmasti monta kertaa miettinyt, ettei tämä juttu toimisi pidemmän päälle? En ihan rehellisesti sanottuna ole rakastunut, en luota sinuun pätkän vertaa, minusta on parempi ja turvallisempi, ettei nähdä. Lähinnä vain pelkään sinua. Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää ja että löydät vielä kaltaisesi naisen. 

Vierailija
1913/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli tuule sinne missä muruseni on... eli parisataa metriä kaakkoon.

Vierailija
1914/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet enää kuollut entinen ihastus muistojen kasassa.

Vierailija
1915/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uuden naisen etsiminen saattaa vaikuttaa työläältä, mutta se on sen arvoista. Sitten kun löydät jonkun ja rakastut ja sinuun rakastutaan, niin silloin unohdat entiset. Vaikka usein väität etten tajua mistään mitään ja minulla ei ole mistään kokemusta, niin voin sanoa että kun löytää sellaisen ihmisen jonka kanssa tunteet ovat molemminpuoliset, niin silloin miettii vain miksi en lähtenyt jo aikaisemmin... Älä tuhlaa elämääsi enää tähän toivottomaan juttuun. Kadut sitä vuosien päästä.

Vierailija
1916/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö olekin tyhmä kun kaikista haukuista ja nolaamisista huolimatta kirjoitan sinulle? 

Vierailija
1917/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille.

Vierailija
1918/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli juhlittua eilen ja nyt on morkkis päällä. Olisitpa rakas mieheni nyt täällä mun kanssa. ;)

Vierailija
1919/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö olekin tyhmä kun kaikista haukuista ja nolaamisista huolimatta kirjoitan sinulle? 

Niin, haukuit ja nolasit. Lopeta jankutus.

Vierailija
1920/8206 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa vieressä silittämässä.

Ketju on lukittu.