Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ajattelen että teen sen sitten kun olen saanut tehtävät tehtyä ja pääsen pois.
Hyvää kesää sinulle ja toivottavasti tapaat vielä jonkun kivan, omantyyppisesi ihmisen. :)
Kunhan pohdiskelen itsekseni kun en muutakaan voi.
Jos on mitä syö niin syötkö sä ilkeää ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle mitä syön. Minusta tuo on ilkeää mitä itse kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä mitä haluat meinaat ajattelet tai suunnittelet tekeväsi.
Eikö se nyt ole selvää mitä minä meinaaan. Sinusta on tosi vaikeaa ottaa selvää - haluatko meistä parin, vai pelkkää ystävyyttä?
No mikäpä estää ottamasta selville?
Näin unta, että olit muuttanut Helsinkiin.
Nyt minusta tuntuu, että parempi ehkä näin. Ikävä jää silti, eikä se katoa koskaan. Toivottavasti ajattelet mua joskus, rakkaudella.
Silti haaveilen, että kohtalo jotenkin saattaisi meidät vielä yhteen. Itse en voi tehdä mitään.
Hänellä on kiltit silmät. Sitä arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä mitä haluat meinaat ajattelet tai suunnittelet tekeväsi.
Eikö se nyt ole selvää mitä minä meinaaan. Sinusta on tosi vaikeaa ottaa selvää - haluatko meistä parin, vai pelkkää ystävyyttä?
Ei ole kysytty.
Lähtisitkö kahville Kauppatorin rantaan. . Hyvä tuuli ja auringon paiste 😉
Kuinka joku auto saa sydämen pamppailemaan...olitkohan?
Vierailija kirjoitti:
J (mies),
Tavattiin pari viikkoa sit harrastuksen parissa ja veit multa jalat alta aika nopeessa ajassa. Ollaan melkein siitä asti viestitelty, mä vihjailen sulle pikkutuhmia asioita ja oot vastannu flirttiin takas. Nyt susta ei oo muutamaan päivään kuulunu mitään, vaikka mä laitoin viimeisimmän viestin, johon olis pystynyt vastaamaankin jotain. Välillä susta saa sen kuvan et sua ei kiinnosta ja vastailet vain kohteliaisuudesta, välillä taas vaikutat oikeasti kiinnostuneelta. Ja mä en halua vaikuttaa liian innokkaalta... En järjettömän ujouteni takia uskalla kysyä suoraan ja kasvotusten kun nähdään, menen ihan puihin, niin kuin yks päivä viestissäni kirosinkin hakkaavani päätä seinään ujouteni takia ;)
Jos oot musta kiinnostunut muuten kuin kaverina, niin voisitko kiltti ilmaista sen selvin merkein, ennen kuin särjen sydämeni? Tai jos ei kiinnosta, niin kerro se suoraan. On erittäin epätodennäköistä et luet tän, mut jos sattuisitkin lukemaan, niin laita mulle joku kiva viesti, tai ens viikolla kun nähdään, niin kerro miltä susta tuntuu? - E
Kirjoitin tämän viestin tasan 3 viikkoa sitten. Viime yönä istuttiin rannalla iskelmäfestareiden nurkilla ja Haloo Helsingin soittaessa taustalla tapahtui ensisuudelmamme. Case closed.
Kanssakeskustelijat, jaksakaa uskoa ihmeisiin. Mäkin uskoin. ❤
Vierailija kirjoitti:
Lautasen sijaan kääntäisin katseen ihmisiin.
Onko ystäviä, onko pitkäaikaisia? Vaihtelevat kaverit ja ystäväpiirit on aina epäilyttävää.
Miten puhuu vanhemmistaan, millaiset välit perheeseen?
Nuo kertoo ihmisestä yllättävänkin paljon.
Helposti ihastuneena luulee toisen olevan ilkeä, koska näkee kaikkialla syitä peruuttaa, saa ihan suorat pakit jne.
Harva kuitenkaan on oikeesti ilkee ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minusta tuntuu, että parempi ehkä näin. Ikävä jää silti, eikä se katoa koskaan. Toivottavasti ajattelet mua joskus, rakkaudella.
Silti haaveilen, että kohtalo jotenkin saattaisi meidät vielä yhteen. Itse en voi tehdä mitään.
Mikset voi? Kai sulla yhteystiedot on?
Vierailija kirjoitti:
"Itse en voi tehdä mitään."
Ehkä ei ole halua tai uskallusta.
Älä tee mitään jos se on väärin toisia kohtaan.
Ei ole reilua toista "yllyttää" ottamaan yhteyttä mistä saattaisi seurata jotain negatiivista.
En ymmärrä tuollaista. Kaivataan mutta ei kaivata. Ei tarpeeksi...ehkä.
Voi jarkkokulta, salarakkaani. Oletpa ihana. Soita kun pääset vaimoasi pakoon. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi lähtisin, satoi tai paistoi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J (mies),
Tavattiin pari viikkoa sit harrastuksen parissa ja veit multa jalat alta aika nopeessa ajassa. Ollaan melkein siitä asti viestitelty, mä vihjailen sulle pikkutuhmia asioita ja oot vastannu flirttiin takas. Nyt susta ei oo muutamaan päivään kuulunu mitään, vaikka mä laitoin viimeisimmän viestin, johon olis pystynyt vastaamaankin jotain. Välillä susta saa sen kuvan et sua ei kiinnosta ja vastailet vain kohteliaisuudesta, välillä taas vaikutat oikeasti kiinnostuneelta. Ja mä en halua vaikuttaa liian innokkaalta... En järjettömän ujouteni takia uskalla kysyä suoraan ja kasvotusten kun nähdään, menen ihan puihin, niin kuin yks päivä viestissäni kirosinkin hakkaavani päätä seinään ujouteni takia ;)
Jos oot musta kiinnostunut muuten kuin kaverina, niin voisitko kiltti ilmaista sen selvin merkein, ennen kuin särjen sydämeni? Tai jos ei kiinnosta, niin kerro se suoraan. On erittäin epätodennäköistä et luet tän, mut jos sattuisitkin lukemaan, niin laita mulle joku kiva viesti, tai ens viikolla kun nähdään, niin kerro miltä susta tuntuu? - E
Kirjoitin tämän viestin tasan 3 viikkoa sitten. Viime yönä istuttiin rannalla iskelmäfestareiden nurkilla ja Haloo Helsingin soittaessa taustalla tapahtui ensisuudelmamme. Case closed.
Kanssakeskustelijat, jaksakaa uskoa ihmeisiin. Mäkin uskoin. ❤
Hieno juttu! Miten kaikki tapahtui?
Katsoit minua pitkään kun odotimme bussia 29.6 helsingissä.Mikset avannut keskustelua?.Itse en uskaltanut,koska olen hieman ujo.Toivon TODELLA paljon että näkisimme vielä joskus ja avaisit silloin keskustelun
Ei vaan kiinnosta nähdä ja jutella, siinä syy.
Toivon joka päivä, että tapaisit jonkun uuden tytön, vaikka sitten kaupan kassaneidin.