Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Me ei ainakaan voida törmätä, kun kumpikin taitaa olla aina vain kotona. Ja sitten jos sieltä kotoa poistutaan, niin mennään aivan eri paikkoihin. Edes ruokakaupassa ei voida törmätä, kun käydään eri kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Me ei ainakaan voida törmätä, kun kumpikin taitaa olla aina vain kotona. Ja sitten jos sieltä kotoa poistutaan, niin mennään aivan eri paikkoihin. Edes ruokakaupassa ei voida törmätä, kun käydään eri kaupoissa.
Kuulostaa hyvältä.
Eipä oltaisi koskaan tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Törmäämisen voi myös järjestää, kerrot vaan missä ja milloin.
En halua enää tavata. Olen sitä paitsi väsynyt ja rumentunut. Koitan aloittaa huomenna touhuamisen, vaikka ei kiinnosta kakan vertaa. Kunhan vaan pääsen pois täältä syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et sitten mene hänen kauppaansa, jos tiedät missä hän käy?
Nukuttaa! Haluaisin nukkua lusikassa mies? ♡
Ai samalla lailla kuin rouvan kanssa? :)
Tänään oli lämmin päivä, eka heinäkuuta. Sain pestyä muutaman toppavaatteen ja pistettyä ne komeroon saatana.
Selvä uskon vasta sitten jos pieraiset parvekkeeni ala. Muuten en usko.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua ❤
Ketä sulla on ikävä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan j ä r k y t t ä v ä ikävä, M💔
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Pomolle terveisiä!
ja siinä vaiheessa, kun sillekin yksi ja sama, voit aina pyöriä lisää, ei missään ja kenelläkään väliksi.
Sellasta se. Olisit kunnioittanut vaimoasi.
Ihan hirvee ahdistus. Ikävöin. Haluaisin puhua, mutten voi. Haluaisin pyytää anteeks kaikkea. Sitä että joudut aina keskelle draamaa. Sitä että tahtomattas oot joutunu niin monesti keskelle perheriitaa ja mustasukkasuutta. Sitä että kuitenkin ihastuin. Ja että ehkä pilasin teidän välit, vaikken tarkottanu, enkä ikinä ääneen mitään myöntänyt. Sitä että ikävöin sua joka helvetin hetki, vaikken ikinä tarvinnut kun katsees silloin tällöin.
Sä oot aivan liian lähellä ollakses noin kaukana. Toivon näkeväni sut pian.