Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1821/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oetko päässyt näkemään lapsiasi? :) 

Vierailija
1822/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistit sitten viestin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan kanssa yhdessä valittiin penskoille erikoiset nimet ja vielä niin että toisen nimen loppu on sama kuin rouvalla ja toisen sama kuin aviomiehellä.... :D Sitten pitäisi saada uusia kakaroita nuoremman naisen kanssa ja sama nimen muuntelu jatkuu... Mariel! :D Ei vattu... :D

Vierailija
1824/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset välitä lapsistasi jotka joskus rouvasi kanssa halusit? Luuletko, että tuollainen käytöksesi tekee joskus nuorempaan naiseen vaikutuksen? Ei kukaan halua sinulle yhtäkään kersaa, jos et välitä niistä pätkän vertaa.

Vierailija
1825/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistit sitten viestin... :)

Just joo. Katson lähinnä miten fiksu sun pomo on.

Siinävaiheessakuneisaavauvallasanoaettäseporukankuuluisiollaeduskuntatalolla,poisto,janeonsielläseuraavanapäivänä

Hilluhan sinä, tämä on vauva ei homma plus seiskapäivää.

Kukaan ei tipu enää näihin, eikä täällä kukaan käy, koska järkevät olet karkottanut.

Pus!

Vierailija
1826/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut sinulle monta tuhatta kertaa, etten ole rakastunut sinuun enkä ole ollut enää pitkään aikaan. Tunteet kuolivat tehokkaasti, kun tajusin mm. etten ole sinulle tasaveroinen ihminen vaan joku jolle on kiva tehdä inhottavia temppuja ja nolata muiden nähden. Olen miettinyt myös mitä yhteistä meillä olisi ja mitä haluamme tulevaisuudelta - ihan eri asioita.... En pysty seurustelemaan kanssasi, koska en tuntisi oloani hyväksi seurassasi, en pystyisi asumaan yhdessä, en pystyisi kuvittelemaankaan naimisiinmenoa, en halua lapsia. Löydät kyllä jonkun toisen, joka voi antaa nuo sinulle. :)

Vierailija
1827/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut sinulle monta tuhatta kertaa, etten ole rakastunut sinuun enkä ole ollut enää pitkään aikaan. Tunteet kuolivat tehokkaasti, kun tajusin mm. etten ole sinulle tasaveroinen ihminen vaan joku jolle on kiva tehdä inhottavia temppuja ja nolata muiden nähden. Olen miettinyt myös mitä yhteistä meillä olisi ja mitä haluamme tulevaisuudelta - ihan eri asioita.... En pysty seurustelemaan kanssasi, koska en tuntisi oloani hyväksi seurassasi, en pystyisi asumaan yhdessä, en pystyisi kuvittelemaankaan naimisiinmenoa, en halua lapsia. Löydät kyllä jonkun toisen, joka voi antaa nuo sinulle. :)

herra siunakkoon sää tarvit jotain apua tuohon pakkomielteeseesi. Tuskin sinua kukaan on yrittänyt pokata, minua enää lähinnä säälittää nämä sun oudot jankutukset täällä. 

Vierailija
1828/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä enempää kuin, että et vaadi minulta rakastumista ja parisuhdetta. En pysty antamaan niitä sinulle! Enkä kenellekään muullekaan. Ajattelen, että minun on parempi elää yksin, koska en tunne suuria rakkaudentunteita enää. Minusta rakkaus on vain tyhmää aivotonta peliä, joka kestää aikansa. 

En pysty asumaan kenenkään kanssa kahdestaan, koska en jaksa katsella sen toisen naamaa päivästä toiseen (ja luulen, että jossain vaiheessa se toinen kokisi samoin). En pidä lapsista enkä halua omia. 

Miksi minun pitäisi siis väkisin yrittää parisuhdetta, josta ei seuraa mitään hyvää? 

Vierailija
1829/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyydä enempää kuin, että et vaadi minulta rakastumista ja parisuhdetta. En pysty antamaan niitä sinulle! Enkä kenellekään muullekaan. Ajattelen, että minun on parempi elää yksin, koska en tunne suuria rakkaudentunteita enää. Minusta rakkaus on vain tyhmää aivotonta peliä, joka kestää aikansa. 

En pysty asumaan kenenkään kanssa kahdestaan, koska en jaksa katsella sen toisen naamaa päivästä toiseen (ja luulen, että jossain vaiheessa se toinen kokisi samoin). En pidä lapsista enkä halua omia. 

Miksi minun pitäisi siis väkisin yrittää parisuhdetta, josta ei seuraa mitään hyvää? 

Mitä ihmettä jaksat jauhaa tästä? Miten kukaan sinua yrittää jos et tahdo olla sen (tai kenenkään muunkaan normaalin) kanssa? En usko että kukaan sinua on yrittänyt, joku on ollut varmaan mukava ja olet ymmärtänyt sen väärin. Mene mielenterveystoimistoon niin joku auttaa sinua tuon jatkuvan jankuttamisen kanssa miten sinua ei nyt kiinnosta olla jonkun tyypin kanssa.  

Vierailija
1830/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin nyt viimeisen kerran, A! Haluan vain, että asia on käsitelty eikä jää epäselvyyksiä. 

Minulla on paljon touhua nyt kesällä. Keskityn jatkossa niihin. Syksyllä muutan pois. 

Vierailija
1831/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

herra siunakkoon sää tarvit jotain apua tuohon pakkomielteeseesi. Tuskin sinua kukaan on yrittänyt pokata, minua enää lähinnä säälittää nämä sun oudot jankutukset täällä. 

Palstan moderaattori vähän pelästyi, ei uskalla pro persuilla, joten jatkaa täällä kulunutta läppäänsä.

Juu, odotan että lennät turvallesi juuri siihen, kännissä on vaikea pysyä pystyssä paskamyrskyssä.

Good luck, sanoma ei nimittäin diggaa kovasti poliittisesta agiteeraisesta, ja vauvapalstaksi, öh, c Järvinen ja tissit ja Jenni V.

Ehkä uusi karhukierros;)!

Ymmärtääkö joku mitä tuossa lukee?

Vierailija
1832/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin nyt viimeisen kerran, A! Haluan vain, että asia on käsitelty eikä jää epäselvyyksiä. 

Minulla on paljon touhua nyt kesällä. Keskityn jatkossa niihin. Syksyllä muutan pois. 

Tirsk. Juu, eiköhän se tyyppi tämän tajua näin vauva-lehden kautta? Lopeta nyt sitten netissä pyöriminen ja keskity niihin juttuihisi

Vierailija
1833/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää! 

Vierailija
1834/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa me joskus törmättäis jossain - vaikka kirjaimellisesti :D

Vierailija
1835/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei törmätä!

Vierailija
1836/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan moderaattori vähän pelästyi, ei uskalla pro persuilla, joten jatkaa täällä kulunutta läppäänsä.

Juu, odotan että lennät turvallesi juuri siihen, kännissä on vaikea pysyä pystyssä paskamyrskyssä.

Good luck, sanoma ei nimittäin diggaa kovasti poliittisesta agiteeraisesta, ja vauvapalstaksi, öh, c Järvinen ja tissit ja Jenni V.

Ehkä uusi karhukierros;)!

Ymmärtääkö joku mitä tuossa lukee?

Ei tietenkään, sori et valitettavasti ole kuin muun ohessa nopeasti heitetty kommentti. Luultavasti Laudatur äikästä ihan ok kielen hallintaa.

Mitäs sitten vinoilisit?

Tuliko Raaseporiin karhunkierros? Voisin osallistua, isäni kanssa;)

Vierailija
1837/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tasan kapitalismin takia katto nyt pään päällä, ja perintöä odotellessa, vai kuinka?

Olen niin odottanut että sponsoitu taiteesi näkyisi jossain, hiljasta on. Kirja? Teatterit?

Karma on juuri se.

Vierailija
1838/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö

Vierailija
1839/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääliö

Mikäs nyt harmittaa, leikit täällä toista, Öhm vuoden, ja minä vasta aloitin.

En kirjoittanut sinulle, en pyytänyt stalkkaamaan ylipäätään, älä oleta että joutessani en hiukka kiusaa.

Ääliö? No sellainen joka olisi heitetty ns. suuressa tehtävässä poliisiasemalta ulos ( krapulaisena pummina ) ilman, että olisin a. vienyt b. puuttunut. Siinä kai sinun viimeinen hyvä tekosi kenellekään.

Olisit miettinyt, nyt vähän myöhästä, ja se vain tämän saitin komåensaatio.

Karma on. Et sinä mitään järkevää saa aikaiseksi, mitä tuhota. Siksipä ihan sama.

Pus.

Vierailija
1840/8206 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan ne voi poistaa?

Vai taasko kakkosmies? Eh?

Ketju on lukittu.