Enbuske: Vauva.fi on pahempi kuin mikään miesten sikailurinki
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahemp…
Pakko sanoa, että Touché. :D
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi, on meinaan niin kaksinaismoralistista Jeesustelua koko vauvafoorumi. Ihan hyvä jos joku sen sanoo ihan ääneen täälläkin 24h meuhkaaville.
Eli sinulle.
Oletpas nokkela, Enbusken kirjoitus oli täyttä asiaa. Vauva on naisten sikailurinki nro1, karisee ne ylevät moraaliharhat kummasti kun joku kerrankin sanoo ääneen minkälaisia sikoja naiset todellisuudessa ovat. Täältä voi sitä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät siis sadojutuista?
Sinkkunainen
Sadoilu on elämäntapani. Mutta en koske eukkoihin, turha luulla. Olen bear-homo eli kelpuutan vain pulleimmat, karvaisimmat ja irstaimmat setämiehet parittelukumppaneikseni.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on väärässä. Av-mammoilla ei ole sen suuruista vaikutusvaltaa muiden mielipiteisiin mitä julkkiksilla ja idoleilla on. Mun teini ei ainakaan osta mitään mun mielipidettä.
Mutta se fb-ryhmä oli suljettu eli kukaan ulkopuolinen ei altistunut manipulaatiolle.
No luepa aluksi vaikka sitä Cheekin sanoittelua.
Hih. Pelottaako piskuista Tuomo-poikaa elämää nähneet rivosuiset mammat?
Onhan täällä ihan samalla lailla naistenkin mollausta. Minusta jopa pahempia asioita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, hyväveliverkosto läyh läyh. Tää on anonyymi palsta, totta kai meno on sen mukaista. Mut tietysti nyt pitää alkaa naisia haukkumaan että saadaan huomio pois noista mulkuista.
Tämähän olikin juuri En Pusken kirjoittelun päämäärä. :) Lirkutella muka viisaita ja kääntää asetelma toisinpäin eli hyökätä näennäisesti jotain Vauvapalstaa kohtaan, jotta saisi kohuun puuttumisen sijasta epäsuorasti syyllistää naisia. Näin hän siis kuvitteli saavansa huomion pois Sisäpiirin puuhasteluista, mutta sori vaan Emppu, taktiikkasi ei oikein uppoa meihin, jotka osaamme ajatella ihan omillakin aivoillamme. :)
PS. Nyt Emppu astui ojasta allikkoon, sillä vahvisti olevansa hyvin tietoinen palstasta eli todennäköisesti seuraa kirjoittelua hyvinkin aktiivisesti. :) Tiedä, vaikka ottaisi osaakin keskusteluun... Olkaamme varuillamme.
PPS. Haista kakka Emppu-Pemppu. :)
Ollaanko jo pahempia ku mopokerhot?
Jos mode ei sensurois, miettikää mitä sitten oltaisikaan! Mother fuckers.
tämähän on miesten omistaman Sanoman ylläpitämä palsta, joten paa Enpuske sinne terveisiä.
Vauvapalstalaiset ei sentään ole sortaneet miehiä viimeiset 900 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen, että Ylilauta on pahempi.
Totta, mutta ylilaudalla ei arkistoida ketjuja niin pitkään kuin täällä, vanhimmat ketjut jo yli 10 vuotta. Samaten ylis ei tule googlella ensimmäisiin osumiin niin kuin av. Ja tosiaan tuo että av on Sanoman palsta, ylis jonkun ykistyisen jonnen, tekee aika paljon palstan painoarvoon.
Onkohan Tuomas tämän palstan feminismijankkaaja? Joku patoutuma Tuomaksella on naisia kohtaan, koska aina kun miesten huonosta käytöksestä tehdään juttu johonkin lehteen, niin Tuomas vetää heti esille "kyllä naisetkin tekee niin"-kortin.
En yleensä pidä Enbuskesta, en hänen mielipiteistään, enkä varsinkaan hänen tyylistään esittää niitä. Mutta tässä hän on oikeassa.
Ihan yhtä paljon mies kuin naisporukoissakin kielenkäyttö näissä asioissa on todella ala-arvoista.
Ärsyttää tän jengin kaksinaamaisuus. Esiinnytään tietyissä kampanjoissa edustajina, mutta ei kuitenkaan kannateta henkilökohtaisesti kamjanjan arvoja.
Vauva.fi:ssä ei sentään teeskennellä, eikä täällä kirjoittavalla ole mitään motiiveja teeskentelyyn.
Enbuske on tällä kertaa oikeassa, luulen että moni ei edes huomaa kuinka ala-arvoista sikailua tämäkin foorumi oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustelevat sekä naiset että miehet, perheelliset ja lapsettomat. Mutta koska nimi on vauva.fi, vedetään aina sellaisia johtopäätöksiä, että siellä ne mammat haukkuu ja valittaa.
Niinpä. Taitaa täällä nykyään olla yliedustettuna jo paljon muita kuin meitä mammoja. Ainakin esim vela-ketjuja peukutetaan järjettömästi. Samaten lapsivihaketjuja. Luulen että täällä pyörii aika paljon kaikenikäisiä _lapsettomia_ henkilöitä; naisia että miehiä. Yllättävän paljon myös "mummoutuneita", eli näitä jotka on saatelleet omat lapsensa maailmalle jo viisi pierusotaa sitten.
Pienten lasten äidit lienee jo vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalaiset ei sentään ole sortaneet miehiä viimeiset 900 vuotta.
Onneksi suomalaisten miesten kohtelu on aina ollut fantastista. Kun ollaan oltu vapaita pari sukupolvea me miehet, sitä ennen orjia, ali-ihmisiä ja tykinruokaa. Jonkun tutkimuksen mukaan kohtelu oli jopa pahempaa kun tummaihoisilla orjilla.
Joten on varmasti ollut upeaa olla suomalainen mies historian saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Embuske on siis av-mamma :o
Päivän paras :DDD
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, hyväveliverkosto läyh läyh. Tää on anonyymi palsta, totta kai meno on sen mukaista. Mut tietysti nyt pitää alkaa naisia haukkumaan että saadaan huomio pois noista mulkuista.
Mistä ihmeen mulkuista? Mammat on taas lukeneet viikottaisen Seiskansa, missä oli epämääräinen juttu julkkismiesten keskusteluryhmästä. Naiset itse jauhavat paskaa miehistä ja miehistään, missä tahansa kohtaavatkin. Ja siinä ei tietenkään ole mitään väärää?