Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuske: Vauva.fi on pahempi kuin mikään miesten sikailurinki

Vierailija
05.05.2017 |

Kommentit (335)

Vierailija
181/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo sananvapaus kumma asia. Nyt kun naiset voivat ensi kertaa ikinä muotoilla sanoiksi sitä, mitä ovat joutuneet ikänsä kokemaan, se on niin väärin. Itse naisena koen, että koko ajan on ulkonäkö ollut se asia, mikä merkkaa. Aikuisena se tätä miesten 'Panisin -en koskis tikullakaan" puhetta sekä sanoina että tekoina. Ja se seksuaalisten tekojen valta on edelleen miehillä, kun miestä ei voi raiskata. Nyt tätä valtaa murretaan sillä, että naiset sanovat, ettei miehet olekaan niin ihmeellisiä, ettei miesten huonon käytöksen sietäminen olekaan ainoa tapa selvitä. Voidaankin antaa takaisin. Ihan niillä samoilla keinoilla, joita naisten alistamiseen on käytetty. Eikä se todellakaan ole kaunista ja ylevää.

Miten niin ei kelpaa? Jokaiselle naiselle olisi heti tuhat ottajaa. 

Koskaan ei Suomessa ole ollut sellaista tilannetta että normaali nainen ei saisi miestä jos niin haluaa. 

Mitä höpiset? Jokaiselle naiselle löytyy mies? Outoa näin 54 vuotiaana naisena, missä ne ottajat ovat? Vai tarkoititko 20vuotiaita kauniita naisia?

Juuri niitä tarkoitamme. Sinä olet valintasi jo tehnyt.. aikoinaan ;)

Vierailija
182/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuiko joku? Käsi ylös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän AV:ta samanlaisena anonyymina keskustelupalstana ja internetin törkyviemärinä kuin toista laatusivustoa, eli Suomi24:ää. Kuuleman mukaan kaikista ihmisryhmistä myös teinipojat lukevat tätä palstaa innokkaasti! :D Eli en ehkä lähtisi täysin anonyymia nettipalstaa, jota voi nimettömänä käyttää kuka vaan vertaamaan mihinkään FB:n suljettuun ryhmään. Vähän eri asia.

Vierailija
184/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille annettu tänään taas selkään -check

Pihvit marinoitumassa -Check

Salaatti tehty -Check

Sinkkumies

Vierailija
185/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske kaivanut esiin jonkun penisketjun jota edes minä, yötäpäivää päivystävä turhake en muista? Kyllähän sitä päiviteltävää aina löytyy, kunhan kaivaa, yleistää, kärjistää ja tekee oletuksia. Esim tuo että kaikki kirjoittavat ovat naisia joilla on lapsi. Kuinka väärässä voi olla? :D

Jos kuviteltaisiin että kaikki hsl:n julkisessa liikenteessä kuuluva keskustelu käsitettäisiin yhteisöksi joka tämäkin palsta on, sen keskustelutaso olisi paaaljon tasottomampi mitä täällä. Tarkoitan vaan, että tälläinen "tasottoman keskustelun" määrä on aina vakio, tapahtui se sitten naamalla tai ilman. Ehkä Enbuske sitten keskustelee ja argumentoi vain kaltaistensa älyköiden kanssa jos tulee yllätyksenä mistä kaikesta voi tekstiä saada. Mun mielestä sensuuri toimii täällä paremmin kuin hyvin ja homma toimii niin että tää paikka on kuin iso vessan seinä johon saa töhertää mitä lystää.

Penisketju taitaa olla tuolla seksipalstan puolella

Vierailija
186/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että E oli vain kateellinen koska BB-Joukoa on täällä ikävöity ja häntä ei ole kaivattu.

Miksi Sinkkumies dominoi tätä ketjua?

Vierailija
187/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo sananvapaus kumma asia. Nyt kun naiset voivat ensi kertaa ikinä muotoilla sanoiksi sitä, mitä ovat joutuneet ikänsä kokemaan, se on niin väärin. Itse naisena koen, että koko ajan on ulkonäkö ollut se asia, mikä merkkaa. Aikuisena se tätä miesten 'Panisin -en koskis tikullakaan" puhetta sekä sanoina että tekoina. Ja se seksuaalisten tekojen valta on edelleen miehillä, kun miestä ei voi raiskata. Nyt tätä valtaa murretaan sillä, että naiset sanovat, ettei miehet olekaan niin ihmeellisiä, ettei miesten huonon käytöksen sietäminen olekaan ainoa tapa selvitä. Voidaankin antaa takaisin. Ihan niillä samoilla keinoilla, joita naisten alistamiseen on käytetty. Eikä se todellakaan ole kaunista ja ylevää.

Miten niin ei kelpaa? Jokaiselle naiselle olisi heti tuhat ottajaa. 

Koskaan ei Suomessa ole ollut sellaista tilannetta että normaali nainen ei saisi miestä jos niin haluaa. 

Hyvin ovat piilossa onnistuneet pysymään ne kaikki minun tuhat ottajaani viimeiset kuusi vuotta...

Vierailija
188/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä ainaista kaksinaismoralismivinkuvonkua. Jotkut miehet on sikoja, jotkut naiset on sikoja. Tällä palstalla on kyllä ketjuja, joissa ruoditaan miesten meisselin kokoa tai naamakertoimia. Täällä on myös ketjuja, joissa ruoditaan naisten toosan väljyyttä ja sitä oikeaa perseen tai rintavarustuksen kokoa. Nämä jälkimmäiset tainneet jäädä kokonaan Enbuskelta huomaamatta.

Miehet ovat kieltämättä alkaneet joutua esineellistämisen kohteeksi. Naiset ovat sitä samaa esineellistämistä kokeneet vuosisatoja, eikä loppua näy. Miksi tämä on sitten miehille niin kova paikka?

Vierailija
189/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen, että Ylilauta on pahempi.

Vain koska sitä ei sensuroida.

Vierailija
190/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi jengillä kalahtaa täällä aika kovaa :D

Höpö Höpö. Taisi Tuomaksella kalahtaa ensin.

Vierailija
191/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitteleekohan Enbuske palstalla?

Juu, ninimerkillä Anaalihamsteri.

Roope Salmisella ja silikoni-tekoripsi-microbladingkulma- hiuslisäke-suihkurusketus-rakennekynsi-Saralla on addiktio vauva av-palstaan.

Vierailija
192/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos Buskekin tässä profeettojen ja kamujen ringissä, kuin noin otti luonnolle?

Vierailija
193/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske on väärässä. Av-mammoilla ei ole sen suuruista vaikutusvaltaa muiden mielipiteisiin mitä julkkiksilla ja idoleilla on. Mun teini ei ainakaan osta mitään mun mielipidettä. 

Vierailija
194/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mukaan yli 20- vuotias ei enää ole nainen. Ihanaa, vihdoin vapaus.

Todellakin olen piristynyt kun tajuan päivä päivältä viehättäväni miehiä vähemmän ja vähemmän.

Tänään vastaani tuli hyvätuulinen mummeli baskeri päässä. Tajusin, että hän oli todennäköisesti onnellinen. Vapaus ahdistavasta sukupuolivaatimus iästä.

Vapaus. Toivon siis, että tästälähtien saan elää ilman pienintäkään seksuaalista ( taikka muuta sensuuntaista) lähestymistä.

Vai meneekö se niin, että miehiä ärsyttää kun eivät saa niitä 20- vuotiaita ja sitten niitä ärsyttää katsoa vanhenevaa naista koska tämä ei enää ole 20 ? Eli kiusaavat sitten naisia ihan piruuttaan.

Tämä vuodatus tuosta kommentista, että jokainen nainen saa miehen ja jonkun tarkennus, että 20- vuotiaat.

Vierailija
195/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille annettu tänään taas selkään -check

Pihvit marinoitumassa -Check

Salaatti tehty -Check

Sinkkumies

Tykkäät siis sadojutuista?

Sinkkunainen

Vierailija
196/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin AV-mammana vain ja ainoastaan ahdistun ja huolestun kaikesta Tuomakseen liityvästä. Itse on kertonut mt-ongelmistaan, jotka alkoivat jo lapsuudessa, alakouluikäisenä kertonut olleensa jo terapiassa. Mietin, miten on mamma pientä Tuomasta hoitanut ja miten tuo lapsuus nyt hänen omaan vanhemmuuteen vaikuttaa. Jos olisi Tuomaksenkin lapsuudessa ollut vanhemmilla mahdollisuus AV-palstailuun ... oisko ollut erilaista?

Me voimme täällä jakaa anonyyminä murheitamme, mm. surkeaa seksielämää ja miehen pientä penistä surra. Mitä pahaa siinä on? Täällä voi surra, saada vertaistukea, saada kritiikkiä, tulla tyrmätyksi ja sen kautta saada uutta näkökulmaa omaan tilanteeseensa.

Ja tää on anonyymi Some. Pitääkö ottaa noin vakavasti tällainen. Huumori - se on hyvä ja terve ja Tuomaksellekin suositeltava defenssi! Monet kommentit tulvii ironiaa ja oivallusta, ihanaa viihdettä.

Ei yli miljoona suomalaista voi olla väärässä. Seuraajia on vauva av:lla enemmän kuin Tuomaksen ohjelmilla yhteensä.

Vierailija
197/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on väärässä. Av-mammoilla ei ole sen suuruista vaikutusvaltaa muiden mielipiteisiin mitä julkkiksilla ja idoleilla on. Mun teini ei ainakaan osta mitään mun mielipidettä. 

Mutta se fb-ryhmä oli suljettu eli kukaan ulkopuolinen ei altistunut manipulaatiolle.

Vierailija
198/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kyllä Enbuskea ihan fiksuna ihmisenä ja hyvänä kirjoittajana. Tuomas taitaa olla syntynyt 77 kuten minäkin. Kuuntelin parikymppisenä aina Kiss Fm aamutiimiä, jossa äänessä oli Henkka Hyppönen, Jenni Pääskysaari ja Tuomas E.

Toimittajan tehtävänä on nostaa esiin ajankohtaisia ilmiöitä ja sitähän aaveekin on: naisten hiekkalaatikko jossa lapioilla hakataan siskoa päähän kuin uhmaikäinen konsanaan.

(Se joka moikkas häntä sanoilla "mutta sinähän olet Tuomas Enbuske, moiii!!!" Ja Tuomas ihan ystävällisesti moikkas takas.)

Oikeasti tykkään vielä enemmän yhdestä toisesta Tuomaksesta, että terveisiä hänellekkin! :-)

Vierailija
199/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui ja upposi, on meinaan niin kaksinaismoralistista Jeesustelua koko vauvafoorumi. Ihan hyvä jos joku sen sanoo ihan ääneen täälläkin 24h meuhkaaville.

Vierailija
200/335 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi, on meinaan niin kaksinaismoralistista Jeesustelua koko vauvafoorumi. Ihan hyvä jos joku sen sanoo ihan ääneen täälläkin 24h meuhkaaville.

Eli sinulle.