Enbuske: Vauva.fi on pahempi kuin mikään miesten sikailurinki
http://blogit.iltalehti.fi/tuomas-enbuske/2017/05/05/vauva-fi-on-pahemp…
Pakko sanoa, että Touché. :D
Kommentit (335)
Lähipiirin painostukseen hiiltynyt hyväksyntää kaipaava vela, ruuhkavuosiin hukkuva itsensä kadottanut perheenäiti tai -isä, epätoivoonsa käpertynyt rakkaudenkipeä ikisinkku. Näitä mä lähinnä täällä näen, muutaman mielenterveyshäiriöisen ohella. Moni kirjoittaa kärjistäen, toivoen reaktioita, hyväksyntää, purkaen pahaa oloaan. Tänne ei kannata tulla lukemaan keskusteluja ilman paksua nahkaa, kaikkihan sen tietää.
Mutta että esimerkkinä miesten kokemasta syrjinnästä..? Täällä syrjitään tasapuolisesti aivan kaikkia. Huutia saa sekä julkisuuden henkilöt, että Prismassa tuulipuvussaan kulkenut Minna P. Toijalasta, koska kehtasi ostaa ykkösoluen lasten läsnäollessa herran pieksut sentään. Menisi lukemaan Iltalehden kommenttikenttiä. Tsiisus kraist mitä ihmiset omilla nimilläänkin kehtaa sinne näpytellä.
Cuckbuske ei uskalla/saa mainostaa Ylilautaa. :-D Vauvallahan ei saa puhua mistään mitään enää, joten ihmettelen mikä Cuckbuskea täällä muka ahdistaa. Vauvan än-aa-tee-äs-ii modetko? Ja ei en viitsinyt lukea/avata juttua.
Mua naurattaa ihan hirveästi, kun ajattelen niitä viattomia, naiiveja miespoloisia, jotka ovat lukeneet minun ja monen muun vitsejä ja provoja alahuuli väpättäen.
Naiset saavat tässä maailmassa niin paljon paskaa niskaansa, että sallittakoon edes sanan säilällä pieni rienaus. Sitäpaitsi minä kyllä tasa-arvon kannattajana haukun yhtä paljon naisia ja muutamaa androgyyniä hermafrodiittiakin.
Terve vaan Tuomas, av-mamma-kollega.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä inisijä, joka itekin haluaisi olla joskus Miäs. Peppukipuilee tätä asiaa jatkuvasti.
Onko Mies semmoinen hiiri, joka ei uskalla vastata mitään naisten törkeyksiin? Tyhmä äpärä olet.
Hän on vanha sovinistiukko. Tuskin vielä mieltää itseään ukoksi, mutta ei ne jutut ole sen terävämpiä, vaikka olisi vasta ukkoiän alkupuolella. Mutta ihan ukkoutunuthan se on jo ulkomuodoltaankin, eronnut vanha ukko, ja narsisti.
Kuuluuko Tuomas tähän sisäpiiriin, koska yrittää kirjoituksellaan kääntää huomion pois ryhmästä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko Tuomas tähän sisäpiiriin, koska yrittää kirjoituksellaan kääntää huomion pois ryhmästä?
Mihin sisäpiiriin? Seiskan Kääk-juoruihin perustat uutisvirtasi?
Siis sanoiko Embu että av on naisten palsta? Mistähän se kirjoittajien jalkovälit luulee nähneensä?
“Vauva.fi-nettisivulla naiset kirjoittavat asioita, jotka miesten kirjoittamina johtaisivat eduskuntakyselyyn ja vaatimuksiin sivun sensuroinnista.”
Eli luulee se tietävänsä anonyymipalstailijoiden sukupuolen. Noviisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko Embu että av on naisten palsta? Mistähän se kirjoittajien jalkovälit luulee nähneensä?
Juu, miehethän ne täällä miehiään haukkuu aamusta iltaan ja ulisevat kotitöistään.
Hei olen tiedätte-kyllä-kuka. Olen pahoillani, kirjoitin jutun, koska naiset saavat minut tuntemaan suunnatonta riittämättömyyttä, ja isot pojat taas eivät ota minua leikkeihinsä mukaan.
No ihan yleistä tietoa se on, että 85-90% kirjoittajista on naisia ja voi olla joinakin päivinä jopa suurempikin ennemmistö naisia. Joten aika huvittavaa kuinka joidenkin välitön reaktio on laittaa tuokin miesten syyksi, omassa sukupuolessa kun ei voi olla mitään huonoa.
Täällä on myös paljon naisviha -aloituksia ja miesasiamiehiä kirjoittamassa sitä asiatonta materiaalia. En itse esimerkiksi edes lue ketjuja, joissa halvennetaan tai haukutaan toista sukupuolta oli se sitten kumpi vain, koska aihe on niin puuduttavan tylsistyttävä. En todellakaan miellä tätä palstaksi, joka on olemassa vain miesten haukkumista varten.
Tavallisella av-mammalla ei myöskään ole samanlaista vaikutusvaltaa, fanijoukkoa tai näkyvyyttä, jotka näillä sikailuun sortuneilla miesjulkkiksilla on. Cheek, Elastinen, Arman & co. ovat julkisuudenhenkilöitä ja heillä on paljon nuoria faneja, joille he toimivat esikuvina. Heidän julkinen asemansa on sellainen, että sovinistinen sikailu ei vaan ole soveliasta, vaikka kuinka aivopierettäisi. Sitäpaitsi ei ketään pidemmän päälle kiinnosta jonkun anonyymin nobodyn mielipide ja jos kiinnostaa niin paljon, että se menee ihon alle, niin kannattaa ehkä tutkia sitä omaa pääkoppaa pikkasen ensin.
Ha ha, nyt oli osuva kuitti Enbuskelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miehethän ne täällä miehiään haukkuu aamusta iltaan ja ulisevat kotitöistään.
Siis luulet, että esim. tämä käsillä oleva ketju menee läpi naisten kirjoitamana? Tässä on ihan tyypillinen ketju, jossa on munallisia AV-mammoja (jos palsta nyt on AV-mammoja täynnä). Näitä naisvihaketjuja täällä on pilvin pimein. Täysin vapaa palsta - tännehän juuri kaikki xxx pesiytyy: miehiä vähintään puolet. Embu paljasti syvän sovinisminsa taas kerran, ennakkoluuloisen ajattelunsa.
Täällä saa kaljuuntuvia,liian lyhyitä ja nysä munaisia haukkua niin paljon kun halutaan. Keskusteluja ei poisteta. Taas naisten arvoa varjellaan täysin sensuurilla
Vierailija kirjoitti:
Enbuske kaivanut esiin jonkun penisketjun jota edes minä, yötäpäivää päivystävä turhake en muista? Kyllähän sitä päiviteltävää aina löytyy, kunhan kaivaa, yleistää, kärjistää ja tekee oletuksia. Esim tuo että kaikki kirjoittavat ovat naisia joilla on lapsi. Kuinka väärässä voi olla? :D
Jos kuviteltaisiin että kaikki hsl:n julkisessa liikenteessä kuuluva keskustelu käsitettäisiin yhteisöksi joka tämäkin palsta on, sen keskustelutaso olisi paaaljon tasottomampi mitä täällä. Tarkoitan vaan, että tälläinen "tasottoman keskustelun" määrä on aina vakio, tapahtui se sitten naamalla tai ilman. Ehkä Enbuske sitten keskustelee ja argumentoi vain kaltaistensa älyköiden kanssa jos tulee yllätyksenä mistä kaikesta voi tekstiä saada. Mun mielestä sensuuri toimii täällä paremmin kuin hyvin ja homma toimii niin että tää paikka on kuin iso vessan seinä johon saa töhertää mitä lystää.
Niin, naiset saa, miehet ei. Se tässä on se suurin pointti
Jotenkin levollisen nautinnollista tietää, että herra Enbuske lukee tämän ketjun 100%:n todennäköisyydellä.
Enpuska mikä?