Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
121/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mua lyhyempi, eli alle 180cm.

Kannattaa varmaan mainita oma pituus jos on miehen kokoinen nainen. 

Oho.

Onko alle 180-senttinen mies sitten vastaavasti "naisen kokoinen mies"?

Pituustraumoja?

Onko jätkä joku pygmi vai?

Vierailija
122/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pituus on ongelma, niin ei oikeasti ole kiinnostunut. Jos pituus on tärkeintä niin joka kodista löytyy esim. Oven karmi tai verhotahtanko parisuhteeseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Pituustraumoja?

Otetaan luonnollinen jakauma naisista ja miehistä ja siitä sitten katsotaan vaikka pituusraja, jossa naisia ja miehiä on yhtä paljon, niin voimme karkeasti sanoa, että sitä lyhyemmät ovat naisen pituisia ja sitä pitemmät miehen pituisia. Ja se raja ei todellakaan ole 180

Vierailija
124/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin Suomi24:ssa miehen kanssa, joka kuvissaan oli kivan näköinen ja tyylikäs ja juttunsakin oikein fiksuja. Meillä oli paljon yhteistä, joten odotin tapaamista innolla. Tavatessamme järkytyin: mies oli komein, jonka olen koskaan livenä nähnyt - ihan kuin joku miesmalli. Kuvansa eivät todellakaan tehneet hänelle oikeutta. Kunhan pääsin yli järkytyksestäni ja alemmuuskompleksistani meillä oli oikein kivat treffit, mutta mies ei halunnut nähdä uudelleen. Luultavasti olin liian ruma :) (Joskus näinkin päin siis!)

Vierailija
125/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut tapa, jossa pari tapaa toisensa kaupassa, baarissa, lenkkipolulla jne. ja toinen pyytää toisen numeron ja siitä alkaa tapailu?

Mihin pn kadonnut? No kun se on nykyään seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
126/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat mennä itseensä. Järestään lihavia tai lihavampia kuin antavat ymmärtää... 

Herkut pois ja lenkille, laiskurit!

Vierailija
127/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys oli se että miehellä oli yläleuassa vain pari kolme hammasta. Ikää hänellä ja mulla 27v.

Vierailija
128/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Pituustraumoja?

Otetaan luonnollinen jakauma naisista ja miehistä ja siitä sitten katsotaan vaikka pituusraja, jossa naisia ja miehiä on yhtä paljon, niin voimme karkeasti sanoa, että sitä lyhyemmät ovat naisen pituisia ja sitä pitemmät miehen pituisia. Ja se raja ei todellakaan ole 180

Jos ajatellaan, että miesten pituuden odotusarvo on 178cm ja keskihajonta 6cm ja naisten pituuden odotusarvo on 167,5cm ja keskihajonta 5,5cm, niin 68,2% miehistä on välillä 172-184cm ja naisista välillä 162-173cm. Tämän perusteella asettaisin tuon rajan johonkin 172-173cm tuntumaan. 

Vierailija
129/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tunnen yhden miehen, johon sopii lähes kaikki näissä viesteissä mainitut ihmeellisyydet. Onkin sinkku ja käsittääkseni aina ollut. Eikä tajua, että se johtuu hänen karmeasta ulkonäöstään vaan kuvittelee, että on oikea jumalan lahja naisille, mutta nämä vaan jostain syystä eivät tajua hyvän päälle. Todella rasittava.

Vierailija
130/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.

Vierailija
131/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.

Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.

Vierailija
132/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.

Kuinka lyhyt? <165cm , <170cm, <180cm, <185cm?

En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.

Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.

Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan. 

Lyhyellä tarkoitin alle 180 cm mittaista, 175 cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalimittainen vaan lyhyt! Itse pidän pitkistä yli 185 cm pituisista miehistä, joten profiilit joissa ei ole pituutta mainittu sivuutan taatusti. 99 prosentin todennäköisyydellä mies on tällöin lyhyt eli alle 180-senttinen.

Vierailija
133/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.

Jaa-a.. itselle on ainakin ihan yksi lysti onko nainen mallimittainen vai ei. Ei naisen vetovoima ainakaan minun kohdalla ole pituudessa.

Vierailija
134/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Pituustraumoja?

Jos ajatellaan, että miesten pituuden odotusarvo on 178cm ja keskihajonta 6cm ja naisten pituuden odotusarvo on 167,5cm ja keskihajonta 5,5cm, niin 68,2% miehistä on välillä 172-184cm ja naisista välillä 162-173cm. Tämän perusteella asettaisin tuon rajan johonkin 172-173cm tuntumaan. 

Alle 34-vuotiaiden miesten keskipituus on kylläkin 180 ei 178. Papat tuskin ovat Tinderissä.

Vierailija
135/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.

Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.

Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan. 

Lyhyellä tarkoitin alle 180 cm mittaista, 175 cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalimittainen vaan lyhyt! Itse pidän pitkistä yli 185 cm pituisista miehistä, joten profiilit joissa ei ole pituutta mainittu sivuutan taatusti. 99 prosentin todennäköisyydellä mies on tällöin lyhyt eli alle 180-senttinen.

Yritätkö trollata minua? Olen pituuteeni aivan tyytyväinen.

Vierailija
136/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190cm mies ja itseäni jotenkin miellyttää ajatus 150-160cm sirosta naisesta. Tosin asia on minulle niin vähäpätöinen että todellisuudessa naisen pituudella ei kyllä ole merkitystä, muut asiat menee edelle.

Vierailija
137/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisen vuotta sitten treffeillä 30+ ikäisen miehen kanssa, joka oli kaikin puolin perfect match ulkonäöstä alkaen. Olisi pitänyt kiinnittää huomiota kuviin, joissa hän ei yhdessäkään hymyillyt niin, että hampaat olisivat näkyneet. 

No, eipä kai, koska molemmat yläetuhampaat puuttuivat! Sen lisäksi hän oli hyvin feminiininen.

Nyt osaan jo nauraa deiteille, mutta silloin se ei naurattanut:) 

Vierailija
138/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli treffipalvelussa vanha kuva, yli10 vuotta ja 20kg sitten.

Vierailija
139/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Noin 30% miehistä on 175cm tai alle. Välillä 175-180 on noin 33% miehistä. Yli 180cm pitkiä miehiä on siten 37% miehistä. Tämä tilasto taitaa tosin olla hieman vanha, mutta ei pituus ole koko väestön keskuudessa juurikaan noussut. Nuorten miesten keskuudessa keskipituus taitaa olla jossain 180cm paikkeilla, mutta silti puolet ovat tuota lyhyempiä.

Itse olen 175cm, enkä koe olevani mitenkään erityisen lyhyt. Toki yökerhoissa on paljon minua pidempiä miehiä, mutta on myös paljon minua lyhyempiä miehiä. Valtaosa on suurin piirtein samoissa mitoissa. 

Vierailija
140/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli treffipalvelussa vanha kuva, yli10 vuotta ja 20kg sitten.

Siihen nähden kuinka paljon nykyään selfieitä räpsitään tämä on hämmentävän yleistä. Miksi ei voi laittaa kuvaa mikä on otettu tänään?