Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
81/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ylipainoinenkin nainen olla liikunnallinen. :) Ja monet eivät laita vartalokuvia siksi, että seksinvonkaajat eivät tukkisi postilaatikkoa.

Vierailija
82/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli maininnut profiilissaan olevansa urheilullinen, ja kuvissaan hän näytti ihan sopusuhtaiselta. Hieman kyllä yllätyin, kun vastassa olikin melko mahakas tyyppi, ylipainoa ehkä 20 kg. Kuvat olivat selvästi useamman vuoden takaa ja imartelevista kulmista otettuja. Urheiluharrastuskin koostui salilla käynnistä tai lenkkeilystä noin kahden viikon välein. Päätin kuitenkin antaa mahdollisuuden, ja onneksi annoin, koska nyt seurustelen aivan ihanan miehen kanssa. Joskus tekisi mieli ottaa asia puheeksi, koska eihän mies ole oikein millään mittapuulla sporttinen - että mitä mies on ajatellut, kun on laittanut tuon sanan sinne itseään kuvaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailija kirjoitti:

Voi ylipainoinenkin nainen olla liikunnallinen. :) Ja monet eivät laita vartalokuvia siksi, että seksinvonkaajat eivät tukkisi postilaatikkoa.

Tämä siis kommentiksi aikaisemmalla kirjoittajalle, joka oli pahoittanut mielensä liikunnallisen naisen kropasta. Lainaus epäonnistui.

84/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailija kirjoitti:

Yleensä kun sanotaan että ollaan liikunnallisia niin tarkoitetaan että ollaan suunnilleen normaalipainoisia, ei sitä että harrastaa jotain liikuntaa. Monet ei suoraan halua sanoa millainen kroppa on ja siksi käytetään kiertoilmaisuja. 

Tän takia monet ilmoittavat olevansa sporttisia eli löytyy lihaksia

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
85/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nää mun nettideitit on suurin osa tehny oharit. Jännä miten ensiksi mies itse ehdottaa treffejä ja sitten ei edes vaivaannu paikalle! Yhden kanssa en tiedä, antaisinko mahdollisuuden vielä vai en. Kyllä se, että unohti, on vähän outo syy.

Pari deittiä sitten jopa tulikin paikalle. No, kumpikin oli aika paljon muuta kuin mitä viestien perusteella. Ensimmäinen tapaus oli viesteissään todella mukava ja puhelias, mutta livenä ei saanut suutaan auki. Toinen sitten olisi halunnut nähdä tyyliin päivittäin, mutta en vaan syttynyt, kun huomasin jo heti ekoilla deiteillä, että ollaan niin erilaisia. Lopuks kävikin niin, että kyseinen mies listasi mulle liudan asioita, jotka mussa oli vikana. Tämmöstä. :D

Vierailija
86/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi:nä tullut huomattua, että perussyntinä naisilla on painon väärä ilmoitus ja miehillä pituus. Toki painon voi teoriassa ainakin pudottaa, mutta harmittaa se kun painoa on 20 kiloa liikaa.

Vierailija
87/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyseessä mies tai nainen niin ei ole reilua laittaa profiiliin vanhaa kuvaa jos on merkittävästi lihonnut. Jokaisella varmaan kokemusta kun tinderin kuvat ei vastaa todellisuutta. Yli vuoden vanhat kuvat on jo päiväysvanhoja!

Itsellä on uusia ja vanhoja kuvia sekaisin. Oletan, että profiilistani tykännyt on katsonut kaikki kuvat. Syy miksi minulla on myös vanhoja kuvia on se, että minusta ei yksinkertaisesti ole paljon kuvia. Ei kaveriakaan kehtaa oikein pyytää ottamaan kuvia jotain Tinderiä varten, kun ei me miehet oikein tehdä sellaista.

Sinänsä, minä olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin yhdessäkään vanhemmista kuvistani, mutta nuorentunut en tietenkään ole. Uusin kuva taas on täysin tuore, siinä pitäisi iän näkyä. 

Vierailija
88/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen älypuhelimia tuli treffattua melkein sokkotreffityylisesti nettideittejä. Traumatisoivaa. Kaikkia peräkammarin poikia sitä päivänvaloon eksyikin. Yksi miehenalku oli oikein fiksu ja kohtelias viestittelijä, mutta jätti kertomatta että oli vammautunut vuosia sitten. Tuli sitten aikamoisena shokkina kun hän ei ollut Mitenkään maininnut asiasta.

Toinen tapaus, "muusikko", oli sitten jo iltatreffeille juonut useamman pohjia, oli kuvaansa ainakin 15v vanhempi, painoa tullut reippaasti ja mikä hienointa, tällä oli kaveri mukana!?!?? Join pienen juomani kun paikalle olin tullut ja tänä aikana mies koitti pummia juotavaa ja alkoi lopuksi anelemaan "pusua", tai että jos mentäisiin hänen luokse iltaa viettämään! MINÄ voisin ostaa vähän juotavaakin kaupasta :D voi hyvä luoja kun menee vieläkin kylmät väreet tuosta traumasta....

Vierailija
89/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seurustelukumppanit ja aviomieheni olen tavannut töiden tai tuttavien kautta. Siihen aikaan ei ollut tindereitä tai muita nykysomeasioita, kun viimeksi olen sinkkuna ollut. Silloin kuitenkin tuli tavattua muutama mörökölli ties minkä Kiss fm -chatin tai muun sen aikaisen verkossa toimineen chatin kautta. Joka ikinen tapaus oli pettymys.

Ensimmäisen kanssa juteltiin varmaan pari kuukautta ennen ekaa tapaamista. Tyyppi oli komea ja kiva. Olikin melkoinen pettymys minulle, 15-vuotiaalle tytölle, kun näin jampan heti treffiemme jälkeen kaupungilla noin tunnin kuluttua nuolemassa jotain toista muijaa. Olin silloin ihastunut, onneksi ei tarvinnut sen pidempään tunteita tuhlata.

Pari tyyppiä jäi kiinni, kun vonkasi seuraa siellä samassa chatissa vaikka olivat niin ihastuneita ja omistautuneita minulle omien sanojensa mukaan.

Yksi tyyppi kävi iholle heti tapaamisen alussa ja tilitti, miten miltei vihasi naisia kun entinen tyttöystävänsä oli pettänyt. Samalla kouri ja haukkui huoraksi, kun en antanut siinä metsän laidalla, kävelyllä olimme. Hyi olkoon, vieläkin puistattaa.

Yhden kanssa jutusteltiin netissä pitkään ja monta kertaa. Vaikutti tosi ihanalta tyypiltä, avauduin juuri tapahtuneesta erosta ja sydänsuruista. Hän kuunteli ja se auttoi. Annoin lopulta puhelinnumeroni ja hän soitti seuraavana yönä ja tiedusteli, saisiko hän tulla pillulle heti. Hyi hitto.

Yksi taas kuvaili itseään menevännäköiseksi rokkijätkäksi ja pituudeksi sanoi 175 senttiä. Tämä oli tärkeää, oma pituus oli 174 senttiä. Treffipaikalla minua odotteli kuitenkin päätä lyhyempi vaisun oloinen ja hiljainen kloppi kuin suoraan peltotöistä. Hänen näkemyksensä rokkivaatteista oli Koffin t-paita ja mutaiset lenkkarit. Kiva tyyppi muuten ja taidettiin olla kavereita jonkin aikaa.

Nuo kaikki ylläolevat tapahtuivat kun olin lukiossa 15-17-vuotiaana. Kun tulin täysi-ikäiseksi päätin kipeän eron jälkeen vielä kerran kokeilla nettideittejä. Tapasin tosi lupaavalta kuulostaneen miehen, joka sattui olemaan vielä komea ja suht fiksun oloinenkin. Jostain syystä hän oli kuitenkin kuolettavan tylsä. Treffeillä puhui isäsuhteestaan, äitipuolestaan, koiristaan ja mökistään. Sanoi heti, että etsii naista tositarkoituksella ja se oli toki mukava kuulla. Treffeille selvisi kuitenkin, että hän oli huomattavasti vanhempi kuin oli antanut olettaa "parikymppinen"-ikämääritteellään, sillä hän oli 28 ja itse olin juuri täyttänyt 18. Mies olisi heti halunnut esitellä minut isälleen ja kysyi, tulenko viikonlopuksi heidän mökilleen. Se alkoi nopeasti ahdistaa ja miehestä tuli melkoinen maanvaiva. Hän soitteli ja viestitteli joka päivä vaikka en vastannut hänelle ensin ja lopulta pyysin jättämään rauhaan. Hän sanoi rakastavansa minua sen yhden ainoan tapaamiskerran perusteella! Koulu alkoi ja hän tiesi, missä lukiossa olen ja eräänä päivänä hän istui autossaan kouluni edessä. Menin ihan sekaisin ja ajattelin vain, että on mun omaa syytä, kun menin sen kanssa treffeille. Pyysin häntä taas poistumaan ja lopettamaan mun seuraaminen mutta hän vain hoki rakastavansa minua. Tuo tilanne laukesi, kun menin takaisin koulurakennukseen ja odotin tyypin häipyvän. En häntä enää nähnyt ja onneksi hän ei tiennyt missä asun. Mutta kyllä pelästytti.

Sitten tapasinkin elämänkumppanini ihan muulla tavoin kuin netissä mutta kaiken kaikkiaan tosi kummallisia tapauksia tuli tavattua ns. sokkona.

Vierailija
90/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin neljillä treffeillä suomi24-sivuston kautta.

Pyrin valitsemaan treffikumppanit erittäin huolellisesti satojen viestien joukosta. Kaksi miehistä oli ihan normaaleja ja OK, ei mitään yllätyksiä.

Kaksi taas... hohhoijaa. Toinen vaikutti profiilin perusteella tyylikkäältä ja keskustelutaitoiselta maailmanmieheltä. Todellisuudessa tämä lyhyenläntä paksukainen oli kuin sitruunan syönyt mykkä, josta ei ollut oikei mitään seuraa treffeillä. Ainoa hetki kun sain häneen jotain eloa oli se kun kerroin etten juurikaan käy yöelämässä ja häntä tuntui naurattavan ja ihmetyttävän asia kovasti.

Toinen oli aika hurja tapaus: puhui, puhui ja puhui. Kertoi olevansa oikeasti rikas, mutta esittävänsä köyhää jotteivat naiset pääsisi hyötymään hänestä. Hän etsi parisuhdetta, jossa kummallakin olisi omat tulot ja niiden mukainen elämä. Nelikymppinen mies, eikä ollut koskaan seurustellut. Paitsi kerran, kun vanhemmat pakottivat joskus nuorena seurustelemaan jonkun tytön kanssa. Ei kuulemma harrasta yhtään irtosuhteitakaan, mutta homot ja prostituoidut ovat jatkuvasti hänen kimpussaan. Todella erikoinen tapaus.

Vierailija
91/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujuttu, mutta miehen selkä oli niin täynnä erivärisiä luomia, että näytti joltain intialaisesta ihotaudilta. Muutenkin mies oli jotenkin ihan outo, puhui sönkkäämällä, järkyttävä ienhymy, vaatteet jostain kaatikselta jne.

Ja silti hankkiuduit miehen kanssa tilanteeseen, jossa hän oli ilman paitaa?!

Voidaan sanoa, että minun rajani meni siinä.

Vierailija
92/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kovin huolissani painosta ja kokenut, että en voi laittaa treffi-ilmoitusta läskinä saati olla mitään läskinä (olen siis välillä myös laiha). Nyt keski-ikäisenä ja tämän ketjun innoittamana voisin laittaa ilmoituksen, jossa ilmoitan todelliset speksini 158 cm ja 80 kg. Kiinnostaisi tietää onko painopelkoni todellinen. Vastaisiko kukaan?

Vierailija
93/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli kuulolaite.

Ihan nuori tavis, töissäkäyvä,

mutta se kuurous oli hurja juttu minulle...

Ehkä yli 65-v. voi jättää kuurouden mainitsematta, nuorempi ei.

??? Nykyiset kuulolaitteet on huomaamattomampia kuin silmälasit. Huomasin uuden työkaverin kuulokojeen vasta pitkän ajan jälkeen. Se "maastoutui" niin hyvin sinne korvan taakse ja hiusten sekaan.

Noin ylipäätään, mikä kuulolaitteessa oikein on ongelma kumppanille?

Mäkin huomasin varmaan vasta kolmen vuoden tuntemisen jälkeen, että kaverillani on kuulolaite. En tajua miten sen käyttäminen eroaa esim. silmälaseista tai verenpainelääkkeestä :D Eri asia jos treffikumppani olisi jättänyt mainitsematta olevansa täysin kuuro!

Vierailija
94/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet miehet käyttävät n. 15 vuotta vanhaa kuvaa. Näissä tapauksissa totean heti miehen nähtyäni että jahas, et ole se mies jonka kanssa sovin treffit ja lähden kotiin. Samoin teen pituutensa valehteleville, joita heitäkin löytyy miehissä paljon. Ei petkuttajia saa palkita treffeillä!

Omia huomioita:

-Hattu päässä kuvissa: pälvikalju. Aina.

- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.

10-15 v vanhoja kuvia käyttäviä ei varmaan ole mahdollista karsia pois kuin pyytämällä kuvaa päivän Hesarin kanssa. Tai soittamalla lyhyen Skype-puhelun ennen treffejä. Mutta onneksi pakki toimii eli jos mies on valehdellut ulkonäkönsä, pakitan ja lähden pois joka kerta.

Vierailija
95/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.

Kuinka lyhyt? <165cm , <170cm, <180cm, <185cm?

En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.

Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.

Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan. 

Vierailija
96/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään pitkäksi, tummaksi ja komeaksikin kehuttu mies oli kaikkea muuta. Pituutta ehkä 172cm, hiukset harvat ja vaaleat, sitä silmät karsasti niin ettei tiennyt kumpaan katsoa ja karmeat keltaiset hampaat. Miksi näistä pitää valehdella kun totuus tulee kuitenkin ilmi. Viimeinen niitti oli kun kehuskeli kuinka rikas on.

Hui kauhee taisin käydä treffeillä juuri tämän saman kanssa? Oliko Hki ja miehellä 1 lapsi?

Vierailija
97/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos mies ei ilmoita pituuttaan, niin se tarkoittaa usein, että hän on alle 180cm, eikä halua valehdella pituuttaan. 

Vierailija
98/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut kovin huolissani painosta ja kokenut, että en voi laittaa treffi-ilmoitusta läskinä saati olla mitään läskinä (olen siis välillä myös laiha). Nyt keski-ikäisenä ja tämän ketjun innoittamana voisin laittaa ilmoituksen, jossa ilmoitan todelliset speksini 158 cm ja 80 kg. Kiinnostaisi tietää onko painopelkoni todellinen. Vastaisiko kukaan?

Olen ollut koko elämäni anorektisen laiha. Ja olen suvusta, jossa arvostetaan reheviä ja runsaita muotoja. Kaikki naiset reippaasti ylipainoisia. Pappanikin sanoi, että miehet alkaa vasta sitten kiinnostumaan susta, kun saat lihaa luiden päälle. Joten ainakin omalla kohdalla tunnen useita miehiä, joille painosi olisi just täydellinen. Minulle taas on jäänyt kompleksi laihuudestani. Mietin pitäisikö kertoa etukäteen, että olen hintelä ja on a-kuppi :) Sitten miettii, että sille "oikealle" kelpaan kuitenkin sellaisena kuin olen, en voi tyytyä vähempään siinä asiassa. 

Vierailija
99/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraaaa. Olisinpa sinkku niin olisi kiva lähteä tuohon deittimaailmaan. Voisi olla jännittävää tavat uusia mirrejä. Grrrrrrrrrr.

Vierailija
100/330 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nainen minulta on mennyt ohi, kun en ole ilmoittanut Tinderissä pituuttani?

t.188cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi