Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?
Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.
Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.
Mallinmittainen nainen on usein jotenkin kolho. Moni toki on mallinmittainen ainoastaan pituudeltaan ja on lähempänä mammuttia kuin mallia.
Minkä ikäisiä teidän tinder treffit keskimäärin on?
Minkä ikäisissä on suurimmat heitot olleet todellisuuden kanssa?
Työkaverilla (nuori kundi) on aina tinder päällä kun työreissuja ajetaan niin 18-20v ikäluokassa on todella kauniita ja hyvärunkoisia naisia yleensä paljon,mutta heti kun mennään tuonne 25- ikäluokkaan on naiset keskimäärin aika kauheita jos verrataan nuorempiin.
Jotenkin tuntuu että iso nuorista haluaa vain esitellä itseään ja kerätä tykkäyksiä tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep, olen 175 cm pitkä nainen, ja todellakin on pakko aina ilmoittaa oma pituutensa ja se, että mieluummin mies saisi olla edes yhtä pitkä. Toisaalta pitkät miehet ovat kyllä enemmän omaan makuuni, joten eipä pätkien mielipiteet kauheasti edes kiinnosta. Pääasia, että pitemmille kelpaa.
Nykyinen mieheni on ehkä 5-10cm itseäni pitempi ja sanoo, että tuntee aina ylpeyttä kun on kanssani jossain julkisella paikalla. Kai tällaisen mallinmittaisen naisen "kesyttäminen" tuntuu jotenkin isommalta saavutukselta.
Mallinmittainen nainen on usein jotenkin kolho. Moni toki on mallinmittainen ainoastaan pituudeltaan ja on lähempänä mammuttia kuin mallia.
Pitkiä naisia harvemmin näkee,mutta lauantaina oli mäkkäri jonossa pitkä nainen,matalilla kengillä reilusti minua pitempi ja näytti ihan älyttömän hyvältä.
Itse olen 181cm mies.
Viikkojen mielenkiintoisten nettikeskustelujen jälkeen tapasin miehen ja hän oli yllättävän lyhyt! Suorastaan hätkähdin, koska olen aina seurustellut pitkien miesten kanssa.
Tutustuimme, kävimme useammat treffit ja rakastuimme. Olemme olleet jo useamman vuoden yhdessä ja meillä on onnellinen uusperhe.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sivuprofiili näytti kuvassa hyvältä. Treffeillä häntä kohti kävellessäni tajusin, että edestäpäin nähtynä hänellä oli kapeimmat koskaan näkemäni kasvot. Siis hän olisi varmaan voinut tunkea päänsä postiluukusta. Ulkonäkö ei ole minulle kaikki kaikessa mutta tuntui pahalta, kun tuo naamajuttu oli ylitsepääsemätön turnoff. Varmaan hän itsekin oli asiasta vaivaantunut, koska lähetti vain sivukuvan :(
Huutonaurua
No joo...olin nettitreffeillä ekaa kertaa joskus parikymmentä vuotta sitten. Emme olleet vaihtaneet kuvia, mutta jutelleet monta kertaa puhelimessa ja pidin hänen äänestään sekä moni juttu synkkasi keskusteluissa. Teimme sitten vihdoin treffit. Joku varovaisuus takaraivoissa en halunnut hänen tulevan omaan kotikaupunkiini vaan ajoin hänen kotikaupunkiinsa. Siinä autossa sovitussa paikassa häntä odottaessani näin yht äkkiä auton taustapeilistä miehen, joka koikkelehti parkkipaikalla autoani kohti. Aloin samantien lähettää kohtalolle pieniä rukouksia: älä anna sen olla tuon...mutta TUOHAN se oli. Mies oli pukeutunut, kuten tuona aikana vanhemmat miehet - harmaisiin ecco-kenkiin, tummanpunaiseen silkkitakkiin ja kaulassaan hänellä oli solmio, jossa oli firman logoa kantava solmioneula. Silmälasit olivat valtavat kakkulat ja hänen otsassaan oli rasvapatti, jota en voinut olla tuijottamatta vaikka yritin. Hän halusi viedä minut kaupunkinsa näkötorniin ensin kahville ja koko tuon ajan suggeroin itseäni jättämään huomioimatta kaiken ulkoisen vaan keskittyen siihen tunnelmaan mikä meillä oli ollut puheluiden aikana. No - en ihan onnistunut. Mennessämme lounaalle hän halusi maksaa lounaan työpaikkansa lounasseteleillä. Niitä laskiessaan hän mutisi jotakin kaiken olevan niin kallista nykyään ja enhän halunnut alkuruokaa...?!!Ruokaa odotellessamme hän alkoi kuulustella miten paljon rahaa minulla kului kuukaudessa itseeni; vaatteisiin, meikkeihin yms. Sanoin, että TODELLA paljon :D. Lounaan aikana kävi myös ilmi, että miehellä olikin kaksi lasta ja että hän oli myös leski. Vaimonsa oli kuollut puoli vuotta sitten, mutta hautakivi oli vielä valitsematta.Hän kysyikin voisinko auttaa häntä sen valinnassa. Minun oli hetkittäin pakko katsella ympärilleni varmistaakseni, että en ole piilokamerassa. Niin absurdilta tuo tilanne alkoi tuntua. Hän puhkesi monta kertaa kyyneliin kertoessaan vaimostaan. Välillä minua säälitti ja välillä hirvitti. Lopulta totesin hänelle, että parisuhde oli varmaan vielä liian aikaista hänelle ja pääsin sen varjolla lähtemään kotia kohti. Paluumatkalla hän soitti monta kertaa ja halusi soittaa minulle pianolla vaimonsa lempikappaleita!!!! Koko tilanteesta jäi erittäin kummallinen olo enkä moneen vuoteen uskaltautunut nettitreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli treffipalvelussa vanha kuva, yli10 vuotta ja 20kg sitten.
Siihen nähden kuinka paljon nykyään selfieitä räpsitään tämä on hämmentävän yleistä. Miksi ei voi laittaa kuvaa mikä on otettu tänään?
No siksi koska se yli 10 vuotta ja 20 kg...ja koska ehkä se nainen/mies ei itse näe muuttuneensa koska on sisäisesti vielä se sama kun oli sen 10 vuotta ja 20kg sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sivuprofiili näytti kuvassa hyvältä. Treffeillä häntä kohti kävellessäni tajusin, että edestäpäin nähtynä hänellä oli kapeimmat koskaan näkemäni kasvot. Siis hän olisi varmaan voinut tunkea päänsä postiluukusta. Ulkonäkö ei ole minulle kaikki kaikessa mutta tuntui pahalta, kun tuo naamajuttu oli ylitsepääsemätön turnoff. Varmaan hän itsekin oli asiasta vaivaantunut, koska lähetti vain sivukuvan :(
Huutonaurua
No joo...olin nettitreffeillä ekaa kertaa joskus parikymmentä vuotta sitten. Emme olleet vaihtaneet kuvia, mutta jutelleet monta kertaa puhelimessa ja pidin hänen äänestään sekä moni juttu synkkasi keskusteluissa. Teimme sitten vihdoin treffit. Joku varovaisuus takaraivoissa en halunnut hänen tulevan omaan kotikaupunkiini vaan ajoin hänen kotikaupunkiinsa. Siinä autossa sovitussa paikassa häntä odottaessani näin yht äkkiä auton taustapeilistä miehen, joka koikkelehti parkkipaikalla autoani kohti. Aloin samantien lähettää kohtalolle pieniä rukouksia: älä anna sen olla tuon...mutta TUOHAN se oli. Mies oli pukeutunut, kuten tuona aikana vanhemmat miehet - harmaisiin ecco-kenkiin, tummanpunaiseen silkkitakkiin ja kaulassaan hänellä oli solmio, jossa oli firman logoa kantava solmioneula. Silmälasit olivat valtavat kakkulat ja hänen otsassaan oli rasvapatti, jota en voinut olla tuijottamatta vaikka yritin. Hän halusi viedä minut kaupunkinsa näkötorniin ensin kahville ja koko tuon ajan suggeroin itseäni jättämään huomioimatta kaiken ulkoisen vaan keskittyen siihen tunnelmaan mikä meillä oli ollut puheluiden aikana. No - en ihan onnistunut. Mennessämme lounaalle hän halusi maksaa lounaan työpaikkansa lounasseteleillä. Niitä laskiessaan hän mutisi jotakin kaiken olevan niin kallista nykyään ja enhän halunnut alkuruokaa...?!!Ruokaa odotellessamme hän alkoi kuulustella miten paljon rahaa minulla kului kuukaudessa itseeni; vaatteisiin, meikkeihin yms. Sanoin, että TODELLA paljon :D. Lounaan aikana kävi myös ilmi, että miehellä olikin kaksi lasta ja että hän oli myös leski. Vaimonsa oli kuollut puoli vuotta sitten, mutta hautakivi oli vielä valitsematta.Hän kysyikin voisinko auttaa häntä sen valinnassa. Minun oli hetkittäin pakko katsella ympärilleni varmistaakseni, että en ole piilokamerassa. Niin absurdilta tuo tilanne alkoi tuntua. Hän puhkesi monta kertaa kyyneliin kertoessaan vaimostaan. Välillä minua säälitti ja välillä hirvitti. Lopulta totesin hänelle, että parisuhde oli varmaan vielä liian aikaista hänelle ja pääsin sen varjolla lähtemään kotia kohti. Paluumatkalla hän soitti monta kertaa ja halusi soittaa minulle pianolla vaimonsa lempikappaleita!!!! Koko tilanteesta jäi erittäin kummallinen olo enkä moneen vuoteen uskaltautunut nettitreffeille.
No oli varmasti savolainen äijä.
Suomalainen mies tarvii stylistin!
Eipä vaan ollut :D . Se murre olisi ollut major turn off jo puhelimessa. Ei puhunut minkään valtakunnan tunnistettavaa murretta vaan erittäin kaunista kieltä. Mutta tuo mielikuva siis katosi habituksen paljastuttua...
Tämä tapahtui 9 vuotta sitten Match.com-treffipalstan kautta ja olen kertonut tämän tarinan täällä jossain muussa yhteydessä ennenkin. Minulle laittoi viestiä mies, jolla oli aika lyhyehkö mutta suhteessa omiin kiinnostuksenkohteisiini ihan ok profiili. Ongelma oli, että hän näytti profiilikuvansa perusteella hyvin epäviehättävältä. Valokuva oli otettu todella omituisesti tietokoneen kameralla ruudun sinertävässä valossa läheltä kasvoja ja vielä niin, että piirteet vääristyivät alaviistosta tulevasta valaistuksesta. Suostuin kuitenkin muutaman viestin jälkeen hänen ehdottomiinsa illallistreffeihin, koska hän kirjoitti ihan mukavasti ja halusin omasta ennakkoluulostani huolimatta antaa asialle mahdollisuuden. Yllätys olikin todella positiivinen, kun ravintolapöydässä minua odotti erittäin kivan näköinen herrasmies, jolla oli kauniit silmät. Nykyisin ko. henkilö on aviomieheni ja lapsemme isä <3 Olenkin kiusoitellut miestäni, että mikäli hän olisi silloin aikoinaan tajunnut laittaa itsestään edustavamman profiilikuva, olisi hän voinut suorastaan hätistellä niitä muita treffipalstan kimpustaan! ;)
Suomi24 treffeistä nainen joka oli viimeistelemässä väitöskirjaansa. Oli kuvattomalla profiililla ja pyysin ettei edes lähetä kuvaansa. Sovittiin tapaamispaikka töiden jälkeen yhdessä kivassa ravintolassa tiettyyn paikkaan, ja paikalle asteli todella päätäkääntävän hyvännäköinen nainen joka osoittautui tuoksi treffikumppaniksi.
Meillä oli paljon yhteisiä puheenaiheita ja väitöskirja oli alalta jonka tunnen hyvin. Juteltiin todella intensiivisesti koko pari tuntia mitä hänellä oli aikaa ennen samalle illalle etukäteen sovittua muuta menoa. Nainen ehdotti toisia treffejä joille hänellä ei sitten enää järjestynytkään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
User1303 kirjoitti:
Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....
Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.
Voihan sitä syntyä ennenaikaisesti...
Tästä on jo aikaa, mutta olin hiljattain aloittanut opiskelut ja kerroin siitä eräällä nettisivulla. Toinen käyttäjä otti yhteyttä yksityisviestillä ja kysyi, haluanko tavata, koska opiskelee samaa alaa jne. Suostuin tapaamiseen, mutta vain kavereina, koska minulla oli säätöä erään toisen opiskelijan kanssa.
Tyypin nimimerkki sivulla oli sellainen, että luulin hänen olevan nainen. No, sattumalta löysin tyypin toiselta sivulta ja kamala totuus paljastui: mieshän se olikin :D Olin ihan paniikissa, että nyt se mies kuvittelee, että olen tulossa treffeille jne. No, tapasimme kahvilassa ja tapaaminen meni ihan hyvin, joskin mies tuijotti tissejäni lähes koko tapaamisen ajan ja tein heti alussa _erittäin_ selväksi että seurustelen (mikä oli vale, olimme vasta jossain epämääräisessä säätövaiheessa). Ei siinä, ihan kivaa oli ja olemme edelleen kavereita.
Ei mitään ihmeellistä sinänsä, mutta oli niin kovin erilainen, mitä kuvittelin. Luulin, että on urheilullinen ja hoikka. Joskus harrastanut urheilua, mutta niistä vuosista aikaa ja ei kovin hoikka, tupakoi ja hampaat keltaiset. Olemus ei reipas ja naisellinen. Tuli luokseni yöksi, koska oli sovittu etukäteen ja mietin koko yön, että siis tämäkö oli se unelmieni nainen, sillä uni ei ikävä kyllä tullut silmään. Kaikki meni hyvin kuitenkin, mutta ei ollut mukava kokemus varmasti kummankaan osapuolen kannalta, vaikka ihan hyvissä väleissä erottiin. Meni sen jälkeen monta päivää toipuessa henkisesti. En ollut henkilöön pettynyt, vaan oletukset hieman toista luokkaa ja kuvittelimme, että tästä voisi tullakin jotain. Joo eipä tullut.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.
Kuinka lyhyt? <165cm , <170cm, <180cm, <185cm?
En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.
Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.
Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan.
Lyhyellä tarkoitin alle 180 cm mittaista, 175 cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalimittainen vaan lyhyt! Itse pidän pitkistä yli 185 cm pituisista miehistä, joten profiilit joissa ei ole pituutta mainittu sivuutan taatusti. 99 prosentin todennäköisyydellä mies on tällöin lyhyt eli alle 180-senttinen.
Nuo ylipitkät ovat lyhytikäisempiä, kärsivät sydänvaivoista ja saavat helpommin syövän.
Suomalaisten miesten keskipituus on muuten 177 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua
En ole aikoihina nauranut niin paljon kun tälle kirjoitukselle:D. Voi hyvänen aika! :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei kerro pituuttaan profiilissaan: lyhyt. Aina.
Kuinka lyhyt? <165cm , <170cm, <180cm, <185cm?
En näe mitään syytä miksi normaalimittainen eli yli 175 cm miehen pitäisi edes ilmoittaa pituuttaan. On selvä asia, että 180 cm pitkä ja yli ilmoittavat, koska siitä lisäpisteitä. Ja alle 175 cm kannattaisi ilmoittaa, koska aika moni nainen alkaa olla jo sen pituinen, mutta koska yli 170 cm pitkät naiset alkavat jo ilmoittaa oman pituutensa, joten ongelmaa ei pitäisi olla.
Tässä on tätä tyytymättömyyttä siihen, että maailma ei toimi haluammallaan tavalla. Moni mies on valmis seurustelemaan itsensä pituisen naisen kanssa, ja moni nainen myös. Mutta kun ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä, että heitä lähestyy erilaisilla elämän standardeilla varustetut ihmiset.
Minä en ole pitkän pitkä vaan hieman alle 180, mutta minun hyvin vähäisiin naiskokemuksiin mahtuu sekä 174 cm pitkä kuin 160 cm pitkä nainenkin. Siis totta helkkarissa minä siis haen jatkossakin myös pitkiä naisia, vaikka osa niistä naisista haluaa vähintään 185 cm pitkän miehen. Ei ole minun ongelmani, jos heitä harmittaa alimittaisten kiinnostus :D Syyttäköön vähemmän kranttuja kanssasisariaan, sillä minulla on oikeus ottaa mitä vain saan.
Lyhyellä tarkoitin alle 180 cm mittaista, 175 cm pitkä mies ei todellakaan ole normaalimittainen vaan lyhyt! Itse pidän pitkistä yli 185 cm pituisista miehistä, joten profiilit joissa ei ole pituutta mainittu sivuutan taatusti. 99 prosentin todennäköisyydellä mies on tällöin lyhyt eli alle 180-senttinen.
No jaa. Noin 30% miehistä on 175cm tai alle. Välillä 175-180 on noin 33% miehistä. Yli 180cm pitkiä miehiä on siten 37% miehistä. Tämä tilasto taitaa tosin olla hieman vanha, mutta ei pituus ole koko väestön keskuudessa juurikaan noussut. Nuorten miesten keskuudessa keskipituus taitaa olla jossain 180cm paikkeilla, mutta silti puolet ovat tuota lyhyempiä.
Itse olen 175cm, enkä koe olevani mitenkään erityisen lyhyt. Toki yökerhoissa on paljon minua pidempiä miehiä, mutta on myös paljon minua lyhyempiä miehiä. Valtaosa on suurin piirtein samoissa mitoissa.
Keskipituushan on selvässä laskussa, sillä nuo uussuomalaiset ovat alkuperäisiä paljon lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin neljillä treffeillä suomi24-sivuston kautta.
Pyrin valitsemaan treffikumppanit erittäin huolellisesti satojen viestien joukosta. Kaksi miehistä oli ihan normaaleja ja OK, ei mitään yllätyksiä.
Kaksi taas... hohhoijaa. Toinen vaikutti profiilin perusteella tyylikkäältä ja keskustelutaitoiselta maailmanmieheltä. Todellisuudessa tämä lyhyenläntä paksukainen oli kuin sitruunan syönyt mykkä, josta ei ollut oikei mitään seuraa treffeillä. Ainoa hetki kun sain häneen jotain eloa oli se kun kerroin etten juurikaan käy yöelämässä ja häntä tuntui naurattavan ja ihmetyttävän asia kovasti.
Toinen oli aika hurja tapaus: puhui, puhui ja puhui. Kertoi olevansa oikeasti rikas, mutta esittävänsä köyhää jotteivat naiset pääsisi hyötymään hänestä. Hän etsi parisuhdetta, jossa kummallakin olisi omat tulot ja niiden mukainen elämä. Nelikymppinen mies, eikä ollut koskaan seurustellut. Paitsi kerran, kun vanhemmat pakottivat joskus nuorena seurustelemaan jonkun tytön kanssa. Ei kuulemma harrasta yhtään irtosuhteitakaan, mutta homot ja prostituoidut ovat jatkuvasti hänen kimpussaan. Todella erikoinen tapaus.
Huokaus. Olen kyllä hieman kade, jos sinulla on mahdollisuus valita treffikumppani satojen viestien joukosta... Onko tuo sitten kohtalon ivaa, että valinta ei ole "natsannut" vielä (toisellakaan kerralla).
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli aika hurja tapaus: puhui, puhui ja puhui. Kertoi olevansa oikeasti rikas, mutta esittävänsä köyhää jotteivat naiset pääsisi hyötymään hänestä. Hän etsi parisuhdetta, jossa kummallakin olisi omat tulot ja niiden mukainen elämä. Nelikymppinen mies, eikä ollut koskaan seurustellut. Paitsi kerran, kun vanhemmat pakottivat joskus nuorena seurustelemaan jonkun tytön kanssa. Ei kuulemma harrasta yhtään irtosuhteitakaan, mutta homot ja prostituoidut ovat jatkuvasti hänen kimpussaan. Todella erikoinen tapaus.
Kuulostaa ihan av-palstan miesasiamiehiltä.
Vuonna 2004 tapasin city.fi-palstan kinky-huoneessa miehen ja sovin treffit Cafe Picniciin Ruoholahteen. Kahvilaan tuli mukava, fiksu mies, tumma ja pitkä, niin kuin oli sanonutkin olevansa. :)