Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yllätyksiä on tullut vastaan, kun olet nähnyt treffikumppanin ekaa kertaa luonnossa?

Vierailija
08.04.2017 |

Eli jos olette alunperin tutustuneet tinderissä tai deittipalstalla, tai muuta vastaavaa.

Kommentit (330)

Vierailija
161/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parisen vuotta sitten treffeillä 30+ ikäisen miehen kanssa, joka oli kaikin puolin perfect match ulkonäöstä alkaen. Olisi pitänyt kiinnittää huomiota kuviin, joissa hän ei yhdessäkään hymyillyt niin, että hampaat olisivat näkyneet. 

No, eipä kai, koska molemmat yläetuhampaat puuttuivat! Sen lisäksi hän oli hyvin feminiininen.

Nyt osaan jo nauraa deiteille, mutta silloin se ei naurattanut:) 

Ei månsterikaan hymyile hammashymyä kuvissaan (silloin harvoin kun niitä jaksaa ottaa), vaikka hänellä on ihan normaalit, vaaleat ja suorat hampaat.

Vierailija
162/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mua lyhyempi, eli alle 180cm.

Kannattaa varmaan mainita oma pituus jos on miehen kokoinen nainen. 

Oho.

Onko alle 180-senttinen mies sitten vastaavasti "naisen kokoinen mies"?

Pituustraumoja?

Onko jätkä joku pygmi vai?

Otetaan luonnollinen jakauma naisista ja miehistä ja siitä sitten katsotaan vaikka pituusraja, jossa naisia ja miehiä on yhtä paljon, niin voimme karkeasti sanoa, että sitä lyhyemmät ovat naisen pituisia ja sitä pitemmät miehen pituisia. Ja se raja ei todellakaan ole 180

Jos ajatellaan, että miesten pituuden odotusarvo on 178cm ja keskihajonta 6cm ja naisten pituuden odotusarvo on 167,5cm ja keskihajonta 5,5cm, niin 68,2% miehistä on välillä 172-184cm ja naisista välillä 162-173cm. Tämän perusteella asettaisin tuon rajan johonkin 172-173cm tuntumaan. 

Joka kolmas mies on mielestäsi naisen pituinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma...En oikein pysty antamaan pakkeja tavismiehille,kun käyn treffeillä ja sitten jatketaan tutustumista sähköpostilla.

Muutamalle toivottomalle tapaukselle olen kyllä antanut pakit,just näitä pipopäisiä ja sitten muutama mitään sanomaton tylsimys.

Nyt päätin,että sanon kyllä treffejen lopuksi näille normimiehillekkin,jos ei sytytä niin ei pidetä enään yhteyttä.

Oon huomannut nettideittailussa,että suuriosa miehistä on rumia,kun selailee kuvia ja sitten on nää kuvattomat,luvattomat salarakkaan etsijät.

Nyt kyllä alkaa kypsyttää..usko loppuu ja kun en halua mitään jännämiehen kanssa (pelkkää seksisuhdetta)muuhun jännämiehistä ei oo,kun ne oikasti ei halua sitoutua ,vaan paneskella useita naisia.Enkä halua olla se yksi viikoloppupanoista kenen luona yövytään.

Sun pitää päättää sitten kumman otat: ruman uskollisen miehen vai komean joka ei sitoudu. Yleensä se jako on juuri tuo

Vierailija
164/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisen vuotta sitten treffeillä 30+ ikäisen naisen kanssa, joka oli kaikin puolin perfect match ulkonäöstä alkaen. Olisi pitänyt kiinnittää huomiota kuviin, joissa ei yhdessäkään ei rintamus näkynyt.

No, eipä kai, koska rinnat olivat hyvin pienet, lähes tulkoon puuttuivat! Sen lisäksi hän oli hyvin maskuliininen.

Nyt osaan jo nauraa deiteille, mutta silloin se ei naurattanut:) 

165/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys oli se että miehellä oli yläleuassa vain pari kolme hammasta. Ikää hänellä ja mulla 27v.

Oli varmaan hyväpalkkainen jääkiekko ammattilainen. Ei noiden hampaiden pitäisi mitään ratkaista. Melko halvalla saa nykyään uudet hampaat. Ihme ,etteivät miehet treffeille mennessä tee tätä uudistusta. Mitähän sanoisi nuori nainen jois miehellä tekarit ja se paljastuu vasta myöhemmin ?

Vierailija
166/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta on tullut muutamaa tavattua niin että näytti kuvissa paljon komeammalta kuin luonnossa. Ei mitään erityisen isoja shokkeja kuitenkaan.

167/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....

Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.

Kirjat sanovat, että 9 kk on jonkinlainen normi, mutta normaaliksi lasketaan 8- 9,5 kk. Monet lapset syntyvät hieman keskosina, muutamaa viikkoa ennen määräaikaa. Tyttöystäväni jopa yritti aikaista synnytystä koska silloin vauva on pienempi ja synnytys helpompi. Vauva painoi 2,5 kg ja on täysin normaalisti kehittynyt.

Vierailija
168/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma...En oikein pysty antamaan pakkeja tavismiehille,kun käyn treffeillä ja sitten jatketaan tutustumista sähköpostilla.

Muutamalle toivottomalle tapaukselle olen kyllä antanut pakit,just näitä pipopäisiä ja sitten muutama mitään sanomaton tylsimys.

Nyt päätin,että sanon kyllä treffejen lopuksi näille normimiehillekkin,jos ei sytytä niin ei pidetä enään yhteyttä.

Oon huomannut nettideittailussa,että suuriosa miehistä on rumia,kun selailee kuvia ja sitten on nää kuvattomat,luvattomat salarakkaan etsijät.

Nyt kyllä alkaa kypsyttää..usko loppuu ja kun en halua mitään jännämiehen kanssa (pelkkää seksisuhdetta)muuhun jännämiehistä ei oo,kun ne oikasti ei halua sitoutua ,vaan paneskella useita naisia.Enkä halua olla se yksi viikoloppupanoista kenen luona yövytään.

Sun pitää päättää sitten kumman otat: ruman uskollisen miehen vai komean joka ei sitoudu. Yleensä se jako on juuri tuo

No eikä ole. Ongelma on vaan siinä, että komeat, mukavat ja sitoutumiskykyiset ovat varattuja, eikä heillä hetkeksi vapautuessaankaan ole mitään vaikeuksia löytää uutta naisseuraa livenä. Näin ollen heitä ei juuri päädy nettideiteille.

Vierailija
169/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullut vastaan... Pituudessa huijata varmaan eniten. Pahinta on, ettei miehen pituus edes ollut minulle mikään kynnyskysymys, mutta asiasta huijaaminen kertoo kyllä jostain komplekseista. Ikä on myös saattanut olla +10 vuotta kerrotusta iästä. Työstä huijataan myös tai annetaan harhaanjohtavaa tietoa. Sitten on tietenkin olemattomat käytöstavat, mässyttäminen, likaiset vaatteet, tupakointi, alkoholiongelma yms.

Nyt olen jo onnellisesti naimisissa, mutta aika monet jännittävät treffikumppanit tuli katsastettua :D

Vierailija
170/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pian syytteet niskaas jos lähdet vieraalle naiselle juttelemaan vaikka siellä lenkkipolulla

Vierailija
171/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iks kirjoitti:

Saat pian syytteet niskaas jos lähdet vieraalle naiselle juttelemaan vaikka siellä lenkkipolulla

Tää on niin väsynyt läppä ja pelkkä excuse ettei vaan tarvi ottaa kontaktia keneenkään. jos lenkkipolulla ASIALLISESTI juttelee jollekulle, ei siitä syytettä tule, lupaan.

Vierailija
172/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti ihmettelin, että miksi se mies joka yllättyi kun tuntematon nainen halusi sen hotellihuoneeseen ja nyt olisi isä 8 kk jälkeen, ei huolehtinut itse ehkäisystä... Niin mode poisti kommentin. Sillä lailla.

Vierailija
173/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin 23-vuotiaana sopinut treffit Suomi24-treffipalstan kautta pari vuotta minua vanhemman miehen kanssa. Mies oli kuvissa oikein suloinen ja komea. Tapasimme ravintolassa, mies oli kyllä samannäköinen kuin kuvissa, mutta vaikutti koko ajan todella hermostuneelta eikä puhunut paljon mitään. Raasua taisi vaan jännittää kovasti. Noh, ravintolasta poistuttuamme mies ilmoitti, että hänen vanhempansa istuivat koko reissun ajan parin pöydän päässä seuraamassa treffejämme! Kysyin, onko hän tosissaan. Kyllä oli. Mies sanoi, että voisi vaikka heti käydä hakemassa vanhempansa sisältä (olivat ilmeisesti vielä ravintolassa) jotta voisimme tutustua. Totesin, että ei tarvitse ja jatkoin matkaa yksin, tämä oli viimeinen niitti sille illalle. Eipä haittaa, ei meillä muutenkaan tuntunut synkkaavan.

- Treffit 20-vuotiaana samaisen treffipalstan kautta, mies oli ikäiseni. Komea, ystävällinen, ei samanlainen herra tuppisuu kuten edellisessä stoorissani. Olimme treffeillä kahvilassa, kaikki sujui loistavasti ja mietin, että tästähän voisi tullakin jotain. Kuitenkin nämä kuvitelmat romahtivat, kun mies treffien lopussa ilmaisi kiertelemättä, että rintani ovat liian pienet ja että hän voisi ilomielin kustantaa minulle silikonit, ei olisi rahallisesti ongelma. Minulla oli profiilissani kokovartalokuva, josta sokeakin näkee että olen pienirintainen. Jos pienet rinnat ovat ongelma, niin olisi voinut jättää treffit kokonaan väliin (mies itse otti minuun yhteyttä ja halusi tutustua). Emme tavanneet enää.

Vierailija
174/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli tinderissä vain kasvokuvia ja profiilin perusteella liikunnallinen. Treffeille saapuikin reilusti ylipainoinen nainen. En enää luota pelkkiin kasvokuviin!

Naisten pitäisi ymmärtää, että jos se lihavuus paljastuu vasta treffeillä, niin silloin se vasta pettymys onkin.

Nykyään osaan jo välttää tätä pettymystä. Jos ei ole kokovartalokuvaa, niin nainen on läski. Mutta muutama läskipettymys piti kokea ennen kuin tämän tajusin.

Naiset, kokovartalokuvat Tinderiin, kiitos! Säästää kummankin turhilta treffeiltä.

Vierailija
175/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni.

Vierailija
176/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli tinderissä vain kasvokuvia ja profiilin perusteella liikunnallinen. Treffeille saapuikin reilusti ylipainoinen nainen. En enää luota pelkkiin kasvokuviin!

Ai liikunnallisuus=laihuus?

Moni kuulantyöntäjänainen ei ole laiha, mutta eikö kuulantyöntö ole liikunnallinen harrastus?

Itse miellän itseni liikunnalliseksi koska liikun paljon koirien kanssa, käyn myös säännöllisesti vesijumpassa. Mutta en ole laiha...

Vierailija
177/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Olin yllättynyt kun tyttö ehdotti heti hotellia ja panemista. Ja sitten 8 kkn jälkeen olinkin yhtäkkiä isä....

Millä luokalla ihmisten lisääntymisbiologia opetetaan? Kuuntele sitten tarkkaan kun ope kertoo raskauden kestosta.

Kirjat sanovat, että 9 kk on jonkinlainen normi, mutta normaaliksi lasketaan 8- 9,5 kk. Monet lapset syntyvät hieman keskosina, muutamaa viikkoa ennen määräaikaa. Tyttöystäväni jopa yritti aikaista synnytystä koska silloin vauva on pienempi ja synnytys helpompi. Vauva painoi 2,5 kg ja on täysin normaalisti kehittynyt.

Sehän on käytännössä normaalisti 8,5kk, joten toi edellinen voi vaan itse kerrata sitä biologiaa. 9kk on laskettu siitä kuukautiskierron alusta.

Vierailija
178/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iks kirjoitti:

Vähintääkin alkaa huhut kiertämään oudosta tyypistä, jota kannattaa varo.

Vierailija
179/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iks kirjoitti:

Kerro viimeisimmästä tapauksesta, kun sinulle kävi näin. Tai kun jollekin tuntemallesi ihmiselle kävi näin.

Vierailija
180/330 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja mieheni pitkä, joten neuvolassa annettiin poikamme kasvuennusteeksi miesten keskimitta. Joka on nykyään 181cm. Ei sillä, että koko pituusvänkäys on todella tylsä suistio ja lukisin mieluusti niitä treffiviestejä. Mutta faktat kuntoon!