Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta?

Vierailija
04.04.2017 |

Olisitko valmis kuolemaan isänmaan puolesta?

Kommentit (300)

Vierailija
61/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isänmaallisuuteni laski aika monta pykälää kun sain kenkää töistä yhdessä parinsadan muun kanssa ja joudun nyt nöyrtymään työkkärin pelleksi ja kaikkien halveeraamaksi luuseriksi. Ei ole mitään mitä puolustaisi. Puolustakoot rikkaat itse rahojaan.

Tiedätkö miltä toi kuulostaa vähän köyhemmän yrittäjän korvissa?

Vääväävauva.

Oonko mä tehnyt sulle jotain pahaa?

Älä nyt ainakaan nosta mitään tukia sitten.

Vierailija
62/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta, kuten omia sukulaisia on kuollut 30- ja 40-luvuilla.

Olen suvaitsevainen ja äänestän vihreitä. Taidan olla isänmaallisempi ja rohkeampi kuin palstan rajakkiräyhääjät jotka mielestään puolustavat rajoja mutta todellisuudessa ovat yhteiskunnan taakka josta ei ole tositilanteessa mihinkään. Ei edes rajojen puolustamiseen.

Te jo päästitte vihollisen maahan.Mitä niitä rajoja enää puolustamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mä ainakin olen ihan oikeasti isänmaallinen rajakki. Ja Suomen puolustus on tärkeää. Aika noloo jos joku rajakki käyttäytyisi yhtä sikamaisesti kuin nää maahan kutsutut ja lähtis haneen sodan tullen.

Mutta onneksi on tämä veli vihreä kanssani niin ei tarvi sitten yksin taistella.

Vierailija
64/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.lähden turvapaikanhakijaksi Irakiin syyriaan ja somaliaan sillä silmänräpäyksellä kun kutsu armeijan riveihin tulee. Haluan asunnon ruokaa ja rahaa.

Vierailija
65/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Ei sotaa enää käytäisi rynnäkkökiväärien kanssa. Eli armeija on turha.

Eikö? Tälläkin hetkellä käydään sotaa perinteisin asein.

Niin, kehitysmaissa ja niiden kehitysmaiden välisissä sodissa....

Vierailija
66/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa altista itseäni vaaraan turhan takia. Vihollinen on jo vallannut maan. On päässyt jo eduskuntaan asti hankaloittamaan esivallan virantoimitusta.

Vierailija
67/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa. Onkohan täällä paljon armeijan käynyttä porukkaa, jotta uhrauksesta olisi jotakin hyötyä? Naisvaltainen paikka ja ainoat miehet taitavat olla melkein poikkeuksetta armeijasta luistaneita ns. kansallismielisiä.

Höhlä! Aloittaja ei asettanut armeijan käyneitä eri asemaan. Perustuslain 127 § mukaan jokainen on velvollinen osallistumaan isänmaan puolustukseen (riippumatta siitä onko käynyt armeijan vai). Kysymys oli siis, että olisitko sinä valmis kuolemaan isänmaasi puolesta?

Mutta minä asetin. Ja vitun väliäkö lailla on, jos meinaa paeta maasta. Mutta huomaa kyllä, että kova paikka näille ns. kansallismielisille, kun niiden asepalveluksesta luistamisesta huomautetaan niille. Olisit käynyt, kenttäkelvoton, sen armeijan, kun sinulla oli mahdollisuus. Turha enää halla-ahostella, kun maanpetturi olet jo.

Vierailija
68/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin valmis taistelemaan henkeni uhalla Suomen puolesta. Tässä maassa on niin paljon hyviä piirteitä verrattuna suurimpaan osaan maailmasta, ja täällä on melko helppoa kelle tahansa luoda oman näköisensä elämä ja olla rauhassa. Ihmiset nipottavat järkyttävän pienistä yksityiskohdista eivätkä ymmärrä suurta kuvaa. Astuisivat askeleen taaemmas, katsoisivat maailman menoa pintaa syvemmältä. Suomalainen yhteiskunta on mielestäni puolustamisen arvoinen.

Näin ajattelee 25-vuotias nuori.

Vierailija
69/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin valmis taistelemaan henkeni uhalla Suomen puolesta. Tässä maassa on niin paljon hyviä piirteitä verrattuna suurimpaan osaan maailmasta, ja täällä on melko helppoa kelle tahansa luoda oman näköisensä elämä ja olla rauhassa. Ihmiset nipottavat järkyttävän pienistä yksityiskohdista eivätkä ymmärrä suurta kuvaa. Astuisivat askeleen taaemmas, katsoisivat maailman menoa pintaa syvemmältä. Suomalainen yhteiskunta on mielestäni puolustamisen arvoinen.

Näin ajattelee 25-vuotias nuori.

Vierailija
70/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Ei sotaa enää käytäisi rynnäkkökiväärien kanssa. Eli armeija on turha.

Eikö? Tälläkin hetkellä käydään sotaa perinteisin asein.

Niin, kehitysmaissa ja niiden kehitysmaiden välisissä sodissa....

meinaatko, että valkoisten maat sitten jkäyttävät ydinasetta?

Vierailija
71/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko valmis kuolemaan isänmaan puolesta?

Kai sitä häätyy, kun on koulutus siihen hommaan käytynä.

Tosin en ole kovin kansallismielinen. Haluaisin kuitenkin ajatella taistelevani niiden asioiden puolesta, jotka katson oikeaksi, pääasiassa vapauden ja ihmisoikeuksien.

Vierailija
72/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Venäläisillä on ydinase.

Vierailija
73/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuossikymmentä sitten olin. Nyt en ole valmis kuolemaan sen Suomen puolsta jollainen maamme tulee olemaan parinkymmennen vuoden kuluttua. Into rehellisyyteen, veronmaksuun, vastuunkantoon ja yhteiseen hiilen puhaltaminen on niinikään hiipunut anarkistien hulinointiin.

Vierailija
74/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joskus ollut valmis mutten enää. Tää on sipilöity piloille ja lampaat äänestävät samat pöljät määkimään.

Vierailija
75/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuossikymmentä sitten olin. Nyt en ole valmis kuolemaan sen Suomen puolsta jollainen maamme tulee olemaan parinkymmennen vuoden kuluttua. Into rehellisyyteen, veronmaksuun, vastuunkantoon ja yhteiseen hiilen puhaltaminen on niinikään hiipunut anarkistien hulinointiin.

Eli aloit varkaaksi ja rotaksi. Ihme hinurimeininkiä. Mies?

Ei muutkaan, niin en minäkään... väävää...

T. Toinen yrittäjä ja isänmaan ystävä

Vierailija
76/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä kysymyksesi telaketjufeministeille. Heillä on aidosti jotain menetettävää jos tämä pelleyhteiskunta kaatuu.

Vierailija
77/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja Suomesta olen lähtenyt jo monta vuotta sitten.

Vierailija
78/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kirjoittaa saman kysymyksen turvapaikanhakijoiden kielellä?

Vierailija
79/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mitä helkkarin hyötyä siitä olisi mulle?

Vierailija
80/300 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista lukea, miten moni sanoo, etteivät aikoisi. Eli ihan samanlaista porukkaa, kuin nämä pakolaiset jotka tulevat vain tänne loisimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän