Olisitko valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta?
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Olen ammatiltani lihanleikkaaja. Nylkisin mielelläni maahan hyökkääviä vihollisia ja ripustaisen heidät jaloistaan riippumaan teiden varsille ja valopylväisiin.
Avan mahtavaa ja sain päivän parhaimmat naurut vaikka vakava asia onkin:D kyllä tosiaan teurastajalla olisi töitä sodan tullessa.
Kyllä ne jotain päivärahaa varmasti saavat. Harmi vaan että ne ovat ruplia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kas. Putinin viides kolonna eli Persut ne täällä taas rinki r u n k k a a v a t horkkaisessa kiimassaan.
Igor, ajele niskavillat pois niin FSB-sedän on helpompi sujauttaa tokarev niskakuoppaasi, kun on sinun puhdistuksesi aika.
Niinpä niin. Sinähän se villojen ajelut tiedät ajeltuasi äitisi karvoituksen helpottaaksesi anaaliyhdyntöjä vaipan vaihdon yhteydessä. Miksi et etsi ikäistäsi seksiseuraa?
En haluaisi aloittaa elämää enää tässä iässä alusta uudessa maassa inhottuna pa kolaisena, joten jäisin tänne ja jos siitä kuolema seuraisi niin sitten niin. Ja olen asunut ulkomailla töiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei suuri yhdysvallat pommita Putiinin lukaalia murskaksi että se luihu sekopää äijä saisi maistaa omaa lääkettään.
Yhdysvallat on hyvin selkeästi ilmaissut että ei halua eskaloida sotaa. Lisäksi täytyy muistaa että Venäjällä on isot ydinaseresurssit. Nato yritti bluffata, että puuttuvat asiaan jos siviilejä vastaan hyökätään, mutta valitettavasti Putin ymmärsi että näin ei tule käymään.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hereillä, palstalla pyörii mädättäjíä haukkumassa persuja sekä kansallismielisiä ja puolustelemassa ma tu ja.
Itä teki viime syksynä Puolan ja Liettuan rajoilla samanlaista työtä tuomalla sinne ma tu ja.Yrittävät heikentää Eurooppaa n e e k e r ö i m ä l lä sen.
Mene sinä rotta lutkuttamaan niitä Putinin vitjamunia. Voit saada kiiltävän kolikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ammatiltani lihanleikkaaja. Nylkisin mielelläni maahan hyökkääviä vihollisia ja ripustaisen heidät jaloistaan riippumaan teiden varsille ja valopylväisiin.
Tehokas varoitus maahantunkeutuville, että tällä erikoisoperaatiolla voi käydä oikeasti hullusti jos luoja vielä sallikin tulla ehjin nahoin Ukrainasta kotiin.
Ukrainassa on jo näkynyt pistimiäkin, kaupunkisodassa toimivia. Vaatii kyllä pokkaa käyttää
Pahin varoitus on maahan tunkeilijoille ovat teurastajat jotka ovat huippu ammattilaisia :D
Suunnitelkaa se suomesta muutto jo nyt. Rajat menivät Ukrainassa kiinni noin viikko sodan alusta.
M32
Totta kai olen. Ja vien mahdollisimman monta mukanani.
Taistelisin kuolemaan asti kotimaani puolesta enkä pakenisi. Se on vaan periaate eikä se muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokas varoitus maahantunkeutuville, että tällä erikoisoperaatiolla voi käydä oikeasti hullusti jos luoja vielä sallikin tulla ehjin nahoin Ukrainasta kotiin.
Ukrainassa on jo näkynyt pistimiäkin, kaupunkisodassa toimivia. Vaatii kyllä pokkaa käyttää
Täytyy vain ajatella että se on joku Jessica Aron kiusaaja tai muu putintrolli niin ei haittaa.
Kuolen jos kuolen, en minä muuallekaan ole menossa. Mutta tuskinpa siinä kuoleman hetkellä mikään uhri isänmaalle on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vain ajatella että se on joku Jessica Aron kiusaaja tai muu putintrolli niin ei haittaa.
Ajattelee pistävänsä pistimensä lastenmurhaaja Putinin vatsasta läpi niin menee niin liukkaasti, että ei huomaakkaan.
Olen nainen mutta en kyllä miehenäkään puolustaisi Suomea. Vasta jos asiat Suomessa olisi suomalaisten kannalta hyvin niin sitten. Plus Suomi olisi itsenäinen eikä missään pa s ka EU:ssa.
Vain jos akat pakotetaan rintamalle ase kourassa. #TasaArvo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin valmis taistelemaan henkeni uhalla Suomen puolesta. Tässä maassa on niin paljon hyviä piirteitä verrattuna suurimpaan osaan maailmasta, ja täällä on melko helppoa kelle tahansa luoda oman näköisensä elämä ja olla rauhassa. Ihmiset nipottavat järkyttävän pienistä yksityiskohdista eivätkä ymmärrä suurta kuvaa. Astuisivat askeleen taaemmas, katsoisivat maailman menoa pintaa syvemmältä. Suomalainen yhteiskunta on mielestäni puolustamisen arvoinen.
Näin ajattelee 25-vuotias nuori.
Tavallaan hieno ajatuskuvio, mutta mistä kaikesta sä pääsisit kuolleena nauttimaan? Ehkä tärkeintä olisi pitää rauha, miten se sitten tapahtuukaan. Omgelma lienee just tuossa.
Olen jo 57, en enää tässä iässä lähtisi pa kolaiseksi. Jäisin ja auttaisin, missä pystyn. Olisin valmis kuolemaan isänmaani puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta en kyllä miehenäkään puolustaisi Suomea. Vasta jos asiat Suomessa olisi suomalaisten kannalta hyvin niin sitten. Plus Suomi olisi itsenäinen eikä missään pa s ka EU:ssa.
Olet siis mielummin venäläisten patjana ja raiskattuna päivittäin joka rööriin? Se on nimittäin tapa jolla puna-armeija kohtelee naisia ja lapsia.
Perssuolinkaiset sykkivässä kiimassa valamassa uskoa Putinin pikku h u o r i e n menestykseen Ukrainassa ja mädättämässä suomalaisten puolustustahtoa. Huonolla menestyksellä.