Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta?

Vierailija
04.04.2017 |

Olisitko valmis kuolemaan isänmaan puolesta?

Kommentit (300)

Vierailija
101/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Maasta viis, lasteni eteen tekisin sen minkä voin, eli pakeisin, piilottaisin, suojelisin, ehkä kuolisin sitä tehdessäni, ehkä hekin, mitä vain mutta hylkäisi en.

Hah haahh hah Luuletko että venäläiset on jotain hirviöitä :D

Vierailija
102/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Nationalismin aikakausi oli ja meni jo.

Joo, moni on tuota mieltä, mutta unohtaa samalla visualisoida sen tulevaisuuden uudessa uljaassa yhteinäisessä maailmassa. Olisin henkilökohtaisesti valinnut mielummin nationalismin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
104/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Maasta viis, lasteni eteen tekisin sen minkä voin, eli pakeisin, piilottaisin, suojelisin, ehkä kuolisin sitä tehdessäni, ehkä hekin, mitä vain mutta hylkäisi en.

Ks. talvisota ja jatkosota. Kyllä ne on sotatilassa.

Vierailija
105/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyriassa venäläiset tappaa naisia ja lapsia. Aika hirviöiltä vaikuttaa.

Vierailija
106/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ks. talvisota ja jatkosota. Kyllä ne on sotatilassa.

Ihan yhtä hirviöitä kuin suomalaisetkin sotatilassa.

Vierailija
107/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyökkääjät olisi valkoihoisia niin ottasin kukkapuskan kanssa vastaan. Poskisuudelmat vaihdettaisiin ja elämä jatkuisi samaan rataan.

Elämänilo palaisi ja ruplilla ostettaisiin leipää ja kasvatettaisiin possuja ja vihanneksia takapihalla.

Tuskin maltan odottaa uutta mielekästä elämän  aikaa.

Vierailija
108/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietenkin.

Vierailija
109/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Venäjä hyökkäisi, niin muuttaisin Venäjälle ja olisin heille hyödyksi. Suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.

Vierailija
110/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan omasta puolesta...

Vierailija
111/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tämän päivän naisten takia. Uskon, että saavat jossain vaiheessa mitä ansaitsevat.

Vierailija
112/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, koska olen isänmaallinen vihreä enkä mikään pullamössöpersu.

Vierailija
113/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Venäjä hyökkäisi, niin muuttaisin Venäjälle ja olisin heille hyödyksi. Suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.

Ei niin. Ainakaan jos Venäjä toisi Suomenlahdelle sen rajusti savuttavan "lentotukialuksensa". Koko Suomen väestö luultavasti menehtyisi välittömästi häkämyrkytykseen.

Vierailija
114/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!

En todellakaan tällaisen maan vuoksi!

Vierailija
115/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, koska olen isänmaallinen vihreä enkä mikään pullamössöpersu.

Mahtaa tulla pahaa jälkeä kun sinä pääset vapaaksi😃 Kommentoin ihan siltä pohjalta mitä olen vihreitä tavannut.

Vierailija
116/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden kuinka paljon tällä palstalla on suvajakkipaskaa olisi luullut, että joku olisi edes yrittänyt tosissaan. Noita väitteitä ei voi kumota. Poistun.

Vierailija
117/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on paljon putintrolleja trollaamassa. Suomessa on viimeisimpien tutkimusten mukaan Euroopan korkein maanpuolustustahto. Yli 70 prosenttia puolustaisi Suomea vaikka lopputulos olisi epävarma.

Aina kannattaa ennemmin taistella kuin antautua koska antautumisen hinta on aina loppupeleissä korkeampi. Baltian maat antautuivat ja NL miehitti ne 50 vuodeksi. Suomi taisteli ja säilytti itsenäisyytensä. NL oli valmistautunut tappamaan suomalaiset upseerit samoin kuin se tappoi puolalaiset upseerit aikoinaan Katynin metsässä. Suomalaisille oli varattu samalla tavoin kyyditykset karjavaunuissa Siperiaan kuin mitä tapahtui veljeskansallemme eestiläisille.

Ja kyllä, taistelisin Suomen puolesta ja suomalaisten lasten puolesta, haluan että heillä on tulevaisuus tässä maassa joka on maailman mittapuulla erittäin hyvä.

Vierailija
118/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti!

Vierailija
119/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on paljon putintrolleja trollaamassa. Suomessa on viimeisimpien tutkimusten mukaan Euroopan korkein maanpuolustustahto. Yli 70 prosenttia puolustaisi Suomea vaikka lopputulos olisi epävarma.

Aina kannattaa ennemmin taistella kuin antautua koska antautumisen hinta on aina loppupeleissä korkeampi. Baltian maat antautuivat ja NL miehitti ne 50 vuodeksi. Suomi taisteli ja säilytti itsenäisyytensä. NL oli valmistautunut tappamaan suomalaiset upseerit samoin kuin se tappoi puolalaiset upseerit aikoinaan Katynin metsässä. Suomalaisille oli varattu samalla tavoin kyyditykset karjavaunuissa Siperiaan kuin mitä tapahtui veljeskansallemme eestiläisille.

Ja kyllä, taistelisin Suomen puolesta ja suomalaisten lasten puolesta, haluan että heillä on tulevaisuus tässä maassa joka on maailman mittapuulla erittäin hyvä.

Tai johtuisko vastaukset siitä, että täällä on varmaan enemmän naisia kuin miehiä.

Itse en ainakaan kuolisi Suomen puolesta, siis sillä tavalla kuin tässä tarkotetaan: En minä pyssy kädessä juokse pitkin lumihankia. Hoitaisin haavoittuneita/orpoja tms. koska olen ammatiltani hoitaja. Olen itseasiassa ilmottautunu hätätiltanteessa vapaaehtoiseksi avuksi (työpaikan kautta piti jonkun työpaikalta ilmottautua), siihen piti olla joku koulutuskin, vaan eipä ole mitään kuulunut. Tosin ajattelin tuonkin vähän itsekkäästi: Saanpa jotakin tuloja/ruokaa tms. hätätilan aikanakin, koska teen myös hommia silloin.

Vierailija
120/300 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole minulle niin tärkeää kuin se, että minä itse olen elossa. Eikä kenellekään muullekaan. Suomalainen mies selviytyy parhaiten hengissä sodan aikana sillä, että lähtee sotimaan. Siihen on hieno heittää jotain "jee kuolen suomen puolesta", kun se on ainut vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan