Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?

Vierailija
24.03.2017 |

Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.

Kommentit (375)

Vierailija
181/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri kesäksi Tahko span kahden huoneen lomaosakkeen viikoksi, huoneisto on hulppea, mutta sain sen suhteilla tosi halvalla. Toivottavasti kiva reissu tiedossa, eikä satele.

Vierailija
182/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä ei ole aivan pakollista selviytymisen kannalta, on luksusta. En edes muista, milloin olisin ostanut jotain koska haluan. Kyllä sille aina on tarve ja sitäkin tarvetta kuukausitolkulla puntaroitu.

T.työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet 'kevättalvikengät', vaikka pian on jo niin lämmin että ne ovat liian talviset.

Vierailija
184/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun heikkous on laukut, kenkiä mulla ei oikeastaan ole käytössä kuin kaksi paria, mutta laukkuja varmaan toistakymmentä, vaikka toisesta päästä pyrin kierrättämään ja lahjoittamaan sukulaisille.

Eli kaksi laukkua olen tänä vuonna ostanut, toinen on merkkilaukku ja toinen nahkainen shopperi kesäksi.

Vierailija
185/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illallisella, söin sinisimpukoita :3

Vierailija
186/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin laadukkaan hiilikuiturunkoisen maantiepyörän. Huonompikin olisi varmasti riittänyt amatööritason triathlonistille. Kiva tuota on katsella ja pitää kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
187/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltäni hänen autonsa lainaan pariksi päiväksi tällä viikolla. Rakastan autolla ajamista, mutta tällä hetkellä ei ole varaa (eikä kai todellista tarvettakaan) ostaa omaa pirssiä. Mikä tunne, kun sai käydä kaupassa ja ostaa ruokatuotteet ilman miettimistä, miten kannan ne kotiin. Näin ollen vastaan, että ostin bensaa ja se mitä sillä bensalla sai, tuntui aivan ylettömältä luksukselta! :)

Vierailija
188/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin kaksi fazerin irtopullaa Prismassa. Maksoi jotain 2,80€. Tuntui luksukselta koska ostan yleensä pakastinpullia tai leivon itse. :)

Vierailija
189/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin astioita, koska ne näyttivät kivoilta. :)

Vierailija
190/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupäivän kunniaksi ostin kokeeksi Pappagallon lakujädeä (Pirkan tuuttien sijaan). Nam. Hyvää.

Vierailija
191/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupulleni: pakastekuivattuja karhunvatukoita

Saatiin molemmat vähän luksusta elämään

Ihmiselle vai karvaturrille?

Vierailija
192/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput Santa Martaan. Tultiin ystävien kanssa viikonlopuksi surffaamaan. En ole surffannut vuosiin. Täällä on jo 30°c vaikka on vasta aikainen aamu. M29 ja latino

Ps. Naapurista kuuluu "Quiero que me cojas!" He ovat valvoneet koko yön 😳

Vierailija
193/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen muutaman oluen todella pitkästä aikaa :)

Vierailija
194/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yh:na vain vähän rahaa käyttää itseeni, joten harkitsen oman luksukseni aina tosi tarkkaan ja toisaalta nautin siitä kovasti. Viime kesänä ostin alesta Liebeskindin nahkalompakon, koska se oli juuri sellainen, jota olin jo pitkään etsinyt - oikean kokoinen, kauniin värinen ja muutenkin kaunis. Nautin sen ulkonäöstä ja käsituntumasta ihan oikeasti joka kerta, kun otan sen laukusta käteeni :-)

Seuraava luksus, jonka lahjoitan itselleni, on remppamiehen tekemä muutama korjaus kotiimme. Ne ovat sellaisia juttuja, jotka parantavat asumismukavuutta huimasti. 

Vierailija
195/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden työpaikan ja palkka nousee huomattavasti kun aloitan. Tästä rohkaistuneena menin autokaupoilla ja hankin uuden Mersun, vaikka vanha pirssikin vielä kuljettaisi.

Vierailija
196/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ostanut, mutta sain kokoaikaisen työpaikan vähän aikaa sitten, joten ei tarvitse enää tehdä kahta tai useampaa osa-aikatyötä ja tapella jatkuvasti aikataulujen kanssa. On niin luksusta, kun voi käyttää ylimääräisen ajan nukkumiseen :) Oli pakko päästä jakamaan tähän hyväntuulisen ketjuun. Mulle hyvät yöunet ovat luksusta.

Itse asiaan: ostin Clarinsin aurinkosuojavoiteen, joka ei tahmaa ja tuntuu iholla ihanan kevyeltä. Aikaisemmin oli varaa ostaa vain Lidlin omaa merkkiä, mitkä olivat tahmaiset ja tuoksuivatkin vahvasti petrokemikaaleilta. Näiden päälle oli tosi hankalaa rakentaa meikkiä, mutta nyt tuo Clarins tuntuu unelmalta. Hinta oli kylläkin 6-kertainen Lidliin verrattuna, mutta on sen arvoista.

Vierailija
197/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luksusta,kun yrjö ei lennä enää.Olen vatsataudissa.

Vierailija
198/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kolmet urheiluliivit, mikä ei minun kuppikoolla ollut ihan halpaa.

Vierailija
199/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoyo matkarattaat, ei tarvii sählätä enää lentokentillä.

Vierailija
200/375 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanilkkurit, timanttikorvakorut ja leikkokukkia. Rakastan erilaisia kenkiä, ja niitä onkin jo aika paljon ja joka asuun ja tilanteeseen sopivia. Vaatteita en taaas juurikaan ostele, eikä oikeastaan edes kiinnosta. Minulla on siistit ja hyvänlaatuiset vaatteet kyllä, mutta aika vähän noita tuppaa olemaan verrattuna kenkiin.. Toisaalta eipä minulla hirveästi olisi varaakaan niitä vaatteita ostella, kun rahani menevät tuohon kenkäharrastukseen.. :D

Timanttikorvakorut taas ostin pitkän projektin päättymisen kunniaksi, ja ne ovat ensimmäiset (ja ainoat vähään aikaan) laatuaan. Leikkokukkia taasen ostan säännöllisin väliajoin, koska ne ovat todella kauniita ja piristävät jokapäivä kotona.