Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen pussillisen sämpylöitä, jotka 30 prossan alessa päivämäärän takia. Tänä aamuna lasten kanssa syötiin lauantaiherkkuna. Muuten meillä on ruisleipää aamiaisella.
Onko sämpyläpussi luksusta?
On se luksusta, jos ei se ole jokapäiväinen ostos. Minusta viisi sämpylää 2e pussissa on kallis ostos, kun 1,70eurolla saa 12 palaa ruisleipää. Sämpyläpussin hinnan pudottaminen 30 prosentilla tekee siitä ymmärrettävän, muttei se siltikään halpaa ole ravintoarvoon nähden.
Turvokki (ei kirjautunut) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvalle nättejä ja tarpeellisia vaatteita <3
Siis miksi ihmeessä tämä sai näin monta alapeukkua? Tulin surulliseksi.
Me muut emme ilmeisesti kokeneet, että nätit ja tarpeelliset vauvanvaatteet olisi mitään luksusta. Käyttötavaraahan ne ovat, ja jokainen kai vauvalleen valitsee oman makunsa mukaisesti kaunista.
Ostin lentoaseman Victoria Secretistä ihanan ison aniliininpunaisen meikkipussin jossa sisällä vartalovoide. Ei maksanut kovin paljon,kohtuuhintainen,mutta tuntuu luksukselta.
Vierailija kirjoitti:
3 kpl vichyn idealia -kasvojenhoito tuotteita!
en kadu.:-) ovat niin hyviä.
Sama. Ostin kolme vichyn tuotetta :)
Vierailija kirjoitti:
Nokian punaiset kumisaappaat, eli tutummin seksisaappaat. Ovat tärkein harrastusvälineeni.
Puhutko Haisaappaista? En tiennytkään että niitä sanotaan seksisaappaiksi. Mullakin on punaiset. Ne ne ovat minunkin tärkein harrastusvälineeni heti sukkapuikkojen ja kirjanmerkkien jälkeen.
Syntymäpäiväkseni ostin itselleni ison topaasisormuksen. Sen väri on ihana, ja tunnen iloa käyttäessäni sitä. En pidä sitä muuta kuin kotona ja ehkä tulevaisuudessa myös juhlissa.
Olen aina ollut ruma tai parhaimmillaankin arkipäiväisen näköinen. Sormusta käyttäessäni tunnen itseni toisenlaiseksi: nuoreksi, kevyeksi, kauniiksi. Tämä tunne on luksusta.
Ostin talvella gore-tex kengät. Ihan luksusta kun varpaat ei kastu. Ja nää on sirot ja korolliset.
Myöhästyin kauppareissulla bussista, joten odotellessa seuraavaa menin ostoskeskuksen kahvilaan ja ostin melkein neljä euroa maksavan erikoiskahvin. :)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kämpän, jossa on kaksi ylimääräistä huonetta.
Olen miettinyt samaa, mutta jäänyt aina arpomaan, onko se luksusta vai hulluutta ja mikä olisi oikea ratkaisu, vähemmän vai enemmän ja huoh. Onnea uuteen kotiin!
Electroluxin kuivaavan pesukoneen, hinta oli jotain 700 euroa. Aika luksusta kun voi ottaa koneesta ulos kuivat pyykit eikä niitä tarvitse siirrellä eikä ripustaa mihinkään. Siinä rinnalla mulla onkin jo entuudestaan kuivauskaappi, joka sekin tuntuu tai tuntui ainakin alussa luksukselta. Täydentävät hyvin toisiaan.
Ostin muovilusikan eilen ja se tuntui luxuxelta. Harmi kuin niistäkin täytyy veloittaa puolelta kuin puolelta miten päin tahansa viisaan virtauksineen. Ehkä minulta varastettu esine on tässä oleellisin että se palautettaisiin ja varas menisi mielisairaalaan ilman sen kummoisempia jälkiseurauksia koska hänellä on tarpeeksi paskaa.
Eilen ostin eksoottisia hedelmiä (esim mango) joita en osta ikinä. Ihanaa saada smoothieihin jotain vaihtelua.
Ensi viikolla käyn laittamassa huuliini hieman täytettä. Onhan se kallista (200€) mutta joskus on hyvä panostaa itseensä. Rakastan huulipunia ja minulla on todella kallis ja iso kokoelma niitä mutta huuleni ovat niin ohuet että huulipuna näyttää vain kapealta viirulta suun ympärillä ja hampaat isoilta. :( Nyt saan hieman lisää pinta-alaa johon laittaa huulipunaa.
Ostin puolen vuoden jahkaamisen jälkeen tilavan auton, Volvo XC90:n. Vaikea päätös, mutta nyt tuntuu niin luksukselta.
Indonesian matkalla ostin viime kesänä naiselta seksiä. Tuntui luksukselta kun ei muuten seksiä elämässä ole.
Ostin kalliimpaa vessapaperia. Ennen Serlaa, nyt Soft Emboa. Aikaisemmin vaihdoin keltaisen paperin valkoiseen. Sekin tuntui luksukselta.
Käyttäjä3566 kirjoitti:
Eilen ostin eksoottisia hedelmiä (esim mango) joita en osta ikinä. Ihanaa saada smoothieihin jotain vaihtelua.
Ensi viikolla käyn laittamassa huuliini hieman täytettä. Onhan se kallista (200€) mutta joskus on hyvä panostaa itseensä. Rakastan huulipunia ja minulla on todella kallis ja iso kokoelma niitä mutta huuleni ovat niin ohuet että huulipuna näyttää vain kapealta viirulta suun ympärillä ja hampaat isoilta. :( Nyt saan hieman lisää pinta-alaa johon laittaa huulipunaa.
Tää on kyllä ohis, mutta mitä tarkoittaa tai miten jollakin voi olla iso ja kallis kokoelma huulipunia?? Siis niitä hylsyjä, joiden sisällä on punaa? Ei mitään historiallisia helmiäis-huulivoide rasioita jostain tsaarin hovista vai kuinka?
Miten semmoisia voi tulla mieleen keräillä ja kasata kokoelma? En oikein kässää.
Huulipuna on käyttötuote; se ostetaa tarpeeseen, sitä käytetään niin kauan kuin tarvitaan ja sitten heitetään pois. Värejä voi olla ehkä muutama: päiväkäyttöön ja iltakäyttöön, mutte eiköhän se vaihteluväli ollut siinä.
En uskalla edes ajatella, että paljonko olet laittanut tuollaiseen hulluuteen rahaa. Minä ja mun mies saatais varmaan slaagi...
Kaikki me olemme tietysti erilaisia, en tarkoitakaan tätä sinun kokoelmaasi mitenkään dissata. Mulle vaan ei ole ikinä tullut mieleen että semmoisiakin voi keräillä (?)
Kävin eilen työkavereiden kanssa ravintolassa lounaalla. Oli todella kivaa fiilis ja aurinkokin paistoi. Minulla on muuten aina eväät.
Ostin muovikassin kaupasta. Yleensä kannan ruokaostokset sylissä, niin nyt tuntui luksukselta kantaa tavaroita kassissa sen helppouden takia.
Törkeän kallis päiväpeitto. Sitä varten oli pitkään säästetty opiskelijabudjetista. Kyllä kannatti, se on ihana :)
Viikon päästä allekirjoitetaan omakotitalon kauppakirjat, 265000e. On luksusta, ollaan miehen kanssa kolmikymppisiä ja kaksistaan, eli noin paljon tilaa ei todellakaan tarvittaisi.