Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Ostin pashapullan Lidlistä kahvin kaveriksi ja nyt nautin 😋
Lumene Heleyttävä & silottava hyaluronitiivisteen. Normihinta parikymppiä mutta Mammuttimarkkinoilla puoleen hintaan. Vähän luksusta ja heleyttä kasvoillekin :)
Ostin peak performancen kevyttoppatakin :) paras takki ikinä
Untuvatakin syksyllä, normaalihinnalla ja maksoi melkein 300€. Kallein takki ikinä ja oli ensimmäinen liikkeessä sovittamani. Joka ikisen euron arvoinen, koska olen pitänyt sitä koko talven joka päivä, ei oleva kamalan paksu, mutta Etelä-Suomen pakkasissa olen sillä tarjennut kulkea töihin, kauppaan tai ihan vaan koiran kanssa lenkillä. Tuntuu luksukselta, koska yleensä ostan vaatteeni ja takkini kirppareilta tai edullisista liikkeistä. Joka päiväisen käytön jälkeen edelleen kuin uusi, tästä saan pitkäikäisen luottotakin.
Marraskuussa ostin Diorin pikkulaukun joka maksoi 1200€. Ensi viikolla tulee seuraava luksusostos, menen fyssarille joka maksaa 180€/45min.
Uusimman jallun ja ison nivean.
Karkkia Citymarketista 4,99 €/kg. Ostin 1,5 kg.
Ostin kaksi purkkia pashaa tänään. Tuntui luksukselta kun tuota herkkua harvoin ostaa.
Hollannista estehevosen. Tuntuu kun ajaisi Bentleytä kun vertaa entiseen kopukkaan, joka tuntui Toyota Corollalta vm-95.
Pari päivää sitten Ruutu+
Ei mainostaukoja!
Biothermin yövoide, Nordquistin kahvipakkaus, valmissalaatti Stockalta
Upeita valkoisia liljoja. Pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin muutama viikko sitten melko laadukkaan vibraattorin. Parinkympin patterikitkuttimien jälkeen se todellakin tuntuu luksukselta.
Mulla lelo. 200e! Mutta latausongelmia.
Lelossa on 10 vuoden takuu. Valita kauppaan.
Kiitos tiedosta. Se laturi menee aina paskaksi. Itse lelokin pitää kovalla nopeudella rätisevää ääntä. Koskeeko takuu laturia vai saako oikeasti uuden?
Olen kärsinyt pitkään uniongelmista ja ystävä kertoi saaneensa apua samaan ongelmaan neurosonic-hoidoista. Kävin kokeilemassa ja auttoi minuakin mutta yksi hoitokerta maksoi 30 euroa/25 minsaa. Uni on tärkeää joten ostin marraskuussa omaksi neurosonicdivaanin joka maksoin toimituskuluineen noin 3750 euroa.
Kallein huonekalu mikä mulla ikinä ollut mutta en kadu, elämänlaatu unen myötä parantunut hulluna!
Vierailija kirjoitti:
Fairyä. Tästä en luovu.
Vaahto-Fairy se vasta on luksusta. Piti ihan käydä Stockmannilta hakemassa kun ei enää kuulu lähisokoksen valikoimiin.
Ostin tänään 27 euroa maksavan shampoon. Yleensä käytän markettituotteita, jotka maksavat noin kymmenesosan tuosta.
Ostin DKNY:n trikoot. En kuitenkaan kehtaa aikuisena liikkua julkisesti "pissistrikoissani" sillä miellän merkin vähän teinimäiseksi ja salille en voi laittaa kun niistä paistaa ahdistavasti alushousut/perse läpi. Käytän siis näitä lempimerkkini ylihintaisia turhakepöksyjä kotihousuina :'D omaa luksusta
Vierailija kirjoitti:
Lentoliput Santa Martaan. Tultiin ystävien kanssa viikonlopuksi surffaamaan. En ole surffannut vuosiin. Täällä on jo 30°c vaikka on vasta aikainen aamu. M29 ja latino
Ps. Naapurista kuuluu "Quiero que me cojas!" He ovat valvoneet koko yön 😳
Voisiko meillä olla salainen panosuhde? ;)
Koripallokengät - 199e Luksusta!