Milloin viimeksi ostit jotain, mikä tuntui luksukselta? Mitä se oli?
Muut älkööt arvostelko vastauksia, sillä vaikka peruna voi olla jollekin luksusta, jos niin itse kokee.
Kommentit (375)
Pitkään haaveilemani vintage hopeariipus, 240 euroa.
-Kokonainen kalakukko 22e Kuopion torilla (on herkkua! Söin tuota sitten iltaruokana melkein viikon, se on niin täyttävää)
- Savulohi
- Koruja (lahjakortti tiettyyn korukauppaan, sain synttärilahjaksi )
T: Työtön
Neuletakin hinta vähän yli 600. Joo, ei näitä joka päivä osteta.
En oikeasti osaa vastata. Minusta mikään ei tunnu luksukselta. Jos mulla on siihen varaa, se ei ole luksusta. Eli luksusta voi olla vaan muilla. On minulla haaveita, mutta kun haave toteutuu, se on vaan omistamani tavara.
Olin ostamassa mutta en kuitenkaan ostanut mutta sopii kuitenkin tähän ketjuun. Eli uutta suihkusaippuaputkiloa. Saanko tarkentaa. Minulle sellaisista tulee aina mieleen juuri kesä. Loma. Mökkimatkat ja muut retket. Ihanaa. Uutta tuoksua. Toisaalta täysin arkista. Mutta ihanaa.
Ostin kunnon kokkiveitsen. Entinen olikin 15 vuotta vanha mallia halpis. Ero on huikea! Iso munakoiso oli hetkessä pieninä tasaisina palasina :D
Ostin 77 euron hajuveden itselleni (Guerlain Aqua Allegoria Pera Granita).
Balmuirin tuoksukynttilän pimeneviin iltoihin :)
Suutuin huonoista kesäkengistä (piti olla laatua, mutta rikkoivat jalat pahasti) ja aloin selata nettikauppoja. Törmäsin jo unohtamaani hyvän merkin aleen ja ostin kahdet kengät syksyksi. Kunhan ne tulevat, ne ovat luksusta.
Maanantaina pakastepizzan, vähän sai vaihtelua pussipastaan ja nuudeleihin
Odd Mollyn neuletakin alennuksesta ja sain vielä jonkun alennuskoodin siihen laitettua niin alle puoleen hintaan. Täyttä hintaa en maksaisi vaikka ihania vaatteita ovatkin.