Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."

Vierailija
07.03.2017 |

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Kommentit (273)

Vierailija
261/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..

Palstan miesvihaajat hiki päässä alapeukuttaa sinun mielipidettäsi, ettei nyt vaan kukaan missään nimessä erehdy tekemään mitään miesten eteen =D Hulvatonta =D

Mä lopetan näiden alapeukuttamisen, kun mä edes kerran näen jonkun miehen kertovan odottavansa suihkunraikkaana, koti siivottuna puolisoaan töistä, antavan tälle viinilasin käteen ja sen jälkeen kunnon suuhoidot.

Edes kerran.

Vierailija
262/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että moni nainen haluaa kokea olevansa arvostettu (ja tätä tunnetta voi edesauttaa muun muassa kotitöillä) jotta haluaisi seksiä, ei silti vielä tarkoita sitä että seksiä voisi ostaa siltä kumppanilta tekemällä niitä kotitöitä tai vaikka kantamalla kotiin helyjä. Naiset, eikä sen puoleen miehetkään, ei ole mitään automaatteja, jonne voi syöttää kivoja asioita tai painella tiettyjä nappeja ja odottaa että seksiä putkahtaa ulos.

Varsinkin siinä vaiheessa kun parisuhde on jo valmiiksi vähän solmussa ja seksittömyyttä jatkunut pitkään, niin kyllä sen aloittaminen uudelleen vaatii työtä. Luultavasti pienin askelin ja lukuisten keskustelujen jälkeen, eikä toivomalla että jos vaan jatkan näitä samoja yrityksiä niin kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi nyt kuitenkin ensin tsekata vähän siihen raakaan (lisääntymis)biologiaan liittyvää faktaa ennen kuin alat kyseenalaistaman käsityksiäni siitä. Ad Hominem EI toimi tässä vaikka kuinka yrität kaataa tuota niskaani.

Rouva sanoi vasta 15 vuotta oltuamme yhdessä, että seksi ei hänelle ole koskaan merkannut mitään. Siinä vaiheessa on aika myöhäistä kun on kakarat ja OKT:t yms pykätty. Olisi sanonut vaikkapa 15 päivän jälkeen, eikös juu?

Mutta minun vikahan tämä on että haksahdan täyteen aseksuaaliin. Minä otin tietoisen riskin, mutta nilkkaan kopsahti. Itku pitkästä (ja monista) iloista...no onpahan ainakin jotain mitä muistella, aikaa ennen kultaista rouvaa.

Joo kyllä nyt kyseenalaistan.  Jos biologiaan vetoat, tietänet, että on ihmisen seksuaalisuus todellakin on taipumus. On pepsu pystyssä olevia ja hommasta vetäytyviä. Molemmissa sukupuolissa.

Myos olet ristiriitainen väittäessäsi olleesi 15 vuotta epätietoinen ja samalla väität ottaneesi tietoisen riskin. Kummasta siis on kyse?

Pysyn siis olettamuksessani: nämä monet ilot, joihin viittaat, korvaavat sinulle puuttuvan seksin. Sitä vaan jostain syystä on monen miehen vaikea myöntää. Haetaan vikaa siitä, että rouva on kultainen, elämä hyvää, vaikka seksiä olekaan ja sitä vikaa haetaan naisesta.

Minulle kävi aika nopeasti selväksi että hän on tavallista estoisempi tapaus, mutta,päätin silti ottaa riskin asian suhteen - kyllä se siitä ajan myötä helpottaa. Mutta itse hän myönsi sen vasta 15 vuoden jälkeen yhden seksin vähäisyyteen liittyvän riidan jälkeen. Olisi nyt sanonut viimeistään 1.5 vuoden jälkeen niin olisi voinut tehdä ajoissa johtopäätöksiä. Ne tosin olisi voinut tehdä ihan itse.

Tällä hetkellä ainoa liittoa kasassa pitävät asiat ovat klassiset lapset ja okt-laina, työttömänä ollessani myös oma työtulevaisuus kummasti jäädytti irtiottohaluja.

Työttömyys loppuu ensi ma ja kun hommat on kuosissaan, alkaa taas olla aikaa eropohdintaan vaikka sinänsä mitään muuta syytä ei ole eroon kuin tämä yksi asia. Kysymys kuuluukin: Minkä takia pysyisin seksittömässä liitossa menojani rajoittavien tekijöiden kanssa, kun voin olla ihan yksikseni seksitön mutta ainakin vapaus päättää omasta ajankäytöstäni?

Vierailija
264/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..

Palstan miesvihaajat hiki päässä alapeukuttaa sinun mielipidettäsi, ettei nyt vaan kukaan missään nimessä erehdy tekemään mitään miesten eteen =D Hulvatonta =D

Mä lopetan näiden alapeukuttamisen, kun mä edes kerran näen jonkun miehen kertovan odottavansa suihkunraikkaana, koti siivottuna puolisoaan töistä, antavan tälle viinilasin käteen ja sen jälkeen kunnon suuhoidot.

Edes kerran.

Tätäkin on joskus yritetty muutamaan otteeseen, vastaus "emmä ny jaksais". En yritä enää.

Vierailija
265/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuli jo huomattua muutamassa kuukaudessa että kyseessä on tavallista estoisempi tapaus, mutta Kunnon Mieshän antaa naiselle mahdollisuuden muuttua, sen sijaan että rottamaisesti lähtee lätkimään kun seksi ei toimi? Reilun vuoden jälkeen ärähdin hänelle ja sanoin että kävisi vähän tsekkauttamassa itseään ammattilaisella (gynekologilla/psykologilla), mutta arvaas minkälainen itkuparku siitä tuli "sää et rakasta mua sellaisena kuin mä oon, byäää".

Siinä vaiheessa tosiaan en ollut penaalin terävin kynä, koska jos olisin ollut niin tiet olisi eronnut välittömästi. Näin jälkikäteen ajatellen, aika saatanan hölmö/asioiden parantumiseen uskova ollut tuossa vaiheessa.

(koulutus on muuten DI, joka nyt yleisesti ajatellaan olevan hieman keskimääräistä ihmistä fiksumpi, joten penaalin terävin kynä en välttämättä ole mutten nyt ihan niitä tylsimpiäkään...)

Älä nyt jumankauta jaksa. Siis muista olet eronnut, koska homma ei vaan toiminut, välimatkaa oli liikaa, kaikenlaisia syitä, mutta koska tämä nainen ymmärsi itkuparahtaa, eihän siinä kunnian mies perääntymään lähtenyt, vaikka loppuelämää viedään?

Itse en muuten kylläkään arvosta juuri DI-tapaa ongelmanratkaisussa: tekevät ongelman siitä, missä sitä ei ole, eivätkä osaa ratkaista sitä, missä se on. Toisin sanoen ainakin meillä saivartelevat kaikki asiat monimutkaisemmiksi kuin ovat ja sekoontuvat sitten sukkiinsa ratkaissessaan itse aiheuttamiaan ongelmia.

Vierailija
266/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi aika nopeasti selväksi että hän on tavallista estoisempi tapaus, mutta,päätin silti ottaa riskin asian suhteen - kyllä se siitä ajan myötä helpottaa. Mutta itse hän myönsi sen vasta 15 vuoden jälkeen yhden seksin vähäisyyteen liittyvän riidan jälkeen. Olisi nyt sanonut viimeistään 1.5 vuoden jälkeen niin olisi voinut tehdä ajoissa johtopäätöksiä. Ne tosin olisi voinut tehdä ihan itse.

Niin tosiaan olisi. Jos sinulla olisi vaativa työ ja toinen bilettäisi kämpässä kaikki yöt, olisitko sitä mieltä, että kyllä se siitä, kun 15 vuotta kuuntelen, ymmärtää ihan oikeasti, että mä haluan nukkua? Tai jokin muu asia, joka todella erottaa ihmisiä, ollaan niin erilaisia. Miksi seksi, joka - jos biologiasta nyt puhumme - ihan oikeasti on syvällinen taipumus ihmisessä, voisi mitenkään olla jotain, joka "ajan myötä helpottaa". Sekin on outoa, jos vasta 15 vuoden jälkeen tulee se ensimmäinen niin vakava riita, että olennaiset ongelmat nousevat esiin.

Miksi on vaikeaa myöntää, että kaikki muu, mitä hänellä oli ja on tarjota, kumminkin veti pidemmän korren? Vai oletko vain niin jääräpäinen, että haluat hänen myöntävän vajaavaisuutensa, ennen kuin suostut näkemään, missä mennään? En oikeasti vaan tajua.

Vierailija
267/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut kasvattavasi pitkät hiukset rekkatukan sijaan?

Vierailija
268/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut kasvattavasi pitkät hiukset rekkatukan sijaan?

En mä kyllä usko, että tämän DIn vaimo antaisi sittenkään, vaikka se kasvattaisikin pitkän tukan rekkatukan sijaan.

Vierailija
269/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä Mies tekee sinun vuoksesi?

Kyllä minä ymmärrän vastavuoroisen hemmottelun, mutta jos Mies ei tee sun vuoksesi mitään olet vain yksinkertaisesti tyhmä ja kuljet hemmottelijaäidin jalanjälkiä. Äkkiäkös ihmiset menee sukupuoleen katsomatta pilalle jos kaikki huomiointi on yksipuolista.

Vierailija
270/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, että mikä järki sai moiseen uskomaan? Oletatko, että aika hoitaa muutkin luonteenpiirteet ja taipumukset, esim. kyllä siitä turvallisuushakuisesta seikkailija esiin saadaan, kun aikaa kuluu, vain koska ollaan kimpassa ja ihan kiva ihminen?  Tekisi mieli sanoa, että höpsistä pöpsistä. Arvostit sitä, että toinen on helppo = hyvää ja hauskaa seuraa (todennäköisesti useimmiten myötäili sinua) kuin sitä, että hän odottaa sinua peppuli pystyssä. Sitä on vaan loppukalkyylissä vaikea myöntää itselleen. Todennäköisesti teillä on myös ihan kiva koti ja lapset ja itseltäsi salaa mietiskelet, olisiko niitä naisen kanssa, jonka prioteetti on pitää peppua pystyssä.

Mutta kivahan se on nyt tuntea kutkutusta ja moittia vaimoa siitä, että hän on juuri se, joka hän on aina ollut, vaikka sinä et suostunut uskomaankaan , että tälläinen hän on. 

Hienoja olettamuksia heittelet ihan tuosta noin vaan. Hyvää ja hauskaa seuraa ei todellakaan tarkoita että olisi ns helppoa, päin vastoin, hankalan vaativa osasi olla jokseenkin 3kk tapailun jälkeen. Enkä nyt ihan usko että "peppueksäkään" niin hulttio on kun kolme lasta on saanut, hyvässä asemassa duunissa yms.

Tästäkin saatiin näppärästi taas miehen vika, vaikka ongelma on naisen lähes täydellinen haluttomuus, heti alusta asti. Minun vika, juuri niin, meinaan se etten suostunut ymmärtämään että kyseessä on tapaus joka ei vaan muutu.

Lopeta ne olettamuksesi kun et tiedä missä mennään. Exä oli kanssani seksihullu, nykyinen ei ole ollut sitä koskaan. ("Peppuexän" ja tämän välissä ehti olla noin tusinan verran hetken hoitoja...viimeisimmän hoitelin sinä aamuna kun lähdin tämän nyxän kanssa nettisokkotreffeille...)

Tässä meillä oivallinen esimerkki miehestä, joka ihan tieten tahtoen nai haluttoman naisen, ja sitten pettyneenä meuhkaa ja ruikuttaa kun nainen on haluton.

Tässäkin ketjussa ovat miehet tainneet haukkua naisia siitä, että nämä pariutuvat laiskojen, kotitöitä tekemättömien vätysten kanssa ja etteikö tuota piirrettä muka näe ennen avioliittoa. Mutta sitten on ihan hemmetinmoinen yllätys, että se estynyt, seksistä piittamaton nainen on estynyt ja seksistä piittamaton. Haloo...

Vierailija
271/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän minä ihmettelinkin. Miksi oikeastaan, ts. mikä sai sinut kuvittelemaan, että niin perustavaa laatua oleva taipumus kuin ihmisen seksuaalisuus, muuttuu? Vaikutat fiksulta tyypiltä, joten on vaikeaa uskoa, että tosissasi ajattelit ajan hoitavan homman.

Ei ole tainnut olla kerta eikä ensimmäinenkään kun joku julkimoleidi julistanut kuinka "vasta nelikymppisenä aloin nauttia seksistä". Myös tällä palstalla on silloin tällöin saanut lukea kuinka nainen on kasvanut Aikuiseksi ja vapautunut & tullut estottomaksi etc. Mutta sinunhan mukaan mikään ei muutu, eihän? Juuri näin ajattelin itsekin, että kunhan aikaa kuluu niin kyllä se vaan vapautuu, viimeistään nelikymppisenä alkaa homma toimimaan. Sitä vapautumista odotellessa...

Minulle olis kelvannut myös joku seksihullumpikin tapaus, en minä nyt mitään henkistä ikinunnaa halunnut.  Joskus tuntuu suorastaan käsittämättömältä että niinkin värikkään poikamieselämän jälkeen kohtalo paiskaisee tällaisella tapauksella, ikään kuin loppuiän rangaistuksena aikaisemmista kolttosistani.

No kun kerran niitä julkimoleidien tilityksiä luet, niin lue edes sen verran tarkasti, että huomaat tuon seksuaalisen heräämisen liittyvän AINA uuteen, ihanaan kumppaniin (monesti vielä nuorempaan sellaiseen). Ihanko vakavissasi väität kuvitelleesi, että vaimo kymmenen, viidentoista kuivan vuoden jälkeen alkaa yhtäkkiä hulluna himoita sinua - omaa, kulunutta ukkoaan? Olet tyhmempi kuin luulin, mikä on kyllä jo aika paljon. :)

Vierailija
272/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi nyt kuitenkin ensin tsekata vähän siihen raakaan (lisääntymis)biologiaan liittyvää faktaa ennen kuin alat kyseenalaistaman käsityksiäni siitä. Ad Hominem EI toimi tässä vaikka kuinka yrität kaataa tuota niskaani.

Rouva sanoi vasta 15 vuotta oltuamme yhdessä, että seksi ei hänelle ole koskaan merkannut mitään. Siinä vaiheessa on aika myöhäistä kun on kakarat ja OKT:t yms pykätty. Olisi sanonut vaikkapa 15 päivän jälkeen, eikös juu?

Mutta minun vikahan tämä on että haksahdan täyteen aseksuaaliin. Minä otin tietoisen riskin, mutta nilkkaan kopsahti. Itku pitkästä (ja monista) iloista...no onpahan ainakin jotain mitä muistella, aikaa ennen kultaista rouvaa.

Joo kyllä nyt kyseenalaistan.  Jos biologiaan vetoat, tietänet, että on ihmisen seksuaalisuus todellakin on taipumus. On pepsu pystyssä olevia ja hommasta vetäytyviä. Molemmissa sukupuolissa.

Myos olet ristiriitainen väittäessäsi olleesi 15 vuotta epätietoinen ja samalla väität ottaneesi tietoisen riskin. Kummasta siis on kyse?

Pysyn siis olettamuksessani: nämä monet ilot, joihin viittaat, korvaavat sinulle puuttuvan seksin. Sitä vaan jostain syystä on monen miehen vaikea myöntää. Haetaan vikaa siitä, että rouva on kultainen, elämä hyvää, vaikka seksiä olekaan ja sitä vikaa haetaan naisesta.

Tällä hetkellä ainoa liittoa kasassa pitävät asiat ovat klassiset lapset ja okt-laina, työttömänä ollessani myös oma työtulevaisuus kummasti jäädytti irtiottohaluja.

Työttömyys loppuu ensi ma ja kun hommat on kuosissaan, alkaa taas olla aikaa eropohdintaan vaikka sinänsä mitään muuta syytä ei ole eroon kuin tämä yksi asia. Kysymys kuuluukin: Minkä takia pysyisin seksittömässä liitossa menojani rajoittavien tekijöiden kanssa, kun voin olla ihan yksikseni seksitön mutta ainakin vapaus päättää omasta ajankäytöstäni?

Olet ollut vaimosi kanssa vain, koska hän elättää sinua?

Missäs ihmeessä se lompakkoloisvouhottaja nyt luuraa? Yleensä on kyllä tikkana paikalla, jos vähänkään haiskahtaa loisinnalle, mutta ilmeisesti eria asia, jos loisija on mies.

Vierailija
273/273 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut vaimosi kanssa vain, koska hän elättää sinua?

Missäs ihmeessä se lompakkoloisvouhottaja nyt luuraa? Yleensä on kyllä tikkana paikalla, jos vähänkään haiskahtaa loisinnalle, mutta ilmeisesti eria asia, jos loisija on mies.

Minulla oli noin 55kE tililläni kun "loisinta" alkoi ja nyt töiden alkaessa 30kE - paljonkos veikkaat että kultainen pihtarimussukka (tai yhteiskunta) joutui laittamaan minun elättämiseen fyffeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän