"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...
Sen kyseisen terapeutin neuvoilla ei ole mitään arvoa.Seksin "antaminen" jos itseä ei huvita on väärin omaa itseä kohtaan ja sillä saa pilattua halut ihan lopullisesti.
Siis mitä hittoa?! Itse olen mies ja suhteessa toisen miehen kanssa. Seksiä meillä on paljon, mutta mieheni on vielä innokkaampi kuin minä. Silloin tällöin hän herättää mut, kun haluaa pikaisen varvin. Vaikka olen puolinukuksissa, eikä oma viisari jaksa heilahtaa, niin kertaakaan en ole vielä kieltäytynyt antamasta. Ei ole iso vaiva, eikä todellakaan ole "pilannut haluja lopullisesti". Suhde naisen kanssa kuulostaa painajaismaiselta, jos se on yleisemminkin tällaista kuin tämän ketjun kirjoittajilla.
No milläs panet, jos ei viisarisi värähdä? Vastaa naisen elimistön tilaa, jos ei ole valmis.
Otan perään, poskeen tai käteen. Nämä kaikki onnistuisivat yhtä hyvin naiselta kuin mieheltä.
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "
Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.
"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
Jos liitto on sitä että pitää nähdä vaivaa miellyttääkseen ihmistä, joka ei yritäkään miellyttää sua, teettää sulla yhteiset työt ja vaatii seksiä vaikket haluaisi, niin miksi se ei saisi tuhoutua? Mitä maagista siinä on, että ihminen kyllästyy ikävään kohteluun ja haluaa hyväksikäyttäjästään eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Sen kyseisen terapeutin neuvoilla ei ole mitään arvoa.Seksin "antaminen" jos itseä ei huvita on väärin omaa itseä kohtaan ja sillä saa pilattua halut ihan lopullisesti.
Siis mitä hittoa?! Itse olen mies ja suhteessa toisen miehen kanssa. Seksiä meillä on paljon, mutta mieheni on vielä innokkaampi kuin minä. Silloin tällöin hän herättää mut, kun haluaa pikaisen varvin. Vaikka olen puolinukuksissa, eikä oma viisari jaksa heilahtaa, niin kertaakaan en ole vielä kieltäytynyt antamasta. Ei ole iso vaiva, eikä todellakaan ole "pilannut haluja lopullisesti". Suhde naisen kanssa kuulostaa painajaismaiselta, jos se on yleisemminkin tällaista kuin tämän ketjun kirjoittajilla.
No milläs panet, jos ei viisarisi värähdä? Vastaa naisen elimistön tilaa, jos ei ole valmis.
Otan perään, poskeen tai käteen. Nämä kaikki onnistuisivat yhtä hyvin naiselta kuin mieheltä.
Naisena olen samaa mieltä poskesta ja kädestä, mutta aukkoihin ei ole mitään asiaa epävalmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huokaava mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."
Tai sitten näin:
"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "
Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.
"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"
Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.
Tää on itseasiassa ihan totta ja valitettavaa. Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Mitäs tuo terapeutti tuumii niistä ihmisistä, joille kelpaa seksi vaikka toista ei kiinnosta? Itse olin täysin musertunut, kun tajusin että tämähän tapahtuu minun mielikseni ja on tapahtunut ties miten kauan. Halut meni kuukausiksi enkä voinut pitkään aikaan edes ajatella seksiä itkemättä. Oli tosi paha kriisin paikka, en ole ikinä inhonnut itseäni niin kovasti. En voinut käsittää, että minulle rakas ihminen ajattelee minun olevan tuollainen: vaadin seksiä ja omien tarpeideni tyydyttämistä, vaikka toisella on paha olla.
Mutta muita ei tunnu haittaavan tippaakaan. Enkä edes pidä itseäni erityisen herkkänä tai empaattisena ihmisenä. Mutta pidän itseäni kyllä huomattavasti parempana ihmisenä kuin noita, jotka eivät yhtään välitä kumppanin tunteista. Ja pidän itseäni parempana kuin tuo, joka leikkii terapeuttia.
Monesti seksissä toisen ihmisen kanssa täkeitä on se että tuntee itsensä halutuksi. Pelkkä tekninen seksin antaminen ei oikein siihen riitä koska silloin tunne siitä että toinen haluaa oikeasti harvoin välittyy. Seksin nautinto ei synny siitä että huomaa toisen tekevän velvollisuuttaa jotakin mitä hän ei oikesti halua. Teknisesti seksiä voi harrastaa yksinkin vaikkapa apuvälinein.
Toista kannattaa mielestäni kuitenkin opetella haluamaan ilman ehtoja siitä että pyykit pitää olla viikattuna tai tiskipöytä tyhjä. Niistä esteistä jotka estää haluamasta kannattaa keskustella.
Ehtojen asettamista on myös se että "mä voisin sua haluta jos sinä kerrankin olisit seky kun tulen töistä" ym. Valitettavasti ne ehdot harvoin lisää halukkuutta vaan pikemminkin päinvastoin. Silti niitä asioita kannattaa suhteessa tehdä joista tietää toisen nauttivan. Jos tietää että toinen nauttii sekyistä vaatteista niitä kannataa käyttää tai jos teitää että romanttinen ilta kynttilöin jne lisää toisen halukkuutta niitä hetkiä kannattaa järjestää.Olet juuri niitä ihmisiä, joita en tajua. "Opetella haluamaan." En minä halua että minua opetellaan haluamaan, haluan että toinen kertoo mikä on vialla. Haluan tietää mitä hän ajattelee ja tuntee. Minä EN halua että vika korjataan ja lasku perään. Kyseessä on ihminen, ei tukossa oleva viemäri.
Ei sillä, että sanot että esteistä pitää keskustella, ole mitään arvoa kun kuitenkin edellytät että pitää "opetella haluamaan". Tuo on vain kulunut fraasi, jonka tiedät että pitää lisätä. Et tarkoita sitä, haluat vain että se toinen ihminen lakkaa olemasta rikki. Mieluummin heti kuin kohta.
Ja ei, en rauhoitu.
Onneksi en ole parisuhteessa kanssasi ja toivottavasti et myöskään ole parisuhteessa ihmisen kanssa joka haluaa olla haluttu. Toisenlaisiakin parisuhteita varmasti löytyy joissa ei tarvitse toista haluta eikä opetella haluamaan.
Luuletko että haluaisin olla parisuhteessa kanssasi, kun kohtelet ihmisiä kuin olisivat viallisia koneita? Sinun kannattaa olla yhdessä yhtä tunteettoman ihmisen kanssa kuin itse olet.
En todellakaam kuvittele vaan toivon että pysyt oletukseni hyvinkin kaukana minusta. Sinulla ei ole hajuakaan siitä kuinka kohtelen ihmisiä.
Kyllä kommenteistasi tuli hyvinkin selkeä kuva, miten muita kohtelet. Koneina. Ja hyökkäät raivopäänä kimppuuni siksi, kun sanoin että haluan ymmärtää muita.
Kukahan hyökkää ja kenen kirjotuksiin hekilökohtaisuuksilla???
Miksi minä en pidä tuota loukkaavana? Toki en tiedä kyseisestä parisuhteesta mitään. Meillä mä kuvittelisin tuon tarkoittavan, että mies haluaisi "treffata" kotioloissa. Olisin kyllä heti mukana ja laittautuisin vähän enemmän kuin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen samaa mieltä poskesta ja kädestä, mutta aukkoihin ei ole mitään asiaa epävalmiina.
Perse on aina yhtä valmis,liukkaria heppiin ja perseeseen,se on sillä selvä.
Olkaa iloisia että miehenne haluaa seksiä. Minun ei halua ihan sama missä hepenissä heiluisin.
Mutta kun lähdet tyttöporukalla ulos niin laittaudut. Vaikka toisin väität, niin periaatteessa toisia miehiä varten. Mutta oma mies kun on jo nalkissa niin hälläväliä?
Mies kun katsahtaa laitettua naista päinkään niin saa huudot.
Naiset, itsestään pitää huolehtia ja omaa miestä varten myös laittautua. Aina ei tarvitse olla tällingissä, mutta miehet visuaalisina varmasti tykkäisivät. Ottakaas vaikka rakkauden osoituksena eikä aina tarvitse miesten kanssa ajatella mitään tasa-arvo asettelua tai muuta feminismiä. Nauttikaa kauneudestanne ja siitä miten tuotatte OMALLE miehellenne silmäniloa.
t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllykkä taitaa olla vähän eri juttu homomiehelle kuin heteronaiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt että sinä otat omasta tahdostasi silti. Jos nainen ei tahdo niin hän kieltäytyy. Sitten sinun logiikalla minunkaan mieheni ei ikinä pitäisi kieltäytyä seksistä ja hänenkin pitäisi ottaa perään jos niin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt että sinä otat omasta tahdostasi silti. Jos nainen ei tahdo niin hän kieltäytyy.
Ymmärrän tämän aivan hyvin. Kyse on valinnasta. Minäkään en aina tahdo seksiä, mutta vielä vähemmän haluan torjua miestäni, koska kuten sanoin, pikainen pano tai imu on lopulta todella pieni vaiva, ja ehkäisee isompien ongelmien syntymistä, kuten tässäkin keskustelussa on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun logiikalla minunkaan mieheni ei ikinä pitäisi kieltäytyä seksistä ja hänenkin pitäisi ottaa perään jos niin haluan.
Ideaalitilanteessa juuri näin. Kieltäytyykö miehesi sitten usein seksistä? Entä oletko pyytänyt että hän ottaisi perään?
Seksismi kukoistaa Suomessakin...surullista. Laittakaa tollaset ukot kiertoon, menkööt hakemaan naisensa(eli kotiorjansa) jostain köyhästä maasta, jossa naisraukoilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin palvella miestä.
Meillä mies siivoaa yhtä paljon kuin minäkin, ja hoidetaan lapsiakin tasapuolisesti. Molemmat huolehtii, että näyttää suht siistiltä ja viehättävältä toisen silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla varmaan onkin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..
Niin, ja omistat vielä trollipeikon karvaiset munat.
Voi olla nainenkin, mutta tuskin ainakaan töissä käy, eikä pitkässä suhteessa (sitaatti "koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan").
MokkaMiesRulesSanoBlondi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten t pystytte olemaan tuollaisten munattomien vässyköiden kanssa? Yök. Makedonialainen mieheni siivoaa enemmän kuin minä, on loistava kokki ja lisäksi pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta. En ymmärrä, miten alennutte. Naisilla on kuitenkin enemmän varaa, mistä valita..
Ja Makedonialainenmokkakikkeli-ihmemies käy naapurissa kyntämässä minkä kerkiää..et kai sinä kuvittele että se sinua varten laittautuu? Sinä olet jo varma nakki, saavutettu etu, ja ihme-make kaipaa haastetta - kyllä mokkamiehellä "on kuitenkin enemmän varaa, mistä valita..."
Ymmärrän ettei elämäm koulussa maantietoa opeteta, mutta Makedonia on Euroopassa, joten miten ihmeessä sait yhdistyttyä Makedonian ja mokkakikkelit?
Seksihän on parasta 10 kk jälkeen suhteen aloittamisesta. Siitä alkaa alamäki, ei siihen hepenet auta puolin eikä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua mitä kamalaa tuossa pyynnössä on. Mä oon monta kertaa yllättäny mun miehen joko stay-upeissa tai joku mekko päällä :) se on kivaa antaa toiselle hyvä mieli! Just tänään ku se tuli töistä nii odotin valmiiks sängyssä alasti <3
On ihanaa kun ei oo (vielä) lapsia. Tästä ajasta pitää nauttia!
Jatkan vielä: kerran meinas käydä vähä nolosti ku ootin miestä kotiin ja mulla oli stay upit ja rintsikat ja sit se tuliki yhen työkaverinsa kanssa :D sain siepattua äkkiä aamutakin päälle mut mies tajus heti mitä meinas käydä :D
Siis, iik, apua! Ootko joku 15-vuotias?
Siis mitä helvettiä? Sulle on sit vissiin ihan ok keikistellä miehen kavereittenki eessä jotku seksivaatteet päällä? :D ei mun mies ainakaa tykkäis, mä oon vaan sen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua mitä kamalaa tuossa pyynnössä on. Mä oon monta kertaa yllättäny mun miehen joko stay-upeissa tai joku mekko päällä :) se on kivaa antaa toiselle hyvä mieli! Just tänään ku se tuli töistä nii odotin valmiiks sängyssä alasti <3
On ihanaa kun ei oo (vielä) lapsia. Tästä ajasta pitää nauttia!
Jatkan vielä: kerran meinas käydä vähä nolosti ku ootin miestä kotiin ja mulla oli stay upit ja rintsikat ja sit se tuliki yhen työkaverinsa kanssa :D sain siepattua äkkiä aamutakin päälle mut mies tajus heti mitä meinas käydä :D
Siis mitä helvettiä? Sulle on sit vissiin ihan ok keikistellä miehen kavereittenki eessä jotku seksivaatteet päällä? :D ei mun mies ainakaa tykkäis, mä oon vaan sen :)
Kavereille kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten t pystytte olemaan tuollaisten munattomien vässyköiden kanssa? Yök. Makedonialainen mieheni siivoaa enemmän kuin minä, on loistava kokki ja lisäksi pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta. En ymmärrä, miten alennutte. Naisilla on kuitenkin enemmän varaa, mistä valita..
Tarviiko sun miehen käydä raskaissa päivätöissä ollenkaan?
Silloin on toki miehelläkin aikaa huolehtia ulkonäöstään ja siivota ja kokkailla, jos voi pötkötellä kotona päivät pitkät.